پنل پیامک صرافی‌ها

پنل پیامک صرافی‌ها - کاربرد پنل اس‌ام‌اس برای صرافی ها

امروزه استفاده از پنل پیامک یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغاتی و ارتباطی با مشتریان است. هر کسب‌و‌کاری برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارتباط دوطرفه و مداوم با مشتریان می‌تواند از سامانه پیامکی به عنوان به‌صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار به عنوان بهترین استراتژی بازاریابی استفاده نماید.در این مقاله بطور ویژه به شرح پنل پیامک صرافی‌ها و کاربرد پنل اس‌ام‌اس برای صرافی ها می‌پردازیم.

تبلیغات

با دریافت پنل پیامک صرافی‌ها و یا دریافت نمایندگی سامانه پیامکی بازدید ایده می‌توانید با کمترین هزینه ،در کوتاهترین زمان  و در محدوده‌ای وسیع به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و یا ارسال اس‌ام‌اس اطلاع‌رسانی برای مشتریانتان اقدام نمایید. در سامانه پیام کوتاه شیوه‌های مختلفی جهت ارسال پیامک بصورت هدفمند وجود دارد که می‌توانید با توجه به اهدافی که از تبلیغات در نظر دارید روش مناسب را انتخاب نمایید. همه کسب‌و‌کارها تمایل دارند که برند و خدماتشان را معرفی و تبلیغ نمایند تا مشتریان آنها را همیشه در خاطر داشته باشند.مثلا با ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل ، می‌توانید به شماره‌هایی که در محدوده شما قرار دارند، آدرس خود را ارسال نمایید.راهکار دیگر نیز استفاده از بانک‌های اصناف و ارسال پیام‌های تبلیغاتی و همکاری به صنف‌هایی است که می‌توانند گروه هدف شما باشند. البته خودتان هم می‌توانید متن دلخواهتان را به شماره‌هایی که دارید به وسیله منوی ارسال ساده بفرستید. کاربرد پنل اس‌ام‌اس برای صرافی ها علاوه بر تبلیغات در تعامل موثر و دوطرفه با مشتریان و اطلاع‌رسانی اخبار مهم درباره خدمات ارائه شده توسط شما و یا اخبار جذاب در حوزه ارز و … نیز می‌باشد.

اطلاع‌رسانی و تعامل با مشتریان با پنل پیامک صرافی‌ها

شما می‌توانید با استفاده از پنل اس‌ام‌اس برای ارتباط با مشتریان ،اخبار واحد صنفی خود،اطلاع‌رسانی از قیمت دلار و سکه ،تغییر قیمت ها و اطلاع‌رسانی از رویدادها ،پیامک ارسال نمایید.

پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی
مشاهده

اطلاع‌رسانی سریع و کم‌هزینه با خبرنامه پیامکی

ارائه خدمات و فروش بالا نشان‌دهنده رشد و توسعه هر کسب‌و‌کاری می‌باشد.برای اینکه بتوانید خدمات جدید، تخفیف‌ها، جشنواره‌های خود را به اطلاع مشتریان خود برسانید،آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه، ارسال پیامک از طریق پنل پیامک صرافی‌ها است. صرافی‌ها می‌توانند کلیه خبرنامه‌های دنیای ارز و رمزارز‌ها را با پیامک از طریق خبرنامه پیامکی به مشتریانشان اطلاع دهند. سعی کنید مهم‌ترین خبر‌ها را برای کاربرانتان ارسال کنید.برای ارسال هرگونه پیامک برنامه معین و مشخصی داشته باشید.تکنولوژی هر سال تغییرات بزرگی در دنیای کسب و کار رقم می‌زند. به‌طور مثال کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین کارت ویزیت فیزیکی شده است تا کاربری راحت‌تری داشته باشد. صرافی‌ها نیز به دلیل هزینه به صرفه‌ای که دنیای دیجیتال دارد، ترجیح می‌دهند از این بستر برای تبلیغات و تعامل با مشتریان استفاده کنند.

تعامل با مشتریان از طریق پنل پیامک صرافی‌ها

ارتباط هدفمند، مشخص و مداوم با مشتریان عامل موفقیت هر کسب‌و‌کاری می‌شود. چرا که به داشتن مشتریان وفادار کمک می‌کند. مشتریان وفادار به ماندگاری برند و جذب مشتریان جدید کمک می‌کنند. صرافی‌ها با توجه به خدمات مرتبط با ارز و پول از هر قشری مخاطبان خاصی دارند. به همین دلیل ضروری است که با تعامل با مشتریان طی یک برنامه مشخص آن‌ها را به یک مشتری وفادار تبدیل کنند. در دنیای امروز در معرض انواع نوتیفیکیشن‌های مختلف از شبکه‌های اجتماعی هستیم.این شیوه تبلیغاتی دیگر تاثیر خود را از دست داده است. اما یکی از بهترین شیوه‌های ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامکی است. معمولاً کاربران از اس‌ام‌اس برای چک کردن رمز عبورکارت‌های بانکی استفاده می‌کنند. احتمال چک کردن اس‌ام‌اس توسط کاربران بیش از نوتیفیکیشن‌های ارسالی از شبکه‌های اجتماعی است.

پنل پیامک برای استارتاپ ها
مشاهده

پنل اس ام اس صرافی - نظرسنجی پیامکی در پنل اس ام اس سامانه پیامک

نظر‌سنجی پیامکی با پنل پیامک صرافی‌ها

ارتباط با مشتریان بسیار مهم است و برندی که بیشترین تعامل را با مشتریانش داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود. نظرسنجی پیامکی یکی از بهترین شیوه‌ها برای این است که بدانید که کاربران‌تان در خصوص برند و خدمات شما تا چد رضایت دارند. از طرفی می‌توانید نیازسنجی کنید که کاربرانتان به چه خدماتی نیاز دارند که هم اکنون آن‌ها را ارائه نمی‌کنید. چنانچه از سامانه پیامکی استفاده کنید حتی در صورتی که کاربران پیامک تبلیغاتی را بسته باشند، باز هم برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود. کاربرد پنل اس‌ام‌اس برای صرافی‌ ها با توجه به امکانات بی‌نظیری که در سامانه پیام کوتاه فراهم آمده ،نامحدود است و میتوانید در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی متناسب با کسب‌و‌کار و یا اهداف خود از آنها بهره مند شوید.

ارسال پیامک ویژه برای مشتریان بویژه مشتریان خاص !

صرافی‌ها به دلیل نوع کسب‌و‌کارشان مشتریان خرد و کلان زیادی دارند. به همین دلیل ممکن است بازاریابی آن‌ها نسبت به سایر کسب‌و‌کار‌ها با تفاوتی فاحش روبه‌رو شود. چراکه صرافی‌ها ممکن است برای مشتریان خاص خود تخفیف و پلن ویژه‌ای برای ارائه داشته باشند؛ به همین دلیل می‌توانید برای گروه خاصی از مشتریانتان پیامکی با محتوای خاصی را ارسال کنید. در ادامه سعی کنید برای صرافی خود از تکنولوژی و فناوری‌های در دسترس استفاده کنید تا هزینه‌های تبلیغاتی خود را به مراتب کاهش دهید. به‌طور مثال با استفاده از وب‌سرویس‌های موجود در پنل پیامک صرافی می‌توانید به‌صورت خودکار حتی در ساعاتی غیرکاری نیز با مشتریان خود در ارتباط باشید و خدماتتان را ارائه دهید.

پنل پیامک برای بنگاه های املاک
مشاهده

تبریک تولد و مناسبت‌ها

شما می‌توانید با ارسال پیام کوتاه ، تولد و مناسبت‌ها را به مشتریان خود تبریک بگویید.این ارسال‌ها می‌تواند به نام اشخاص ارسال شود که به ایجاد ارتباط بهتر و صمیمی‌تر با مشتریان منجر می‌شود.

امیدواریم با خواندن این مقاله متوجه کاربرد و مزایای پنل پیامک صرافی‌ها و کاربرد پنل اس‌ام‌اس برای صرافی ها شده باشید.از دیگر ویژگی‌های پنل پیامک بازدید ایده می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن و صرفه‌جویی در وقت ، ارسال سریع پیام ، ارسال پیامک بدون واسطه به مشتریان، کیفیت بالا از لحاظ نتیجه و دریافت بازخوردها ، جامعه آماری بسیار بالا ، فعال‌سازی آنی پنل، ارسال پیامک به بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک منطقه‌ای و کد‌پستی ، ارسال پیامک زماندار و خودکار ، پشتیبانی ۲۴ ساعته و… می‌توان اشاره نمود.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *