پنل پیامک برای باربری

پنل پیامک باربری - ارسال پیامک به رانندگان کامیون ها

با توجه به استفاده گسترده پنل اس ام اس در اصناف و مشاغل کشور، در این مقاله در مورد کاربرد پنل پیامک باربری ها ، ارسال پیامک به رانندگان کامیون ها و بطورکلی سامانه پیامکی برای شرکت های حمل و نقل پرداخته می شود.

دقت به جزئیات هویت یک برند را مشخص می‌کند و نام آن برند را در ذهن مشتریان زنده نگه می‌دارد. برای شما که کسب‌وکارتان مربوط به حمل و نقل است می توانید با ارسال پیامک های اطلاع بار به رانندگان کامیون، مشتریانتان را خوشحال کنید و درامد خود را افزایش دهید.

اگر شما باربری دارید، یا قصد ارتباط با رانندگان کامیون برای جابجایی بار را دارید یا محصولی دارید که برای رانندگان کامیون و رانندگان تریلی مفید است، می توانید از بانک شماره موبایل سامانه پیام کوتاه بازدید ایده برای ارسال پیامک به رانندگان کامیون ها استفاده نمایید و با رانندگان تریلتر در ارتباط باشید.

با خرید پنل اس ام اس در بخش ارسال پیامک به تفکیک مشاغل ، بانک شماره موبایل رانندگان کامیون به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. تا بتوانید به رانندگان کامیون پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

اما اگر هدف شما تماس با رانندگان کامیون است و نیازی به خرید سامانه پیامکی ندارید، برای دریافت بانک شماره موبایل رانندگان می‌توانید از طریق سایت بانک شماره موبایل، نسبت به خرید بانک شماره موبایل رانندگان کامیون اقدام نمایید.

بانک شماره موبایل بروز رانندگان کامیون و تریلر :

بانک شماره موبایل رانندگان تریلر در سامانه پیامکی بازدید ایده به صورت دائمی بروز می شود . شما با خرید پنل پیامک باربری  از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می توانید به صورت دائمی به بانک شماره موبایل رانندگان دسترسی داشته باشید. و برای ارسال پیامک به رانندگان تریلر از بانک شماره استفاده نمایید.

پنل پیامک وکلا و موسسات حقوقی
مشاهده

خیلی از شرکت‌های باربری برای اینکه سریعتر بتوانند بار خود را حمل کنند، با خرید سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک اطلاع رسانی به رانندگان در سریعترین زمان ممکن بار را از نقطه ای به نقطه دیگری حمل می کنند.

بانک شماره موبایل بروز سراسر کشور :

شما با خرید سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، علاوه به دریافت رایگان بانک شماره موبایل رانندگان ماشین سنگین، به بانک شماره موبایل سراسر کشور به صورت تفکیک شده دسترسی دارید و می توانید برای ارسال پیامک بر اساس کدپستی، ارسال پیامک محله ای، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت و… نیز از سامانه پیامکی استفاده نمایید.

کاربرد پنل پیامک باربری ها :

اگر شما صاحب باربری یا مدیر بازاریابی باربری هستید میتوانید برای حمل سریع تر بار و اطلاع بار به راننده از سامانه پیامک استفاده نمایید.

  • معرفی خدمات جدید شرکت های حمل و نقل
  • اعلام زمان حرکت کامیون ها
  • اطلاع رسانی تاخیر و یا لغو حمل بار
  • معرفی شعبه جدید به مشتریان
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان
  • ارسال پیامک مدت زمانی که کار آنها طول میکشد
  • ارسال پیامک در هنگام ثبت سفارش یا درخواست ماشین
  • ارسال پیامک بنا به مناسبت های خاص
  • برگزاری مسابقه و قرعه کشی
  • دریافت نظرات مشتریان
  • ارسال اخبار و رویدادها به رانندگان و مشتریان
  • راه اندازی کلوپ پیامکی
  • اطلاع رسانی خبر های لحظه آخری
  • اطلاع رسانی تخفیف ها به مناسبت ایام خاص
  • کنترل پرداخت ها با پنل اس ام اس رانندگان کامیون
  • ارتباط قدم به قدم با مشتریان و رانندگان
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تحویل بار در مبداء
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد رسیدن بار به مقصد
  • ارسال پیامک به مشتری از این که بارشان در راه است
  • صرفه جویی در وقت و هزینه خود و مشتریان
پنل پیامک برای آموزشگاه های زبان
مشاهده

سامانه پیام کوتاه برای باربری

چرا سامانه پیام کوتاه( پنل پیامک باربری ) بهترین راه اطلاع رسانی به مشتریان و رانندگان شرکت های حمل و نقل است ؟

اصولا تمام مشتریان حمل‌ونقل نیاز دارند، که در لحظۀ درست به آنها اطلاعات درست داده شود. در حقیقت دقایق در این بیزینس فوق‌العاده تعیین کننده است . اگر اطلاع‌رسانی دیر صورت بگیرد، دیگر هیچ فایده‌ای ندارد.

حتما می‌دانید که از پیامک هیچ‌راه‌حل بی‌واسطه‌تر و سریع‌تری وجود ندارد. از طرف دیگر خود شما هم دلتان نمی‌خواهد، که با ترافیک تماس آدم‌هایی مواجه شوید، که لحظه به لحظه می‌خواهند بدانند چه زمان بار به دستشان می‌رسد؛ چراکه کلی پرسنل باید استخدام کنید.

در پنل اس ام اس رانندگان کامیون ( پنل اس ام اس باربری ) شما می توانید زمانی که بار تحویل راننده داده شد، به صاحب بار به صورت خودکار (از طریق نرم افزار باربری) پیامک ارسال کنید و او را از روند حمل بار با خبر سازید.

شما می توانید در کنار رانندگان باربری خود به جذب راننده جدید بپردازید .که این اقدام با داشتن بانک شماره های رانندگان سراسر کشور برای شما میسر می‌شود، حتی شما می توانید به صنف هایی که نیاز به باربری و حمل بار دارند، با استفاده از بانک مشاغل به تفکیک استان سامانه پیامکی بازدید ایده  پیامک ارسال کنید.

معرفی برخی از ماژول های سامانه پیام کوتاه : 

ماژول نظرسنجی پیامکی :

تقریبا این مهم‌ترین مرحلۀ کار شماست. در مورد تک تک مراحل از مشتریان خود نظرسنجی کنید. خبر خوشحال کننده این است که ما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده  یک ماژول نظرسنجی داریم که کار را برای شما حسابی راحت کرده است.

پنل پیامک برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی
مشاهده

برگزاری مسابقه پیامکی و پیشنهاد تخفیف :

سرتان خلوت شده و به مشتریان بیشتری نیاز دارید؟ سریع دست به کار شوید. یک تخفیف ویژه بگذارید، یک مسابقه پیامکی راه بیاندازید و یا یک پیشنهاد فوق‌العاده بدهید. خواهید دید که از پیشنهادتان چه استقبالی می‌شود. فقط دقت کنید که پیشنهاد ارزشمندی به مشتریان خود ارائه دهید.

ماژول دفترچه تلفن :

خیلی متداول است که دفاتر بابری لیست شماره موبایل رانندگان کامیون، بنز و.. را به صورت تفکیک شده در سامانه پیامک ذخیره می‌کنند و زمان دریافت سفارش برای بار جدید به بانک شماره موبایل های رانندگان کامیون، تریلر و… پیامک ارسال میکنند .

اینگونه راننده را از وجود بار در باربری، نوع بار، مقصد و … مطلع می‌سازند. اگر شما صاحب باربری یا مدیر بازاریابی باربری هستید، میتوانید برای حمل سریع تر بار و اطلاع بار به راننده از ماژول دفترچه تلفن سامانه پیامکی بازدید ایده استفاده نمایید.

شما می توانید شماره موبایل مشتریان ویژه خود را که دائما به باربری شما بار تحویل می دهند، در دفترچه تلفن پنل پیامک باربری ذخیره کنید و به بهترین وجه از امکانات و کاربرد پنل پیامک باربری ها بهرمند شوید .بدین ترتیب که در ایام مختلف مانند عیدنورز ، عید فطر و… به مشتریان ویژه خود پیامک ارسال کنید. تا در ذهن مشتری ماندگار شوید.


به دلیل هزینه پایین تبلیغات و بازاریابی با این روش و در دسترس بودن برای همه، ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی یکی از کارآمدترین روش ها برای باربری‌ها تبدیل شده است.

ارسال پیامک از طریق نرم افزارهای باربری :

سامانه پیامکی بازدید ایده قابلیت اتصال به نرم افزارهای باربری برای ارسال پیامک از طریق نرم افزار باربری را دارد ، شما می توانید سامانه پیام کوتاه بازدید ایده را به نرم افزارهای باربری زیر متصل نموده و از طریق نرم افزار باربری نسبت به ارسال پیامک به رانندگان کامیون ها ، تریلر و…اقدام نمایید.

پنل پیامک برای کارواش ها
مشاهده

نرم افزار حسابداری حمل و نقل و باربری آراد،نرم افزار حسابداری مدیریت حمل و نقل مشاورحساب، نرم افزار ترابری و حمل ونقل مهفا، نرم افزار حمل و نقل ساینا، نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کاوش، نرم افزار اعلام بار کانون، نرم افزار مدیریت باربری و وانت بار گیتی گستر، نرم افزار حمل بار هلیا، نرم افزار چند وجهی حمل و نقل بین المللی فرمان نیوشان، نرم افزار حسابداری حمل و نقل بین المللی صبا، مدیریت چند بعدی باربری رکاما، نرم افزار حسابداری چابک، مدیریت و صدور بارنامه بهشت، نرم افزار حرفه ای باربری و مسافربری آژنگ.

چرا از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده پنل اس ام اس بخریم ؟

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول سراسر کشور
بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول سراسر کشور
ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
نمایندگی پنل اس ام اس در سراسر کشور و…

 

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *