پنل پیامک پیک موتوری ها

کاربرد پنل پیامک برای پیک موتوری ها

کاربرد پنل پیامک برای پیک موتوری ها می تواند برای شرکت های حمل و باربری از طریق موتور سیکلت در حوزه تبلیغ کار و ارتباط با مشتریان مناسب و مفید باشد.سامانه پیامک یکی از روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه برای واحدهای پیک موتوری می باشد.

پیک موتوری جزو مشاغل خدماتی است و برای شناخته شدن و ارائه خدمات خود نیاز به تبلیغات دارد.با خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده میتوانید به ارائه تبلیغات ارزان و انبوه بپردازید.این سامانه علاوه بر ارائه امکانات بسیار کارآمد،دارای بانک شماره موبایل جامع سراسر کشور و بانک اصناف می باشد.وجود این بانک شماره ها شما را در ارسال پیامک های تبلیغاتی بصورت هدفمند یاری می نمایند.

کاربرد پنل پیامک برای پیک موتوری ها:

از پنل پیامک واحدهای پیک موتوری علاوه بر تبلیغات برای برند و یا خدمات خود برای ارتباط موثر با مشتریان نیز می توان بهره برد.

در حوزه تبلیغات :

شرکت های خدمات ،بر پایه سرعت یکی از وسیله های مناسب را موتور سیکلت می دانند. تقریبا در هر محله و منطقه ای دفتر خدمات پیک موتوری وجود دارد اما ممکن است آدرس و یا راه های ارتباطی با آن را ندانیم.

بهترین گزینه برای اطلاع از آدرس دفتر و شماره تماس های خود به افراد یک محدوده استفاده از بانک شماره موبایل افرادی است که در نزدیکی شما و یا محدوده فعالیت شما سکونت دارند.

گزینه مناسب دیگر برای شغل شما می تواند استفاده از بانک اصناف باشد. تمام شرکت ها و یا فروشگاه ها می توانند از خدمات شما برای ارسال مرسولات و یا بسته های خود استفاده نمایند. بنابراین ارسال پیامک همکاری با برخی از کسب و کارها را می توانید از طریق بانک مشاغل تامین کنید.

پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت
مشاهده

حتی اگر بخواهید می توانید شماره تماس شعبه های متفاوت خود را در بخش های مختلف شهر برای مشاغل ارسال نمایید. با استفاده از گزارش ارسال بازگشتی هم می توانید از بازخوردها متوجه میزان درخواست های یک محدوده شوید. پس می توانید تمرکز خود را بر روی مناطق با درخواست بالا قرار دهید.

پنل پیامک پیک موتوری

کاربرد پیامک پیک موتوری در حوزه ارتباط با مشتریان :

بزرگترین سرمایه برای بقای هر کاری مشتریان و کاربران هستند. خدمات پیک موتوری نیز به مشتریان و مشترکینی که به آن ها برای حمل بار و یا بسته مراجعه می کنند وابسته است.

می توانید برای ارتباط با مشتریان از همان تماس ابتدایی از پیامک استفاده نمایید. پس از اولین تماس کد اشتراک را برای مشتری خودتان ارسال نمایید.

می توانید پس از هر سفارش آدرس مقصد، نام مسئولی که بسته به او تحویل می شود را اعلام نمایید .همچنین شماره اضطراری برای تماس، هزینه حمل و مدت زمان تقریبی برای رسیدن به مقصد را اعلام نمایید.

برای ارسال پیامک های خدماتی خود نیز نگران شماره موبایل مشترکین خود نباشید. سامانه پیامک سفید مختص ارسال های خدماتی تعریف شده است و قابلیت ارسال اس ام اس خدماتی را به شماره موبایل ها دارد.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *