وب‌ سرویس ارسال پیامک صوتی

وب سرویس پیام صوتی - وب سرویس ارسال پیام کوتاه صوتی

پیامک صوتی یکی از ابزارهای نوین در زمینه تبلیغات می‌باشد که امروزه توانسته است بخش عظیمی از بازار را در اختیار خود قرار دهد. پیامک صوتی یک راه فوق العاده برای متمایز کردن خود از رقبا است. ارسال پیام کوتاه صوتی به مخاطبان این امکان را به شما می دهد تا در پیام‌های صوتی کوتاه خبرها، رویدادها و اطلاعات جدید را در اختیار کاربران خود قرار دهید. خوشبختانه امکان ارسال پیامک صوتی از طریق وب سرویس نیز فراهم شده است.بنابراین می‌توانید به راحتی از طریق سایت یا اپلیکیشن خود نیز پیام کوتاه صوتی را به مخاطبان ارسال کنید. برای اطلاع از نحوه استفاده از وب سرویس پیام صوتی با ما همراه باشید.

وب سرویس پیام صوتی چیست؟

فرض کنید که بتوانید اخبار مربوط به تخفیف ها و شرایط ویژه فروش را به صورت صوتی برای مخاطبان خود ارسال کنید. قطعا مخاطبان شما در مواجه با این پیام صوتی تمایل بیشتری برای خرید پیدا می کنند. زیرا یک پیام صوتی تبلیغاتی جذاب بسیار تاثیر گذار‌تر از پیامک متنی خواهد بود. وب سرویس پیامک صوتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا به مشتریانی که شماره تلفن آن‌ها را دریافت کرده‌اید از طریق اتصال سایت یا اپلیکیشن به سامانه پیامکی به راحتی پیام صوتی ارسال کنید. این وب سرویس در واقع چند خط کد است که باید در افزونه پیامکی قرار دهید.

مزایای استفاده از وب سرویس پیام صوتی چیست؟

وب سرویس پیامک صوتی می تواند مزایای فراوانی را در اختیار شما قرار دهد. ارسال پیام صوتی انبوه، ارسال پیام از طریق سایت و اپلیکیشن، تحت تاثیر قرار دادن کاربران و افزایش فروش از جمله مزایای استفاده از یک وب سرویس پیامکی است. علاوه بر این شما با استفاده از بانک شماره موبایل رایگان سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می توانید تبلیغات گسترده‌ای را با استفاده از پیامک صوتی انجام دهید و مشتریان جدیدی به دست آورید. به طور کلی مزایای استفاده از وب سرویس پیامک صوتی را می توان شامل موارد زیر است:

پیامک سفید (white sms)
مشاهده

• تاثیر گذاری بیشتر از پیامک متنی
• امکان ارسال پیام اختصاصی برای مخاطبان
• قابلیت ارسال پیامک صوتی از سایت و اپلیکیشن
• سرعت بالا و هزینه اندک
• قابلیت ارسال پیام صوتی انبوه تبلیغاتی
• اطلاع‌رسانی موثر

چگونه از وب سرویس پیام صوتی استفاده کنیم؟

برای استفاده از وب سرویس پیام صوتی پیش از هر کاری به یک پنل پیامکی نیاز دارد. پنل پیامکی در واقع بستری است که با استفاده از آن می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن خود پیام صوتی ارسال کنید. هرچقدر پنل پیامکی انتخابی شما قدرتمند‌تر و دارای امکانات بیشتری باشد، کار با آن ساده تر خواهد. سامانه پیامکی بازدید ایده این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بهترین پنل پیامکی با قابلیت های پیشرفته را با قیمت مناسبی تهیه کنید.بعد از انتخاب بهترین پنل پیامکی نوبت به تنظیم پنل می رسد.

دریافت وب سرویس ارسال پیام کوتاه صوتی

برای دریافت وب سرویس پیام صوتی کافی است تا وارد سایت سامانه پیام کوتاه بازدید ایده شوید و از منو گزینه وب سرویس را انتخاب کنید.در این مرحله دو روش برای دریافت وب سرویس وجود دارد.

استفاده از افزونه پیامکی برای ارسال پیام کوتاه صوتی

روش اول استفاده از افزونه‌های پیامکی است. شما می توانید در این روش بر اساس نیاز خود و سیستم مدیریت محتوایی که از آن استفاده می کنید (مانند وردپرس و ووکامرس) فایل نصبی افزونه مورد نظر را دریافت کنید.

ما در سامانه پیامکی بازدید ایده برای نرم‌افزارهای پرکاربرد کاربران وب سرویس را در قالب افزونه پیاده سازی کرده‌ایم.شما با نصب افزونه پیامک مورد نظر می‌توانید از وب سرویس پیامک در نرم افزار خود استفاده نمایید.

نحوه ایجاد سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات با سامانه پیامکی
مشاهده

افزونه پیامک وردپرس
افزونه پیامک ووکامرس
افزونه پیامک edd
افزونه پیامک جوملا
افزونه پیامک گرویتی فرم
افزونه پیامک اپن کارت
افزونه پیامک پرستاشاپ
افزونه پیامک whmcs

روش دوم، استفاده از وب سرویس از طریق برنامه نویسی

راه دشوار تر برای استفاده از وب سرویس پیام صوتی ، برنامه نویسی است. شما می توانید خود یا با استخدام یک برنامه نویس، برنامه اختصاصی برای استفاده از وب سرویس بنویسید. با کمی آگاهی نسبت به زبان‌های برنامه نویسی می‌توانید با استفاده از مستنداتی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم به سادگی سایت خود را به وب سرویس پیامکی و پنل سامانه پیامکی بازدید ایده متصل کنید. برای دریافت اسناد مورد نیاز می توانید از طریق منو به بخش وب سرویس مراجعه کنید. شما می توانید در کنار وب سرویس پیامک صوتی از سرویس خط تلفن مجازی نیز استفاده کنید تا مخاطبان اطمینان بیشتری به کسب‌و‌کار شما پیدا کنند.

برخی از قابلیت‌های وب سرویس ارسال پیام کوتاه صوتی

پنل پیامک صوتی سامانه پیامکی بازدید ایده این امکان را برای شما فراهم کرده است تا صدایتان را به گوش تمام مخاطبین خود برسانید.همچنین تمام شماره‌های تلفن ثابت و همراه کشور .همچنین می‌توانید وب سایت یا نرم افزار خود را با استفاده از چند خط کد نویسی به API متصل نمایید.بعلاوه با ارائه وب‌سرویس ارسال پیام صوتی پیشرفته برای برنامه نویسان ،امکان ارسال و دریافت پیام را با سرعت و امنیت بالا مهیا نموده است.اما برخی از قابلیت‌های این وب سرویس :

– ارسال پیامک صوتی زماندار ( هم تاریخ شمسی و هم تاریخ میلادی )
– ارسال توکن نرم افزاری (کپچای صوتی)
– گرفتن وضعیت نهایی پیام صوتی ارسال شده
– آپلود فایل صوتی و ….

گزارش‌گیری از پیامک‌های ارسالی پنل اس‌ام‌اس
مشاهده

وب سرویس پیامک صوتی می تواند کسب‌و‌کار شما را متحول کند.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *