پنل پیامک فروشگاه های لوازم خانگی

پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی - اس ام اس فروشندگان لوازم خانگی

فروشگاه های لوازم خانگی برای بازاریابی و تبلیغات حرفه ای فروشگاه خود میتوانند از یک ابزار قدرتمند در این عرصه استفاده کنند.با خرید پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی و کاربرد پنل اس ام اس فروشندگان لوازم خانگی میتوانید از مزایای این ابزار کاربردی در جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه و تعامل با مشتریان خود استفاده کنید.

هرچند که ممکن است هنوز ارسال پیامک در این صنف جایگاه خود را نیافته باشد، اما فروشندگان این صنف می توانند با ارسال پیامک کسب و کار خود را وارد حوزه جدیدی از تبلیغات بکنند، همچنین می توانند در راستای مشتری مداری و جلب مشتری نیز پیشرو باشند.

با توجه به افزایش فروشگاه های لوازم خانگی شرایط رقابت برای فروش تا حدی مشکل شده است. سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با ارائه پنل پیامک به صاحبان فروشگاه ها و دارندگان سایر کسب وکارها،برای داشتن تبلیغاتی ارزان و پربازده کمک می کند.

امکانات و کاربرد پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی

پنل اس ام اس فروشندگان لوازم خانگی با ارائه بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را بصورت گسترده و در کمترین زمان انجام دهند. همچنین بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل مختلف به صورت تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می شود.

علاوه بر بانک شماره های موجود،امکانات بسیاری نیز در این پنل پیامک در جهت پیشبرد اهداف شما ارائه شده که به سادگی قابل استفاده هستند. در ادامه به معرفی برخی امکانات و کاربرد های این سامانه می پردازیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

فروشندگان لوازم خانگی می توانند از طریق پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی به ارسال پیامک های تبلیغاتی بصورت انبوه و هدفمند بپردازند. از مزایای این پنل اس ام اس ارائه شیوه های مختلف ارسال پیامک می باشد که،فروشندگان این کالاها میتوانند با توجه به نوع تبلیغاتی که نیاز دارند یکی از روش های موجود را انتخاب کنند.

پنل پیامک برای دندان پزشکان
مشاهده

ارسال پیامک بر اساس کد پستی ، ارسال از دکل BTS ایرانسل ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت ، ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و… از جمله روش های مختلف ارسال می باشند.

اگر قصد ارسال پیامک انبوه برای سن و یا جنسیت خاصی برای حوزه کاری شما مناسب تر است،میتوانید برای صرف هزینه کمتر و اثربخشی بیشتر تبلیغات با استفاده از این پنل اس ام اس فقط به مخاطبان هدف خود پیامک ارسال کنید.

حتی می توانید فقط به منطقه ای دلخواه، یا به واحد صنفی مرتبط با حوزه کاری خود یا اصنافی که خدمات شما مناسب آنها می باشد، ارسال پیامک خود را انجام دهید.

مزایای پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی

ارسال پیامک دوره ای یا زماندار

ارسال پیامک دوره ای یکی از روش های بی نظیر بازجذب مشتری های قدیم است.پیامک دوره ای به نوعی از ارسال گفته می شود که،در آن فروشندگان با ثبت شماره همراه خریداران در سامانه پیامکی می توانند یک متن مشخص را در دوره های دلخواه برای مشتری ارسال نمایند.

کاربرد مهم این ارسال برای تبریک روز تولد افراد می باشد.اگر در هنگام دریافت شماره همراه مشتری،تاریخ تولد آن ها را نیز دریافت نمایید. کافیست یکبار متن تبریک تولد آن شخص را در سامانه به صورت ارسال دوره ای در تاریخ مشخص ثبت نمایید تا هر سال به صورت خودکار برای فرد تبریک ارسال شود.

با این روش حس خوب مشتری مداری در فرد ایجاد شده و اعتماد بیشتری برای خرید های بعدی از فروشگاه شما می کند.لازم به ذکر است ارسال پیامک دوره ای برای هر متنی و در هر دوره زمانی دیگری قابل ثبت است.

پنل پیامک برای آزمایشگاه
مشاهده

همچنین در صورتی که کالاهای فروشگاه را به صورت اقساط به فروش می رسانید نیز می توانید با استفاده از ماژول ارسال زماندار پیشرفته و یا پیامک ساده ی زماندار تاریخ سررسید اقساط را توسط پیامک به مشتریان خود اعلام نمایید.

ارسال پیامک نظیر به نظیر پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی

ماژول ارسال پیامک متناظر نیز جهت اعلام زمان اقساط قابل استفاده بوده است.شما می توانید در یک فایل اکسل نام مشتریان و مبلغ اقساط آنان را وارد نموده و به صورت انبوه طی یک ارسال به آنان اطلاع رسانی نمایید.

ماژول کدخوان

در صورتی که محصولات شما دارای کد گارانتی می باشد نیز می توانید جهت فعالسازی گارانتی از ماژول کدخوان / گارانتی استفاده نمایید.میتوانید کلیه کدهای گارانتی محصولاتتان را در یک فایل اکسل، ذخیره و وارد سیستم نمایید.

مشتریان با ارسال کد گارنتی و دریافت پیامک تاییدیه به شماره ی ارسالیشان از زمان فعالسازی و سایر اطلاعاتی که در جواب پیامک آنان ارسال شده است مطلع می گردند. از ویژگی های ماژول کدخوان / گارانتی عدم پذیرش کد تکراری و غلط می باشد.در صورتی که مشتریان یک کد گارانتی را دوبار و یا ناصحیح وارد نمایند،پیامکی جهت اعلام اشتباه و یا تکرار کد به آنان ارسال خواهد گردید.

دفترچه تلفن پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی

از طریق پیامک فروشندگان لوازم خانگی،شما می توانید شماره کلیه مشتریان خود را در ماژول رایگان دفترچه تلفن ذخیره نمایید. در این صورت با عرضه نمودن کالاهای جدید و یا تخفیفات ویژه از طریق پیامک به مشتریان خود اطلاع رسانی نمایید.

ماژول عضویت در دفترچه تلفن این امکان را به شما می دهد،تا مشتریان شما تنها با ارسال نمودن یک پیامک به سامانه پیام کوتاه شما به صورت اتوماتیک در دفترچه تلفن سامانه پیامک عضو گردند.پس دیگر نیاز به وارد نمودن اطلاعات مشتریان به صورت دستی در سامانه پیام کوتاه نمی باشد.

پنل پیامک برای رستوران ها
مشاهده

معرفی محصولات جدید

ارسال پیامک جهت معرفی محصولات جدید فروشگاه یکی دیگر از امکانات پنل پیامک فروشگاه لوازم خانگی می باشد.برای این کار کافیست شماره های خریداران را در دفترچه تلفن پنل کاربری خود ثبت نمایید.هر زمان محصول جدیدی دارید به این افراد در قالب یک پیامک گروهی معرفی نمایید.با توجه به این که آن ها قبلا یک بار از شما خرید کرده اند اعتماد بیشری دارند و می توانند مشتریان محتمل تری در آینده باشند.

این سامانه پیامک علاوه بر مزایای ذکر شده امکانات و مزایای ویژه تری را نیز ارائه میدهد،که برای حوزه کاری خود میتوانید از آنها بهره ببرید.برای مشاهده تعرفه خرید پنل پیامک و یا خرید پنل نمایندگی پیامک که علاوه بر تمامی مزایای ذکر شده،به کسب درآمد بیشتر از فروش زیر مجموعه های خود نیز میتوانید فکر کنید،به صفحه تعرفه ها که در بالا لینک داده شده مراجعه نمایید.

با خرید پنل اس ام اس لوازم خانگی میتوانید به همه شماره ها،حتی شماره های بلک لیست ارسال پیامک داشته باشید.اگر زمان کافی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی خود را ندارید، میتوانید ارسال های خود را به کارشناسان مجموعه بازدید ایده بسپارید.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *