پنل پیامک شیرینی فروشان

پنل پیامک شیرینی پزی - کاربرد پیامک برای قنادی و شیرینی فروشی ها

همانطور که در مقالات قبلی هم اشاره شد ، یکی از بهترین راه های موثر برای تبلیغات ،بازاریابی پیامکی است.سامانه پیام کوتاه یک ابزار بسیار کارآمد برای این هدف است. بنابراین به معرفی امکانات پنل پیامک شیرینی پزی و کاربرد پیامک برای قنادی و شیرینی فروشی ها می پردازیم.

شاید تا یک دهه قبل، شیرینی فروشی و قنادی جز مشاغل پر دردسر و کم طرفدار بود. اما امروزه با وجود دستگاه های صنعتی موجود، آموزشگاه های مختلف و افزایش تقاضا، روز به روز تعداد شیرینی فروشی ها در حال بیشتر شدن است.

نتیجه ی این موضوع، داغ تر شدن بازار رقابت بین شیرینی فروشان و قنادان است. یکی از شرط های باقی ماندن درکورس رقابت، استفاده از یک راهکار تبلیغاتی مفید و مؤثر است. همانطور که اشاره شد سامانه پیامکی، با داشتن امکانات مختلف برای ارسال اس ام اس یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای تبلیغات به شمار می آید.

تبلیغات با استفاده از پیامک تبلیغاتی

همانطور که گفتیم یکی از راهکارهای مناسب برای جذب مشتری ، ارسال پیامک تبلیغاتی است. امکانات مختلفی در سامانه پیامکی برای تبلیغات وجود دارد، که می تواند کمک مهمی به کسب و کارها، به خصوص قنادی ها بنماید. در نظر داشته باشید که فارغ از روش تبلیغاتی ای که انتخاب کنید، برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب و دلخواه باید استمرار و تداوم را رعایت کنید چرا که با این کار می توانید تأثیرگذاری تبلیغات خود را افزایش دهید.

یکی از مزیت های استفاده از سامانه پیامکی برای شیرینی فروشی ها، کاهش هزینه های تبلیغات در مقابل افزایش تأثیرگذاری است. امکانات موجود در پنل اس ام اس قنادی و شیرینیی فروشی ها ، به کاربر این قابلیت را می دهد که با تفکیک مخاطبان بتوانند، ضمن هدف گیری دقیق تر، بازه ی تبلیغات خود را کوچک تر و هدفمند تر نمایند.

پنل پیامک برای زنجان
مشاهده

برای مثال یک قنادی می تواند از طریق ارسال پیامک منطقه ای، فقط به اشخاصی پیامک تبلیغاتی ارسال کند، که در محدوده ی نزدیک به شیرینی فروشی هستند. قطعاً احتمال جذب مشتری از بین مخاطبان حاضر در محدوده بسیار بیشتر است. با افزایش فاصله ی محل زندگی مخاطب نسبت به شرینی فروشی، احتمال تبدیل مخاطب به مشتری نیز کاهش می یابد.

ارتباط با مشتری از طریق پنل پیامک شیرینی پزی

ارتباط با مشتری از طریق پنل پیامک شیرینی پزی

یکی دیگر از کاربردهای پنل اس ام اس برای قنادی ها، استفاده از ارسال پیامک به منظور ارتباط با مشتری است. بدیهی است که نگه داشتن و حفظ رضایت مشتری همواره هم سخت تر و هم مهم تر از جذب مشتری است. بنابراین وجود یک پل ارتباطی بین مشتری و فروشنده، همیشه می تواند نتیجه بخش باشد.

یکی از راه های حفظ رضایت مشتری، اطلاع رسانی دقیق و به موقع است. برای مشتری ای که ثبت سفارش انجام می دهد، قرار داشتن در جریان روال کار گاهاً بسیار اهمیت دارد. از ثبت سفارش، هزینه ی فاکتور، آماده شدن سفارش تا تحویل گرفتن آن توسط مشتری را می توان با استفاده از ارسال پیامک اطلاع رسانی کرد.

این موضوع به مشتری کمک می کند تا با خیالی آسوده تر در دفعات بعدی از شیرینی فروشی شما خرید نماید.علاوه بر این، با داشتن یک بانک اطلاعاتی درست از شماره تلفن های مشتریانتان، می توانید با استفاده از قابلیت نظرسنجی پیامکی، هر از چندگاهی از نظر مشتری درباره ی کمیت و کیفیت کار خود آگاه شوید.

برای مثال مشتریان برای مراسم تولد و یا عروسی خود سفارش کیک می دهند. برای تایید سفارش اطلاعاتی مانند وزن، رنگ، قیمت و … را با مشتری چک کنید و زمانی که سفارش آماده شد با پیامک به اطلاع مشتری برسانید. اگر سفارش نیز از طرف خودتان فرستاده می شود، اطلاعات آژانس، هزینه و … را به مشتری اطلاع دهید.

پنل پیامک برای فروشگاه های اینترنتی
مشاهده

با پنل اس ام اس شیرینی پزی ها و قنادی ها میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

– با ثبت نام پنل اس ام اس شیرینی پزی ها ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامک شیرینی پزی ها ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامک شیرینی فروشان ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
– با خرید سامانه پیامک شیرینی پزی ها ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامک در شیرینی پزی ها ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
– با خرید سامانه پیامکی شیرینی پزی ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.
– با خرید سامانه پیام کوتاه برای شیرینی پزی ها و قنادی ها ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
– با خرید پنل پیامک برای شیرینی پزی ها و قنادی ها ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را آغاز کنید.

کاربرد ها و مزایای استفاده از پنل اس ام اس در شیرینی فروشی ها :

  • ارسال پیامک تخفیف روی شیرینی های خاص به یک محدوده خاص و از روی نقشه گوگل
  • ایجاد گروه مخاطبین و باشگاه مشتریان با عضویت اشخاص در دفترچه تلفن سامانه
  • برگزاری قرعه کشی های هفتگی ، ماهانه و سالانه در شیرینی فروشی
  • ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان شیرینی فروشی
  • ارتباط با مشتری به صورت مستقیم و جلب رضایت آن ها
  • معرفی لیست قیمت ها با پنل پیامک شیرینی فروشی
  • ارسال هدفمند پیامک تخفیف به صورت دوره ای و منظم
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات
  • ارسال پیام ها ی تبلیغاتی به مشتریان
  • ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
  • بدست آوردن مشتری جدید
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
پنل پیامک فروشگاه های لوازم خانگی
مشاهده

امکانات پنل پیامک شیرینی فروشان

کاربرد پنل اس ام اس شیرینی فروشان

تبلیغات پیامکی با دکل منطقه ای

همچنین شما می توانید با استفاده از ماژول ارسال پیامک از دکل ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسلی که طی ۲۴ ساعت از زمان انتخابی شما از دکل منطقه ی مد نظرتان استفاده نموده اند ، پیامک ارسال نمایید.

دریافت سفارشات مشتریان با پنل پیامک شیرینی فروشی

تماس های تلفنی پیاپی جهت ارسال سفارشات به درب منازل و یادداشت آنان بر روی کاغذ موجب خطاهای فراوانی در آماده سازی سفارشات و برگشت محصولات ارسالی می گردد. حال با دریافت سفارشات به صورت پیامکی می توانید لیست منظمی از سفارشات تهیه کرده و به ترتیب به تمامی نیاز های مشتریانتان پاسخ دهید.

ارسال پیامک پاسخگوی خوکار با پنل پیامک شیرینی پزی

شما با راه اندازی ماژول پاسخگوی خودکار پیامک تبلیغاتی می توانید کاربرانتان را از دریافت پیامکشان مطلع نمایید، تا نیازی به تماس تلفنی آنان جهت پیگیری وجود نداشته باشد. همچنین می توانید هنگام ارسال سفارش ، مبلغ سفارش را به همراه وضیعت سفارش به مشتریان خود ارسال نمایید.

ماژول دفترچه تلفن پنل پیامک شیرینی فروشان

با استفاده از این ماژول نیازی به گرفتن آدرس از مشتریانتان برای هر سفارش نبوده و تنها با دریافت پیامک می توانید به آدرس مخاطب که در دفترچه تلفن ذخیره نموده اید ، دسترسی داشته و سفارشاتتان را ارسال نمایید.

همچنین با استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی دفترچه تلفن امکان گروه بندی مشتریان برای شما وجود داشته و می توانید جهت جلب رضایت آنان برای هر گروه در بازه های زمانی متفاوت تخفیفاتی ویژه ارائه دهید و از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی نمایید.

پنل پیامک لرستان
مشاهده

ارائه کوپن تخفیف و پیشنهاد ویژه با پنل پیامک در شیرینی پزی

با ارسال پیامکی این کوپن ها هم به مشتریان فعلی و هم به کسانی که تاکنون از شما خرید نداشته اند پیشنهاد خرید همراه با تخفیف را ارائه دهید. با ارائه این پیشنهادات و ارائه قیمت های منطقی و گاه پایین تر از سایر شیرینی فروشی ها و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک از مشاهده صف های طولانی ورود مشتریان به شیرینی فروشی خود شگفت زده خواهید شد!

معرفی محصولات با پنل پیامک شیرینی پزی

شیرینی های جدید موجود در شیرینی فروشی را به مشتریان ارسال کنید و آنها را در جریان تازه ترین شیرینی های سنتی و…. قرار دهید. همچنین اطلاعات لازم در مورد زمان تحویل شیرینی را به مشتریان ارسال کنید.

ماژول یادآوری پیامکی در پنل پیامک شیرینی فروشی

با ارسال پیامک مشتریان را از زمان و مبلغ تسویه حساب آگاه کنید . به مشتریان خود یادآوری کنید تا برای تسویه حساب اقدام کنند. حتی برای مشتریانی که خیلی وقت است از نقد شدنشان ناامید شده اید، پیامک یادآوری در سامانه تعریف کنید که ماهیانه به آنها، با ذکر مبلغ بدهی ، پیامک ارسال شود!

تشکر از مشتریان با پنل پیامک شیرینی پزی

از طریق پیامک از مشتریان خوش حساب و یا از مشتریانی که به طور مداوم خریدار شیرینی های مغازه شما بوده اند تشکر کنید و خاطره ای خوش از کار خود به جا گذارید. این روش به شکل غیر مستقیم در جذب مشتری موثر است.

ارسال پیامک تبریک مناسبت ها با پنل پیامک شیرینی فروشان

خاص ترین روز هر فرد روزی است که پا به این دنیا گذاشته، در این رقابت از بقیه شیرینی فروشان عقب نمانید، خیلی خاص است اگر شما بعنوان فروشنده شیرینی خاص مشتری خودتان ، برایش تبریک روز تولد بفرستید!

قرعه کشی پیامکی
مشاهده
, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *