پنل پیامک عطر فروشی

پنل پیامک عطر فروشان - کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن

با توجه به کارایی و سهولت استفاده از سامانه پیامک،کاربرد آن در مشاغل مختلف بیشتر از پیش ملموس می باشد.بنابراین در این مقاله به پنل پیامک عطر فروشان ، امکانات پنل اس ام اس عطر فروشی ها و کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن می پردازیم.

فروشندگان عطر و ادکلن برای بازاریابی و فروش بیشتر تمایل به ارائه محصولشان به صورت رو در رو دارند.اطلاع از کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن می تواند راهکار و شیوه ای نوین برای این کسب و کار باشد.

کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن :

مزایا و کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن فقط محدود به حوزه تبلیغات نیست.این پنل اس ام اس در اطلاع رسانی برای ارائه محصولات جدید،یا تخفیفات ویژه.حتی اطلاع رسانی در خصوص جابه جایی مغازه،افتتاح شعبه های جدید و…بسیار کاربردی است . همچنین به شما در تعامل با مشتری و وفادارسازی مشتریان بسیار کمک میکند.

اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری :

شاید کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن و ارتباط پس از فروش در این حرفه معنایی نداشته باشد.با دقت به نکات زیر حتما نظر متفاوتی خواهید داشت.

عطرهای گرم و سرد، رایحه های شیرین و یا تلخ هرکدام مناسبت و زمان خاصی برای استفاده دارند که البته بیشتر افراد از آن اطلاعی ندارند. می توانید بر اساس اطلاعات خرید مشتریتان؛ نحوه استعمال عطر، زمان و مکان مورد استفاده از عطر خریداری شده، ماندگاری و … را به خریدار اطلاع دهید.

کاربرد پنل اس ام اس برای عطر فروشان

با پنل پیامک عطر فروشان می توانید اطلاع رسانی های مناسبتی برای مشتریانتان بفرستید. مثلا در تاریخ تولدشان و یا سالگرد ازدواج و … مناسب با سلیقه و پیشینه خرید مشتری، مارک های عطرهای متفاوت را برایشان همراه با تخفیف ویژه معرفی نمایید.

پنل پیامک صرافی‌ها
مشاهده

برخی از ترکیبات عطرها باعث ایجاد لک بر روی لباس می شود. می شود راهکار تمیز نمودن این لکه ها را برای مشتریان پیامک نمود.

توسط قابلیت نظرسنجی از نظرات و پیشنهادات مشتریانتان استفاده نمایید و با قراردهی کدهای شناسایی روی هر محصول؛ اصالت آن را تایید کنید.

ماژول های تبریک تولد، نظرسنجی، کدخوان در پنل پیامک عطر فروشان موجود می باشد. این قابلیت ها در ارسال پیام های اطلاع رسانی شما را یاری می کنند تا شیوه ای جدید برای ارتباط با مشتریان و وفاداری آنان داشته باشید.

تبلیغات :

فروش و معرفی محصول به صورت رو در رو در این شغل عمومی و فراگیر است.البته بوی عطر می بایست در ابتدا استشمام شود و سپس خریداری گردد. اما می شود متفاوت بود.

به این صورت که مثلا میتوانید تبلیغ عطرهای اسپرت را برای ورزشکاران ارسال کنید و یا رایحه های گرم را برای بانوان تبلیغ نمایید. بانک شماره موبایل های مشاغل و سن و جنسیت برای این روند مناسب است. حتی می توانید با توجه به محدوده فعالیتتان، آدرس مغازه خود را در تبلیغات شهر و کدپستی ارسال نمایید.

با خرید پنل پیامک عطر فروشان از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده علاوه بر استفاده از امکانات موجود در این پنل اس ام اس،در صورت وجود هر گونه سوالی می توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته سامانه پیامکی بازدید ایده برای حل مسئله اقدام نمایید.

علاوه بر عطر فروشی ها، این پنل پیامک برای سایر مشاغل هم قابل استفاده است:

پنل پیامک نمایشگاه های نقاشی
پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی
پنل پیامک آرایشگاه های زنانه
پنل پیامک آرایشگاه های مردانه 

پنل پیامک اسباب بازی فروشی ها
مشاهده
,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *