ارسال پیامک تبلیغاتی به بانوان

ارسال پیامک تبلیغاتی به بانوان - ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به بانوان گرامی را دارید، میتوانید از ماژول ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت استفاده نمایید.این روش ارسال انبوه در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده موجود می باشد و برای ارسال پیامک به بانوان قابل استفاده است.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بانوان

همانطور که در مقالات قبلی نیز گفتیم ، برای ارسال انبوه شما در سامانه های پیامکی روش های مختلفی با توجه به نوع نیاز شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی ارائه شده است.مثلا گاهی شما به ارسال پیامک فقط به منطقه ای خاص ، گروه سنی یا جنسیتی خاص نیاز دارید.یا حتی ممکن است مشتریان و مخاطبان شما برخی از مشاغل دیگر باشند.

پس برای حل این مشکل در سامانه روش های متفاوتی ارائه شده تا در هزینه و وقت کاربران صرفه جویی شود.بر این اساس اگر شما شغلی یا خدماتی دارید که فقط برای بانوان می باشد و می خواهید فقط به آنها پیامک بزنید حتما از این ماژول استفاده نمایید.

شماره های این ماژول از پردیس همراه اول پشتیبانی می گردد و به علت مسائل امنیتی پس از ارسال پیامک خروجی شماره ها نمایش داده نمی شود (این مورد در کلیه سامانه های پیامک مشابه می باشد) ، شما می توانید سنین خاصی از بانوان را نیز انتخاب نمایید تا هدفمند تر ارسال اس ام اس داشته باشید.

ارسال اس ام اس انبوه بانوان زمانی کاربرد دارد ،که شغل یا خدمت شما فقط برای بانوان مناسب است و قصد شما این است که بودجه تبلیغاتی خود را فقط برای ارسال پیامک به بانوان استفاده نمایید، مثلا اگر صاحب آرایشگاه زنانه، مزون لباس عروس، بوتیک زنانه، فروشنده شال و روسری و یا خدمات بهداشتی خانم ها هستید، ارسال پیامک تبلیغاتی به آقایان نمی تواند به شما کمک کند.

افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms
مشاهده

ارسال پیامک به بانوان بر اساس سن و جنسیت

در بازاریابی پیامکی ابتدا می بایست مخاطبین خود را پیدا کنید تا بتوانید به تبلیغات خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانید.

با خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده میتوانید با انتخاب روش دلخواه به صورت هدفمند به ارسال پیامک بپردازید و از مزایای پنل پیامک مثل بانک شماره موبایل جامع سراسر کشور ویا بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل بصورت رایگان ، ذخیره شماره موبایل مشتریان بصورت گروهبندی شده در دفترچه تلفن و ایجاد خبرنامه پیامکی ،برگزاری نظرسنجی  و… استفاده نمایید.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *