تیکت پشتیبانی چیست ؟ نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

تیکت پشتیبانی چیست ؟ نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

اگر صاحب یک کسب و کار با تعداد زیادی مشتری هستید. اگر شرکت شما دارای بخش‌های متعددی مانند مدیریت، پشتیبانی، فروش، روابط عمومی و… است. حتما می‌دانید که یکی از عواملی که در موفقیت کسب و کار شما تاثیر مستقیم دارد، ارتباط و تعامل مشتریان با بخش‌های مختلف شرکت و همچنین تماس کلیه بخش‌های شرکت با یکدیگر است. برای پشتیبانی مفید و موثر از مشتریان خود می‌توانید از سیستم تیکت پشتیبانی استفاده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند با پاسخگویی سریع  و متمرکز به مشتریان، در جهت رشد و پیشرفت کسب و کار خود حرکت کنید. تیکت پشتیبانی چیست؟ نحوه ارسال تیکت پشتیبانی چگونه است؟ مدت زمان پاسخگویی ،کاربرد و مزایای تیکت پشتیبانی چگونه است؟ چرا بهتر است به جای تماس ،از طریق تیکت پشتیبانی با واحد پشتیبانی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده در ارتباط باشیم.

تیکت پشتیبانی چیست؟

تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از پشتیبانی است. که مشتری درخواست خود را در قالب آن ارسال می‌کند و کارشناسان پشتیبانی موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد. سامانه پیامکی بازدید ایده با سابقه پشتیبانی حرفه‌ای بعد از پاسخ به تیکت کاربر، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع می‌کند.

استفاده از تیکت پشتیبانی چه مزایایی دارد؟

_ از مهمترین مزایای تیکت پشتیبانی این است که سابقه درخواست‌ها از بین نمی‌رود.

_ مشتری یا کاربر مجبور به تکرار مداوم درخواست نمی‌باشد.

_ قابلیت ردیابی تمامی صحبت‌ها وجود دارد، چون تمامی پاسخ‌ها مکتوب است.

_ بعضی موارد پشیبانی نیاز به بررسی داشته، به خصوص موارد برنامه‌نویسی و وب سرویس را نمی‌توان در آن واحد پاسخ داد.

کال تو اکشن پیامک و انواع آن
مشاهده

_ بعضی موراد برای ارسال پیامک نیاز به پیگیری از سمت اپراتور داشته و بعد از تماس اپراتور باید به شما اطلاع‌رسانی شود.

چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنیم؟

زمانی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می‌کنید، تیم پشتیبانی سامانه پیامکی بازدید ایده موظف هستند در ابتدا ، تیکت‌های مشتریان را بررسی و به سوالات کاربران پاسخ دهند و مشکلات را پیگیری کنند. تیکت‌ها نسبت به سایر روش‌های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین اولویت بالاتری دارد و تمام سعی ما این است که به آنها به سرعت پاسخ دهیم. بنابراین سریعا درخواست شما به بخش مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده می‌شود تا کارشناسان مربوطه مشکل شما رو برطرف کنند.بعلاوه درخواست مشتری به صورت تیمی با هم‌فکری تمام کارمندان بررسی و تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشد، تیکت در وضعیت فعال باقی می‌ماند. در این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل یا سوالتان با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه و آنقدر تبادل نظر کنید تا مشکل شما در نهایت برطرف شود.

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

برای ارسال تیکت پشتیبانی وارد سامانه پیامکی شوید، از منو سمت راست روی گزینه پشتیبانی کلیک نمایید و سپس “ ارسال تیکت پشتیبانی” کلیک نمایید.

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

  1. در صفحه جدید در قسمت “موضوع” عنوان سوال خود را بنویسید.
  2. واحد مربوطه برای پاسخگویی به سوالتان را انتخاب نمایید.
  3. اولویت را بر حسب مهم بودن تیکت انتخاب نمایید.
  4. در قسمت “پیام” متن سوال خود را به صورت کامل بنویسید.
  5. اگر قصد دارید تصویر یا فایلی را ضمیمه نمایید از طریق browse این کار را انجام دهید.
  6. در نهایت دکمه “ثبت” را کلیک نمایید.
پنل پیامک برای کردستان
مشاهده

زمانی که شما تیکت پشتیبانی را ارسال می‌کنید، وضعیت تیکت شما در حال بررسی است و بعد از اینکه پاسخ داده شد وضعیت پیامک شما به پاسخ داده شده تغییر خواهد یافت.

مدت زمان پاسخگویی به تیکت پشتیبانی چقدر است؟

مدت زمان پاسخگویی به تیکت پشتیبانی در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده کمتر از یک ساعت (در روزهای کاری و ساعت ۸ صبح الی ۷ عصر) می‌باشد. به این معنی که اگر ارسال در این زمان انجام شود، در صورتی که نیاز به پیگیری برنامه نویسی، تست برنامه نویسی و واحد فنی نداشته و از طرف سامانه قابل پیگیری باشد حداکثر تا یک ساعت بعد از ارسال ، پاسخ به صورت کامل برای رفع مشکل ارسال می‌شود. مواردی که نیاز به پیگیری و بررسی دارد ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. در ایام تعطیل رسمی و ساعات غیر اداری حداکثر زمان پاسخگویی ۲۴ ساعت است.

چگونه از جواب تیکت پشیبانی مطلع شویم؟

اگر زمان ارسال تیکت پشتیبانی روی دکمه اطلاع‌رسانی از طریق پیامک کلیک نمایید به محض ارسال پاسخ کارشناس به تیکت شما، جواب کارشناس نیز از طریق پیامک برای شما ارسال شود و شما از پاسخگویی به آن مطلع می‌شوید.

چگونه از جواب تیکت پشیبانی مطلع شویم؟

نکات مهم در ارسال تیکت پشتیبانی

  • جهت پیگیری یک موضوع خاص همه پاسخ‌های شما و کارشناس در یک تیکت پیگیری می‌شود. زمانی که قصد دارید پاسخی برای کارشناس ارسال نمایید باید در همان تیکت پاسخ ارسال نمایید و از بازگشایی تیکت جدید خودداری نمایید.
  • دقت نمایید که ارسال تیکت پشتیبانی همانند یک نامه رسمی می‌باشد. بنابراین از ادبیات رسمی استفاده بفرمایید.
  • بسیار اهمیت دارد که در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی (فینگلیش) مطلوب نمی‌باشد. تیکت‌های انگلیسی یا فینگلیش به صورت خودکار بسته می‌شود.
  • از بکار بردن تعداد غیرمعمول علامت سوال (؟؟؟؟؟) و یا علامت تعجب (!!!!) خودداری نمایید. چرا که متن شما از حالت رسمی خارج شده و تاثیر منفی روی خواننده می‌گذارد.
  • دقت نمایید، رعایت احترام متقابل برای حل مشکل مهم است و با کارمند یا کاربر متخلف طبق قوانین برخورد می شود.
  • از مزایای تیکت پشتیبانی که در آن مشکل خود را به صورت کامل شرح داده‌اید این است که کارشناس مشکل شما را بهتر درک می‌کند و پاسخ دقیق به سوال شما می‌دهد.
  • برای پیگیری ارسال پیامک ، حتما کد بالک پیامک که در بخش گزارشات ارسال وجود دارد را ارسال نمایید. در نظر داشته باشید که بدون ارسال کد بالک امکان پیگیری پیامک وجود ندارد.
افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms
مشاهده

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده

در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، پشتیبانی تلفنی نیز از جایگاه ویژه و بالایی برخودردار بوده و ما به تمامی کاربران که به صورت تلفنی نیز تماس می‌گیرند تا جایی که نیازی به پیگیری‌های خاص نباشد به صورت تلفنی پاسخ می‌دهیم. اما در بعضی موارد مانند پیگیری وضعیت ارسال پیامک، پیگیری درخواست های نمایندگان، پیگیری موراد برنامه نویسی و وب سرویس، که نیاز است تا کدهای شما مشاهده شود یا از اپراتور استعلام بگیریم، کاربر موظف است تیکت پشتیبانی ارسال کند تا بتوانیم به کاربر پاسخ دهیم.یکی از افتخارات و ویژگی‌های بارز سامانه پیامکی بازدید ایده دارا بودن کارشناسان متخصص و پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴ ساعته و اهتمام در رفع ابهامات،سوالات و مشکلات احتمالی کاربران و مشتریان عزیز می‌باشد.

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *