پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی

پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی - ارسال پیامک تبلیغاتی

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت میکنید، حتما به دنبال جذب مشتری و فروش بیشتر هستید! استفاده از پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی یک راهکار آسان و کم هزینه برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه ، تعامل با مشتریان و اطلاع رسانی به آنها میباشد.

فعالان در این صنف، چه عمده فروشان و یا خرده فروشان لوازم آرایش، میتوانند برای فروش  محصولات خود ، از روش های تبلیغات پیامکی برای لوازم آرایشی و بهداشتی بهره ببرند.

کاربرد پنل پیامک در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی :

  • ارائه پیشنهاد های ویژه در مورد محصولات جدید فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
  • ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
  • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم در کمتر از یک دقیقه
  • کاهش هزینه های تماس با مشتریان از طریق پنل پیامک لوازم آرایشی
  • ارسال پیامک تبریک اتوماتیک تولد مشتریان و ارائه تخفیف به آنها در روز تولدشان
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
  • تنظیم منشی هوشمند جهت پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بر اساس منطقه و کد پستی
  • ارسال هفتگی نکات آرایشی و بهداشتی از طریق پنل پیامک لوازم آرایشی
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و رونق فروش و جذب مشتری جدید
  • ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی با ارسال پیامک
  • ارائه کد تخفیف به مشتری با ارسال عدد مشخص شده
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد لیست قیمت با پنل پیامک فروشگاه
  • امکان برگزاری نظرسنجی از کیفیت محصولات و میزان رضایت مشتریان
پنل پیامک فروشگاه های لوازم خانگی
مشاهده

تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی :

لوازم آرایشی از قدیم الایام جزو اقلام مورد علاقه بانوان بوده و هست. نیاز به استفاده از لوازم بهداشتی برای حفظ سلامت و بهداشت پوست و بدن و استفاده از لوازم آرایشی برای زیباتر شدن، سبب شده است، که نه تنها تنوع در این محصولات بیشتر شود، بلکه مخاطبان بیشتری نیز داشته باشد! اما از چه طریقی میتوان در این صنف مشتریان بیشتری جذب کرد؟

ایران رتبه دوم مصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه را دارد!!!

این جمله یعنی بازار هدف و مخاطبین صنف فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار وسیع است، پس با اطلاع و علم کامل از روش های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می توان سود قابل توجهی از این شغل بدست آورد.

اگر شما هم در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارید و می خواهید فروش خود را چند برابر کنید با ما همراه باشید .با دانستن روش های تبلیغات موثر برای فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی با هزینه تبلیغات کمتر سود بیشتری کسب کنید.

SMS ads for cosmetics store

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند :

یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی، از دید مدیران بازاریابی ، تبلیغات پیامکی هدفمند است.

حتما با خود فکر می کنید که مگر می شود با پیامک برای فروشگاه لوازم بهداشتی آرایشی تبلیغ کرد، آن هم الان که خیلی از افراد پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند؟

بله. نه تنها تبلیغات با پیامک امکان پذیر است ،بلکه اگر به صورت صحیح انجام شود، اس ام اس مارکتینگ جز بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی برای صنف لوازم آرایشی و بهداشتی به حساب می آید.

ارسال پیامک به تفکیک سن وجنسیت و منطقه کدپستی
مشاهده

در ادامه روش صحیح اس ام اس مارکتینگ برای حوزه آرایشی و بهداشتی را توضیح می دهیم .به شما آموزش می دهیم که چگونه حتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، با  پنل پیامک لوازم آرایشی ، پیامک ارسال کنید.

روش های تبلیغات پیامکی برای فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی :

روش های مختلفی برای تبلیغات پیامکی وجود دارد که می توانید با تهیه یک پنل اس ام اس از این روش ها به راحتی استفاده کنید. پنل پیامکی بازدید ایده با ارائه انواع روش های تبلیغات پیامکی و قابلیت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست به شما کمک می کند که بیشترین بازخورد را از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه دریافت کنید.

نمونه متن تبلیغاتی

منحصر به فرد باش! زیبا باش! سالم باش!
با معتبرترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی رنگین کمان

با تهیه یک پنل اس ام اس می توانید از روش های مختلف ارسال پیامک انبوه که در ادامه عنوان می شود استفاده کنید:

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت :

اگر بازار هدف شما فقط خانم ها و یا آقایان هستند می توانید از قابلیت ارسال پیامک از طریق پنل پیامک لوازم آرایشی به تفکیک سن و جنسیت استفاده کنید.

ارسال پیامک به تفکیک بانک مشاغل و اصناف :

اگر مخاطب فروش عمده بعضی از محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی شما آرایشگاهها و یا سایر فروشگاههای لوازم آرایشی بهداشتی در سراسر کشور هستند، می توانید با استفاده از ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف به اصناف مورد نظر پیامک ارسال کنید.

پنل پیامک برای فست فودها
مشاهده

ارسال پیامک به تفکیک منطقه :

از آنجایی که معمولا افراد ساکن در نزدیکی فروشگاه شما مخاطبین فروشگاه لوازم آرایشی شما هستند.می توانید از روش های ارسال پیامک به تفکیک محله، ارسال پیامک به تفکیک کدپستی، ارسال پیامک از روی نقشه و یا حتی ارسال پیامک به تفکیک کدپستی و جنسیت با هم ، و با پنل پیامک لوازم آرایشی استفاده کنید.

کاربرد سامانه پیام کوتاه در فروشگاه های لوازم آرایشی

ارسال پیامک صوتی با پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی :

یکی دیگر از روش های تبلیغات پیامکی استفاده از ارسال پیامک صوتی است که با گوشی مخاطبین تماس گرفته می شود و صدای ضبط شده شما پخش می شود.

روش ها مختلف تبلیغات پیامکی که در حوزه فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی می تواند کاربردی باشد را عنوان کردیم اما کاربرد پنل اس ام اس تنها به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خلاصه نمی شود. در زمینه مشتری مداری و ارتباط با مشتری نیز از سامانه پیامک می توانید استفاده کنید که در ادامه توضیح می دهیم.

جمع آوری بانک شماره موبایل مشتریان :

مطمعنا افرادی که یکبار به فروشگاه شما مراجعه و خرید کرده اند، امکان اینکه مجدد از شما خرید کنند ،بسیار بالاتر از افرادی است که تاکنون شما را نمی شناسند. پس اگر قصد ارسال پیامک هدفمند دارید بانک شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید.

جمع آوری بانک شماره موبایل مشتریان می تواند به روش های مختلفی مانند استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل و یا استفاده از قابلیت عضویت در باشگاه مشتریان سامانه پیامکی انجام شود.

در واقع شما با استفاده از یک خط اختصاصی پیامکی می توانید از مشتریان خود بخواهید که با ارسال کلمه کلیدی مشخصی به خط اختصاصی شما از تخفیف ها و آفرهای فروشگاه شما باخبر شوند . به این صورت بانک شماره موبایل مشتریان خود را در دفترچه تلفن پنل پیامک لوازم آرایشی خود جمع آوری می کنید.

پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی
مشاهده

سایر روش های تبلیغات و بازاریابی برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی :

در کنار تبلیغات پیامکی روش های دیگری نیز وجود دارد، که می توانید برای بازاریابی و فروش بیشتر از این روش ها استفاده کنید.

– فعالیت در شبکه های اجتماعی
– فروش به فروشگاههای متوسطه و خرده فروش
– تماس با توزیع کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی
– فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی با وب سایت
– جذب ویزیتور برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
– شرکت در نمایشگاهها

, , , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *