افزونه پیامک وردپرس

افزونه پیامک وردپرس یا پلاگین پیامک فارسی وردپرس به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه ای قابل دانلود و استفاده است. صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با هر سیستم مدیریت محتوا (CMS) ازجمله سیستم مدیریت محتوا محبوب وردپرس (wordpress) میتوانید کاملا رایگان اتصال بین سایت و سامانه پیام کوتاه خود را برقرار نمایید. اگر سایتتان یک سایت وردپرسی است میتوانید از افزونه پیامک وردپرس که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بطور رایگان در اختیار شما قرار میدهد استفاده کنید.

معمولاً بیشتر مدیران و صاحبان وب سایت ها، پنل اس ام اس را برای اینکه پیام ها را به راحتی دریافت و ارسال کنند، به وردپرس خود متصل می کنند. یکی از بهترین افزونه ها برای این کار WP SMS می باشد. با افزونه WP SMS شما می توانید پیام هایی به مشترکین خبرنامه خود و یا کاربران خود ارسال کنید و توجه آنها را به سایت و محصولات خود جذب کنید.

دانلود افزونه پیامک وردپرس

پیش از هر چیز یک توضیح کوتاه در مورد وردپرس می‌دهم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (open source) است. وردپرس یک CMS رایگان است و افزونه‌های زیادی دارد.این یک پلاگین اختصاصی است که توسط سامانه پیام کوتاه بازدید ایده برای سیستم وردپرس و افزونه ووکامرس اماده شده است و به شما اجازه می‌دهد به راحتی پنل اس ام اس خود را به وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید.

کافیست افزونه پیامک وردپرس را دانلود و نصب کرده و براحتی از آن استفاده کنید. برای استفاده از این افزونه نیاز دارید که یک پنل اس ام اس با قابلیت وبسرویس API داشته باشید. در صورتی که سامانه پیام کوتاهی در اختیار ندارید میتوانید از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده استفاده نمایید.

دانلود رایگان افزونه پیامک وردپرس

سایر افزونه های پیامکی وردپرس

افزونه‌های پیامکی وردپرس کم نیستند، از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است افزونه‌ پیامکی جانبی زیادی برای وردپرس ساخته شده است، در ادامه به برخی از پلاگین های پیامکی وردپرس اشاره میکنیم.

ارسال پیامک از طریق سیستم voip
مشاهده

• افزونه پیامک ووکامرس (ارسال پیامک به مشتری و مدیری سایت بعد از ثبت سفارش)
• افزونه پیامک دیجیت وردپرس (ثبت نام کاربر و ورود با شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی در وردپرس)
• افزونه پیامک گرویتی فرم gravity form (ارسال پیامک به مدیر و کاربر سایت بعد از تکمیل فرم تماس و…)
• افزونه پیامک EDD (ارسال پیامک به مشتری و مدیر سایت بعد از خرید از فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی)
• افزونه پیامک وردپرس (ایجاد خبرنامه پیامکی در وردپرس و ارسال پیامک به کاربران سایت)
• افزونه تایید شماره موبایل برای دکان
• افزونه پیامک تیکت پشتیبانی وردپرس

تمام افزونه های بالا به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران مجموعه بازدید ایده قرار میگیرند و از طریق وبلاگ یا پنل کاربری سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قابل دسترس است.

پلاگین پیامک وردپرس (WP SMS)

پلاگین پیامکی وردپرس که در مخزن وردپرس با نام WP SMS شناخته می شود، توسط مصطفی صوفی نوشته شده است، افزونه پیامک وردپرس در دو نسخه رایگان و نسخه پرمیوم (تجاری) عرضه شده است، در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده سازگار است. برای دانلود آخرین نسخه افزونه WP SMS می‌توانید از طریق لینک پایین افزونه را در مخزن وردپرس دانلود نمایید.

دانلود پلاگین پیامک وردپرس از مخزن وردپرس

البته در اکثر موارد افزونه پیامک رایگان وردپرس جوابگوی نیاز شما می‌باشد و نیازی به خرید نسخه تجاری پلاگین پیامک وردپرس نمی‌باشد.در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند.

افزونه تایید حساب کاربری دکان
مشاهده

فعال‌سازی افزونه پیامک وردپرس

برای اتصال وردپرس به پنل اس ام اس ابتدا می بایست یک پنل پیامکی خریداری کنید و بهتر است پنل خط خدماتی داشته باشد تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند پیامک اطلاع رسانی بفرستید. شاید براتون جالب باشه که بدونید خطوط خدماتی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بدون مراحل اداری و به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

حالا برای فعال سازی افزونه پیامک وردپرس و اتصال وردپرس به سامانه پیامکی ابتدا به مخزن وردپرس مراجعه نمایید و افزونه پیامک wp sms را جستجو نمایید، بعد از نصب و فعال سازی افزونه در منو وردپرس شما گزینه‌ای به عنوان پیامک افزوده می‌شود؛ با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید تنظیمات مربوط به پنل پیامک وردپرس را انجام دهید تا اتصال سایت وردپرس شما به سامانه پیامک با موفقیت انجام شود.

۱- در گام اول در سربرگ اول با عنوان general، باید شماره موبایل مدیر سایت را وارد نمایید.
۲- در سربرگ web service باید اطلاعات پنل اس ام اس بازدید ایده را وارد نمایید، درگاه پیامک بازدید ایده را انتخاب نمایید و شماره ارسال خط را خط خدماتی قرار دهید. (این خط خدماتی بوده و پیامک شما به شماره‌های مسدود نیز ارسال می شود)
۳- متن ارسال پیامک را از این بخش اضافه کنید، می‌توانید متن دلخواه برای پیامک مشخص نمایید تا در زمان اتفاقات مختلف به شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود.
۴- بخش features مربوط به اعلانات نوشته‌ها می‌باشد، با مشخص کردن این بخش می‌تونید مواردی مانند اطلاع‌رسانی به کاربران سایت زمان ارسال مقاله جدید یا زمانی که به نظر کاربران در سایت پاسخ می‌دهید، افزونه پیامک وردپرس به صورت اتوماتیک، پاسخ دیدگاه را به کاربر اعلام نماید.
۵- بخش notifications برای اعلان است، هر موردی که مد نظر شماست را می‌تونید با تیک زدن مشخص نمایید تا در زمان وقوع رخداد به‌صورت اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس وردپرس برای شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود.

افزونه ارسال پیامک EDD
مشاهده

ویژگی های افزونه پیامک وردپرس

  • ارسال پیامک به تعداد دلخواه از سایت وردپرس
  • نمایش اعتبار پنل شما در سایت وردپرس
  • ارسال نوتیفیکیشن در زمان ارسال پست جدید به کاربران سایت
  • ارسال نوتیفیکیشن به کاربران سایت در زمان پاسخ‌گویی به دیدگاه
  • ارسال نوتیفیکیشن به مدیر سایت در زمان ثبت نام کاربر جدید در سایت
  • ارسال نوتیفیکیشن در زمان آمدن دیدگاه جدید و…
  • ایجاد ابزارک خبرنامه پیامکی در سایت
  • قابلیت استفاده بعنوان افزونه پیامک ووکامرس
  • پیامک edd
  • پیامک contact form7

ویژگی های افزونه پیامک وردپرس در کنار پنل پیام کوتاه بازدید ایده شگفت انگیز خواهد بود. شما با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده از ویژگی های افزونه پیامک وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا به صورت رایگان بهره مند خواهید شد که امکان ارسال پیام صوتی ، پیام های ارزش افزوده و حتی ارائه سرویس اهنگ پیشواز نیز بدون هیچ هزینه ای در یک بسته جامع در اختیاران قرار می گیرد. پس حتما همین حالا بعد از مطالعه قابلیت و ویژگی های افزونه پیامک وردپرس از پلن های جذاب مادام العمر بازدید ایده نیز دیدن فرمایید.

امکانات افزونه پیامک وردپرس

  • سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس است و اگر خریدی جدید در سایتتان انجام شود جزئیات سفارش را برایتان اس ام اس میکند.
  • سازگار با فروشگاه ساز easy digital download می باشد و مثل ووکامرس در این نوع سایت ها هم به موبایل مدیر جزئیات خرید جدید را اس ام اس میکند.
  • با افزونه contact form 7 نیز همخوانی دارد و اگر در بخش “ارتباط با ما” سایت کسی برایتان پیغام بگذارد جزئیات پیام را یرایتان پیامک میکند.
  • با این افزونه میتوانید یک “خبرنامه پیامکی” در سایتتان داشته باشید و کسانی که در این خبرنامه عضو میشوند را از مطالب و اخبار جدید سایتتان در قالب یک پیامک آگاه کنید و میتوانید مشترکین خبرنامه را گروه بندی کنید.
  • اطلاع رسانی به مدیر سایت در مورد عضویت کاربر جدید در سایت
  • اطلاع رسانی به مدیر در مورد ارسال نوشته تازه توسط کاربران در سایت
  • اطلاع رسانی به مدیر در مورد ارسال دیدگاه جدید
  • اطلاع رسانی به مدیر در مورد ورود کاربران به سایت
  • اطلاع رسانی به مدیر در مورد انتشار نسحه جدید از وردپرس
  • ارسال پیامک با متن دلخواه به شماره دلخواه از بخش مدیریت وردپرس بدون مراجعه به سایت ارائه دهنده سامانه پیامکی
افزونه پیامک پرستاشاپ
مشاهده

تمام امکانات ذکر شده تنظیمات کاملی دارند و شما می توانید نحوه و قالب متن ها و جزئیات اطلاع رسانی پیامکی را تنظیم کنید. همونطور که در بالا اشاره کردیم این افزونه به تنهایی امکانات کاربردی بسیار زیادی دارد که نیاز به توضیح زیادی ندارند ولی لازم دیدیم در مورد یکی از آنها توضیحات بیشتری داده شود:

خبرنامه پیامکی وردپرس

حتما در سایت های حرفه ای جدید قسمتی به نام خبرنامه پیامکی دیده اید که بازدید کننده های علاقمند را دعوت میکند تا با درج مشخصات شان از جمله شماره تلفن در آن عضو شوند تا از آخرین اخبار و رویدادهای آن در قالب اس ام اس باخبر شوند. شما نیز با نصب پلاگین پیامک وردپرس میتوانید دقیقا همین بخش و قابلیت را برای وبسایت و بازدیدکنندگان علاقمند بوجود بیاورید.

بعد از نصب و فعال کردن پلاگین پیامک وردپرس از قسمت ابزارک ها امکان اضافه کردن ابزارک خبرنامه پیامکی میسر می شود (برای فعال کردن افزونه پیامک می بایست مشخصات و رمز صحیح پنل پیامک را در تنظیمات افزونه وارد کرده باشید) که این ابزارک را میتوانید در فوتر یا سایدبار محل دلخواه درج کنید و شکل و ظاهر ابزارک با توجه به قالب سایت شما خواهد بود.

تنظیمات افزونه خبرنامه وردپرس

در تنظیمات پلاگین پیامک وردپرس قسمتی برای تنظیمات خبرنامه پیامکی تعیین شده است. در این قسمت میتوانید اعضای خبرنامه را گروه بندی کنید تا هر کس در ابتدا در گروه مورد علاقه یا مورد نیاز خودش عضو شود و میتوانید تعیین کنید تا ثبت نام با تائید یک کد فعالسازی انجام گیرد تا از عضویت های اسپم جلوگیری شود. افرادی هم که قبلا عضو شده اند میتوانند از عضویت انصراف دهند.

ارسال پیامک از طریق ویتایگر
مشاهده

همچنین میتوانید تنظیم کنید تا موقعی که نوشته تازه ای در سایت منتشر می شود به اعضای خبرنامه یک پیامک اطلاع رسانی (نام مطلب و لینک مطلب و نام سایت) بصورت اتوماتیک ارسال شود. در تنظیمات پلاگین پیامک وردپرس قسمتی هم وجود دارد برای ارسال پیامک با متن دلخواه به شماره های دلخواه که در آنجا این امکان وجود دارد دریافت کننده را روی یک یا چند تا از گروه های اعضای خبرنامه قرار دهید و به آنها هر اخباری را که میخواهید به آسانی و سرعت ارسال کنید.

معرفی نوشته از طریق پیامک با افزونه پیامک وردپرس

این هم یکی دیگر از امکانات افزونه می باشد که با فعالسازی آن در بالای تمام مطالب سایتتان گزینه ای خواهد بود که بازدید کننده با فشردن آن فرمی را میبیند که در آن نام خود و دوستش و شماره موبایل دوستش را وارد میکند و ارسال را میزند و یک پیامک با این محتوای خاصی به دوست بازدیدکننده ارسال می شود.

, , , , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *