ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ)

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل - ارسال اس ام اس منطقه ای

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ ) چیست ؟ چطور می توانیم ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه گوگل برای ارسال اس ام اس منطقه ای انجام دهیم ؟ مزایای ارسال پیامک از روی نقشه چیست؟ در ادامه این مقاله به همه سوالات شما دراین خصوص پاسخ می دهیم.

سامانه های پیامکی از بانک شماره های مختلفی مانند: ارسال استانی و شهری – ارسال بر اساس پیش شماره – ارسال مشاغل – ارسال به دکل های BTS ایرانسل – ارسال منطقه ای و ارسال کدپستی جهت ارسال تبلیغات استفاده میکنند.

ارسال کدپستی در ارسال اس ام اس منطقه ای نسبتا هدفمندتر به نظر میرسد. اما ارسال پیامک از روی نقشه امکان جدیدی است، که از روی دیتا بیس کدپستی بناگذاری شده است. در واقع شماره های مناطق پستی را در نقشه دیجیتالی مانند نقشه گوگل برایتان آماه کرده ایم.

شما در محیط سامانه پیامک از قسمت ارسال پیامک، ارسال از روی نقشه را انتخاب و بعد شهر مورد نظر را انتخاب میکنید.نقشه دیجیتالی شهر مورد نظر برایتان نشان داده شود.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ) :

بسیاری از مشتریان از ما سوال می کنند، زمانی که از طریق ابزار ارسال پیامک از روی نقشه (پیامپ) یا همان نقشه گوگل، پیامک ارسال می‌شود، این پیامک برای چه افرادی ارسال می‌شود؟ افرادی که هم‌اکنون در منطقه حاضر هستد یا افرادی که در زمان خرید سیم‌کارت و آدرس منطقه مورد نظر را ارائه کرده‌اند؟

در پاسخ باید بگوییم: زمانی که شما از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بر اساس کدپستی استفاده می‌کنید، پیامک شما به افرادی که زمان خرید سیم‌کارت آدرس مورد نظر شما را اعلام کرده‌اند و کد پستی آن محل را اعلام نموده اند، پیامک ارسال می‌شود.

قرعه کشی پیامکی
مشاهده

پس اگر مخاطب شما در محل کار و یا در منطقه دیگری باشد، شما می‌توانید با خیال راحت پیامک تبلیغاتی را ارسال کنید . مطمئن باشید، که پیامک شما به دست افرادی می‌رسد که در منطقه مورد نظر شما سکونت دارند.

می‌دانید که در سامانه پیامک چندین روش برای ارسال پیامک وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید پیامک‌های‌تان را به تفکیک استان، شهرستان، منطقه یا حتی کدپستی ارسال کنید. برای انجام این کار، پس از ورود به پنل باید نوع ارسال را مشخص کنید.

بعد باید از بانک‌ شماره‌های موجود، یک یا چند بانک شماره را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنید. اما بهتر است بدانید که این تنها راه ارسال پیامک برای تبلیغات محلی نیست! روش دیگری هم در سامانه های پیامکی  والبته سامانه پیام کوتاه بازدید ایده وجود دارد .به نام ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه یا پیامپ! که روند ارسال منطقه‌ای را بسیار آسان کرده است!

در روش ارسال پیامپ (ارسال پیامک از روی نقشه) تنها کافیست که شهر مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید. سپس مناطق انتخابی‌تان در آن شهر را روی نقشه مشخص کنید. با انتخاب هر محدوده، می‌توانید تعداد مشترکین همراه اول و ایرانسل را به تفکیک روی نقشه مشاهده کنید.

در واقع، از آنجایی‌که ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده‌ موردنظر و ارسال از ماژول‌های کدپستی ایرانسل و همراه اول برای کاربران کمی سخت به نظر بیاید، در روش پیامپ شما دسترسی به بانک کامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیک کدپستی دارید. پس می‌توانید به‌راحتی پیامک‌های خودتان را به شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن محدوده ارسال کنید.

پنل اس ام اس جمعیت هلال احمر
مشاهده

ارسال پیامک از طریق نقشه

ارسال پیامک از طریق دکل bts :

در مقابل ارسال پیامک از طریق کدپستی و نقشه گوگل شیوه دیگری از ارسال پیامک به عنوان ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS وجود دارد.

تفاوت اصلی ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس(BTS) و ارسال پیامک بر اساس کدپستی چیست؟

هنگام ارسال پیامک براساس نقشه گوگل پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود، که در زمان خرید سیم‌کارت آدرس منطقه هدف شما برای ارسال پیامک را اعلام کرده‌اند، گاهی اوقات لازم است شیوه تبلیغات و بازاریابی پیامکی را تغییر دهید و به افرادی که همین الان در محل حضور دارند پیامک ارسال کنید.

به کمک ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS می‌توانید، به افرادی که از دکل مخابراتی در محدوده شما سرویس می‌گیرند، پیامک ارسال کنید و سرویس ارسال پیامکBTS فقط توسط اپراتور ایرانسل ارائه می‌شود.

مثلا اگر قصد بازاریابی در قشم برای معرفی کنسرت و تور گردشگری را داشته باشید، ارسال پیامک، کلید موفقیت شما است. چون شما نمی‌خواهید به افرادی که ساکن جزیزه قشم هستند پیامک ارسال کنید، بلکه هدف شما جذب توریست در جزیره می‌باشد.

پیامپ با روش‌های دیگر چه فرقی دارد؟

زمانی که وارد سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می شوید، متوجه می‌شوید که روش‌های مختلفی برای ارسال پیامک وجود دارد؛ مثل ارسال انبوه، ارسال هوشمند، ارسال متناظر، ارسال منطقه‌ای هدفمند، ارسال زماندار، ارسال تدریجی و … . پیامپ هم یکی از این روش‌ها به حساب می‌آید ، که چند وقتی است به سامانه ملی پیامک اضافه شده است.

شاید بتوان گفت مزیت اصلی پیامپ ، نسبت به سایر روش‌های ارسال پیامک راحتی استفاده از آن و دسترسی آسان به بانک شماره‌ها به تفکیک منطقه باشد. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، اگر قصد دارید تا برای محدوده خاصی اس ام اس ارسال کنید، به کد پستی آن منطقه یا محدوده نیاز دارید.

چگونه نظرسنجی پیامکی برگزار کنیم؟
مشاهده

سرویس پیامپ به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب شهر و محدوده مورد نظرتان، بدون داشتن کد پستی، پیامک‌های خودتان را ارسال کنید.

البته روش ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه یک مشکل دارد و آن، محدود بودن تعداد شهرهای تحت پوشش است. برای مثال در حال حاضر، پیامپ تنها برای شهرهای بزرگ و مرکزی ایران در دسترس است و امکان ارسال از روی نقشه برای سایر شهرستان‌ها ممکن نیست.

هزینه ارسال اس ام اس از نقشه google maps :

هزینه ارسال پیامک از نقشه گوگل به شما بستگی دارد. میتوانید با خرید پنل پیامک که بسته های متنوعی از آن ارائه شده است، هزینه مدنظر ارسال هر پیام را مدیریت کنید.در ارسال از نقشه گوگل مپ شما میتوانید با هر یک از خطوط تبلیغاتی ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ و ارسال سیمکارتی پیامک خود را ارسال کنید.

ارسال از روی نقشه برای همراه اول یا ایرانسل؟

شاید این سوال برایتان پیش بیایدکه ارسال اس ام اس از نقشه برای ایرانسل یا همراه اول ممکن میباشد؟ در این نوع ارسال به هردو اپراتور همراه اول و ایرانسل میتوان ارسال کرد و میتوانید انتخاب کنید که به شماره های موجود از هر اپراتور به چه تعدادشان ارسال شود.

حتما می بایست بر روی دکمه همراه اول و ایرانسل کلیک نمایید تا ارسال انجام شود.

آموزش ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک از نقشه گوگل؟

در سامانه پیامکی بازدید ایده دو شیوه ارسال، ارسال پیامک بر اساس کدپستی و ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل وجود دارد، فرق این دو روش چیست؟ آیا دیتای شماره موبایل آن‌ها تفاوت دارد؟ در حقیقت بانک شماره موبایل در ارسال پیامک بر اساس کدپستی و ارسال پیامک از نقشه گوگل یکی هستند.

پنل پیامک برای شیراز
مشاهده

درسامانه پیامکی بازدید ایده برای شهرهایی که ارسال اس ام اس منطقه ای مورد استقبال قرار گرفته باشد، سیستم ارسال پیامک از روی نقشه گوگل را پیاده‌سازی کرده‌ایم و کدپستی را روی نقشه گوگل پیاده‌سازی کرده‌ایم و تا استفاده از سرویس ارسال پیامک منطقه‌ای آسان‌تر شود.

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *