پنل پیامک اسباب بازی فروشی ها

پنل پیامک فروشگاه اسباب بازی - کاربرد اس ام اس اسباب بازی فروشی

اسباب بازی فروشی ها هم مانند بسیاری از مشاغل برای ارتقاء شیوه های تبلیغاتی خود و استفاده از راهکارهای کم هزینه و پر بازده در بازاریابی و مشتری مداری به استفاده از پنل اس ام اس روی آورده اند.در این مطلب به مزایا و کاربرد پنل پیامک فروشگاه اسباب بازی می پردازیم.

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با ارائه قدرتمندترین پنل های پیامک در جهت ارسال پیامک انبوه برای مشاغل مختلف پیشگام بوده است.با خرید پنل پیامک اسباب بازی فروشی ها میتوانید به بانک جامع شماره موبایل های سراسر کشور دسترسی داشته باشید.

همچنین میتوانید با استفاده از بانک شماره موجود به ارسال پیامک های تبلیغاتی خود با توجه به روش دلخواه با صرف کمترین زمان و هزینه بپردازید.ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت،ارسال از روی نقشه و…از جمله شیوه های ارسال انبوه پیامک هستند.

کاربرد های پنل پیامک فروشگاه اسباب بازی :

– اطلاع رسانی به روز در مورد فروش اسباب بازی های جدید
– اطلاع رسانی از بازی های مناسب سن کودکان بر اساس افزایش هوش ذهنی
– اطلاع رسانی از تخفیف ها ویژه در روزهای خاص با پنل پیامک فروشگاه اسباب بازی
– کاربرد ها و باید های یک اسباب بازی را برای والدین پیامک نمایید
– اطلاع رسانی به مشتریان در مورد لیست و اسباب بازی های جدید
– شرح کوتاهی از نحوه استفاده از وسایل بازی را به صورت پیامک به خریدار ارسال نمایید
– ارسال تشکر از خرید یا مراجعه به نام اشخاص بعد از خرید یا مراجعه به فروشگاه
– اطلاع رسانی به والدین و مشتریان قبلی در مورد بازیهای فکری جدید
– ارسال پیامک لیست بازی های مختص بزرگسالان به همراه قیمت برای والدین
– ارسال پیامک به والدین برای تبریک تولد و مناسبت ها در سریع ترین زمان
– افزایش ارتباط موثر و ارزان با والدین و مشتریان با پنل اس ام اس فروشگاه اسباب بازی
– کاهش هزینه های تماس با والدین و مشتریان با پنل پیامک برای اسباب بازی فروشی

پنل پیامک برای بانک ها و موسسات اعتباری
مشاهده

مزایای پنل پیامک اسباب بازی  فروشی

امکانات پنل پیامک فروشگاه اسباب بازی

راهکار ارسال پیام کوتاه برای تبلیغات از نظر اقتصادی و البته بهره وری به نسبت بقیه راه های تبلیغاتی، عاقلانه است. هزینه پایین و بازخورد مناسب در روش ارسال گروهی پیامک ، سامانه پیام کوتاه را برای خیلی از کسب و کارها مناسب نموده است.

ارسال پیامک به مشاغل مرتبط با اسباب بازی

از بانک اصناف می توانید بهترین استفاده را داشته باشید. مثلا برخی از بازی های فکری مناسب کافی شاپ ها هستند. برخی از اسباب بازی ها می توانند برای مهدکودک استفاده شوند. بنابر دسته سنی بازی ها می توانید به مشاغل متفاوتی بازی ها را معرفی نمایید.

می‌توانید برای مدارس ، مهد کودک‌ها ، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بسیاری از مراکز آموزشی و موسسه های بازی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و با ارائه تخفیفات ویژه، آن‌ها را در رسیدن اجناس جدید مطلع کرده و از مخاطبان خود مشتریان دائمی بسازید.

ارسال پیامک تبریک تولد با پنل پیامک اسباب بازی فروشی

همچنین می توانید از ماژول ارسال پیامک خودکار تبریک تولد نیز استفاده نمایید و با وارد کردن تاریخ تولد کودکان در پنل اس ام اس به صورت خودکار در روز تولد آن ها پیامک تبریک از طرف فروشگاه به والدین ارسال شود. ماژول تبریک تولد به صورت خودکار تنها با وارد کردن تاریخ تولد، شماره تلفن و متن پیامک انجام می شود و نیازی نیست که شما روزانه این کار را انجام دهید بلکه به صورت خودکار ارسال می شود.

امکان گزارشگیری ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی

وجود گزارش ارسال در سامانه پنل پیامک فروشگاه اسباب بازی به شما کمک می کند تا با بازخورد های ارسالی متوجه تغییرات بعدی در تبلیغات شوید. زمان ارسال، متن ارسال تبلیغاتی، گیرندگان و …. با توجه به بازخوردهای اعلامی می تواند تغییر یابد.

ارسال پیامک حاوی لینک
مشاهده

ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت

عمده مشتریان اسباب بازی فروشی، بزرگسالانی هستند که برای کودکان خود اقدام به خرید وسیله بازی می کنند. از مزایای پیامک اسباب بازی ، دسته بندی اسباب بازی ها براساس رده بندی سنی است و می توانید با همین رده بندی سنی کودکان با والدین آن ها در ارتباط باشید.دسته ای از بازی ها مختص بزرگسالان است. می توانید لیست بازی ها را به همراه قیمت برای والدین ارسال نمایید.

ارسال پیامک نظرسنجی، مسابقه و قرعه کشی

اگر دنبال راه کارهایی جهت تمایز با سایر فروشگاه ها هستید، حتما از ویژگی نظرسنجی پیامکی و مسابقه پیامکی موجود در پنل پیامک فروشگاه اسباب بازی استفاده نمایید. همچنین می توانید نتیجه نظرسنجی و مسابقه را بر روی نمودار مشاهده نمایید. این کار باعث وفاداری والدین به فروشگاه شما می شود و اگر از محصولات و اسباب بازی های فروشگاه شما راضی باشند مطمعنا با معرفی شما به آشنایان خود برای شما تبلیغات و بازاریابی خواهند کرد.

علاوه بر اسباب بازی فروشی ها سایر مشاغل نیز میتوانند از این سامانه پیامک استفاده نمایند:

سامانه پیامک خدمات کامپیوتری
سامانه پیامک فروشگاه های اینترنتی
سامانه پیامک طراحان سایت
سامانه پیامک آژانس های هواپیمایی و..

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *