ارسال پیامک گروهی

ارسال پیامک گروهی - آموزش ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی

در این مقاله به شرح ارسال پیامک گروهی و مزایا ومعایب این ارسال اس ام اس گروهی ، آموزش ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی در سامانه پیامک می پردازیم.

تبلیغات یکی از مهم‌ترین اصول جذب مشتری برای هر کسب‌وکاری است که با هدف توسعه فعالیت و تجارت انجام می‌شود. اما هزینه بالای تبلیغات موضوع مهمی است که تأمین آن برای کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا کمی دشوار است.

در این مواقع همه به دنبال تبلیغاتی همگانی با هزینه کمتر هستند تا تجارت خود را به‌درستی معرفی کنند و در جذب مشتری موفق شوند. یکی از پرطرف‌دارترین و ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات و حتی اطلاع‌رسانی‌های گسترده مورد استقبال بیشتر کسب‌وکارها قرار گرفته، استفاده از ارسال پیامک یا همان اس ام اس انبوه است.

اگر شما به دنبال یک تبلیغات به‌صرفه و بازاریابی هستید، تا در کمترین زمان نتیجه آن را در رونق کار خود ببینید، پیشنهاد ما استفاده از سامانه ارسال پیامک یا اس ام اس مارکتینگ است.

آشنایی با چگونگی عملکرد پیامک گروهی :

حتماً بارها برای شما پیامک‌های تبلیغاتی متعددی ارسال‌شده است، که بعد از خواندن آن‌ها از وجود کسب‌وکارهای خدماتی یا تخفیف‌های قابل‌توجه برندهای محبوبتان مطلع شده‌اید. پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی با استفاده از پنل ارسال اس ام اس گروهی ،برای عده بی‌شماری در یک محدوده جغرافیایی مشخص یا حتی بدون محدودیت فرستاده می‌شود.

دلیل محبوبیت استفاده از پیامک‌های انبوه تأثیر شگرفی است، که بعد از یک‌ بار ارسال در جذب مخاطب و مشتری دیده می‌شود. در حقیقت یکی از ساده‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است، که با استفاده از آن طیف گسترده‌ای از جامعه را مورد هدف قرار داده و به معرفی خدمات خود می‌پردازند.

استفاده از اینترنت و سیم‌کارت با برنامه‌های موبایل از شناخته‌شده‌ترین نحوه ارسال پیامک گروهی به شمار می‌روند، که در بخش‌های بعدی شیوه عملکرد آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

ارسال پیامک گروهی از طریق اینترنت ، متداول‌ترین شکل ارسال پیامک :

ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از روش‌های پرکاربرد است، که مورد استفاده اغلب کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. در روش اینترنتی هم مانند ارسال پیامک از طریق تلفن همراه به یک شماره اختصاصی و یک نرم‌افزار تحت وب نیاز دارید.

چگونه نظرسنجی پیامکی برگزار کنیم؟
مشاهده

اما برای دریافت شماره نیازی به مراجعه به مخابرات و خرید سیم‌کارت نیست. این شماره‌ها به‌صورت مجازی توسط سامانه‌های پیامکی به فروش می‌روند. در روش‌های ارسال پیامک از طریق اینترنت فقط به یک فایل اکسل که حاوی بانک شماره‌های موبایل است نیاز خواهید داشت.

بعد از ورود اطلاعات لازم به نرم‌افزار یا پنل پیامک، می‌توانید متن پیامک را برای محله، منطقه و افراد موردنظرتان ارسال کنید. گاهی اوقات هدف از ارسال پیامک، اطلاع‌رسانی به افرادی است که با مجموعه و خدمات شما آشنا هستند و می‌خواهید آن‌ها را در جریان اتفاق‌های جدید یا تخفیف‌های گوناگون قرار دهید.

انواع ارسال پیامک انبوه :

۱- ارسال پیامک انبوه به شماره های همراه اول :
– ارسال پیامک به کل کشور به تفکیک استان ، شهر ، بخش و شماره دایمی و اعتباری

۲- ارسال پیامک انبوه به شماره های ایرانسل :
– ارسال پیامک به کل کشور به تفکیک کد پستی ، استان ، شهر ، بخش و جنسیت مخاطبان

۳- ارسال پیامک انبوه به منطقه خاص با کد پستی :
– ارسال اس ام اس به کل کشور به تفکیک مناطق مختلف بر اساس کد پستی هر محدوده یا منطقه

۴- ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف مختلف :
– ارسال پیام کوتاه به اصناف موجود در بانک اطلاعاتی در کل کشور با تفکیک نام هر شهر

۵- ارسال پیامک انبوه مخصوص شهر تهران :
– ارسال پیامک از پنل اس ام اس بر اساس کد پستی هر منطقه و محدوده

در این مواقع استفاده از خط خدماتی به شما کمک می‌کند. با استفاده یکی از خط‌ها خدماتی می‌توانید حتی از سد شماره‌هایی که بلک لیست دارند، عبور کرده و برای آن‌ها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک به تفکیک سن وجنسیت و منطقه کدپستی
مشاهده

ارسال پیامک انبوه با استفاده از سیم‌کارت و برنامه‌های موبایل :

در روش ارسال پیامک با اینترنت و پنل‌ پیامک اینترنتی، به دلیل اینکه افراد بسیاری پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، ممکن است دچار مشکلاتی مانند عدم ارسال پیام شوید.

برای پیشگیری از عدم ارسال پیام در پنل‌های اینترنتی، ارسال پیامک انبوه با سیم‌کارت یک روش جایگزین مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از سیم‌کارت شخصی خود اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی کنید؛ همان‌طور که بارها تبلیغات گوناگونی از طریق خط‌های شخصی برای خودتان فرستاده شده است.

اما ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم‌کارت و شماره شخصی به همین سادگی نیست. به یاد داشته باشید که بعد از ارسال چندین پیامک تبلیغاتی، سیم‌کارت شما از طرف اداره مخابرات سوزانده می‌شود.

برای اینکه بتوانید هم‌زمان با گوشی خود اقدام به ارسال پیامک کنید و نگران سوختن شماره شخصی خود نباشید، باید از یک پنل پیامکی روی گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید. فقط در این صورت است که دچار محدودیت‌های مخابراتی نشده و بدون هیچ مانعی می‌توانید روزانه تعداد بسیاری پیامک ارسال کنید.

مزایا و معایب ارسال پیامک به‌صورت گروهی چیست؟

تا این قسمت از مطلب درباره نحوه ارسال پیامک گروهی با استفاده از دو روش اینترنت و سیم‌کارت توضیح دادیم. اما برای درک بهتر این روش‌ها بهتر است با مزایا و معایب ارسال پیامک انبوه آشنا شوید.

آشنایی با مزایای ارسال پیامک گروهی :

هزینه مناسب و اقتصادی ارسال پیامک‌های انبوه به‌عنوان تبلیغات یکی از مهم‌ترین دلایلی است، که به‌صورت روزانه صاحبان مشاغل را به سمت استفاده از آن سوق می‌دهد. اما مزایای استفاده از ارسال پیامک گروهی فقط به همین یک مورد ختم نمی‌شود.

– در این روش از معرفی کسب‌وکار و جذب مخاطب، شما فرصتی کامل برای معرفی خود دارید و مطمئن هستید ،که کاربران تلفن همراه در هر لحظه در حال چک کردن پیام‌های خود هستند؛ بنابراین از پیام شما به‌راحتی عبور نمی‌کنند.

ارسال پیامک نظیر به نظیر (متناظر)
مشاهده

البته پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از خط دلیور بیس در هزینه‌های خود صرفه‌جویی هم کنید. چون در صورت ارسال پیامک با خط دلیور بیس ، هزینه پیامک ارسال به شماره‌هایی که خاموش بوده‌اند یا در دسترس نبوده‌اند به حساب کاربری شما عودت داده می‌شود.

افراد بسیاری در کشورمان هستند، که دریافت اطلاعات از طریق پیامک برای آن‌ها ملموس‌تر از روش‌های اینترنتی بوده و بهترین روش برای اطلاع‌رسانی به این دسته از افراد ارسال پیامک است. این افراد به‌راحتی از طریق تلفن همراه خواننده پیام شما خواهند بود و در برخی مواقع هم واکنش‌های مناسبی نشان خواهند داد.

– سادگی کار با پنل و سامانه پیامکی هم یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک گروهی به شمار می‌رود. در این روش نیاز به‌صرف زمان طولانی و پیچیده‌ای برای تبلیغات و ارسال پیام نخواهید داشت.

آشنایی با معایب ارسال پیامک انبوه :

شاید به جرات بتوان گفت که معایب استفاده از ارسال پیام‌های تبلیغاتی گروهی نسبت به مزایای آن ناچیز و کم‌رنگ هستند. اما بااین‌حال بازهم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد. محدودیت ارسال پیام در ۷۰ کاراکتر و عدم توانایی در ارسال صدا و تصویر از بزرگ‌ترین معایبی است که در این روش تبلیغات وجود دارد.

خرید پنل اس ام اس ، بهترین روش برای ارسال پیامک با هزینه‌ای باورنکردنی :

پس از آشنایی با نحوه ارسال پیامک گروهی ،حتماً شما هم به استفاده از این روش ساده و محبوب برای معرفی خود و رونق‌دادن به کسب‌وکارتان ترغیب شدید.

اگر صاحب یک کسب و کار هستید، حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک پیامک انبوه را به مشتریان خود که شماره آن ها را در فایل اکسل ذخیره کرده‌اید، ارسال کنید.

سامانه پیامکی بازدید ایده با ایجاد قابلیت ارسال پیامک به فایل متنی و اکسل این امکان را فراهم کرده است، که بدون نیاز به ذخیره شماره‌ها در دفترچه تلفن سامانه پیامک و یا وارد کردن دستی شماره‌ها بتوانید به لیست شماره‌های ذخیره شده در فایل اکسل پیامک ارسال کنید.

بهترین روش های جمع آوری شماره موبایل مشتریان
مشاهده

اگر شما در فایل اکسل در ستون مقابل شماره موبایل افراد، اسامی مشتریان را ذخیره کرده باشید می توانید به شماره های موجود در فایل اکسل به صورت سفارشی سازی شده پیامک ارسال کنید و نام مشتری نیز در متن پیامک ارسال شود به این قابلیت ارسال پیامک با نام مخاطب (کلمات کلیدی) گفته می‌شود.

ارسال پیامک با نام مخاطب در متن پیامک :

این قابلیت زمانی که بانک شماره مشتریان خود را داشته باشید، بسیار کاربردی خواهد بود. پیشنهاد ما به شما این است که از همان ابتدا به جای اینکه شماره مشتریان را روی کاغذ یادداشت کنید، در فایل اکسل وارد نمایید تا بتوانید به راحتی به آن ها پیامک ارسال کنید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ممکن است شماره های تکراری در لیست باشد و ارسال پیامک تکراری به یک شماره جالب نخواهد بود، اما در پنل اس ام اس بازدید ایده در هنگام ارسال پیامک تمامی شماره‌های تکراری و شماره هایی که به اشتباه وارد شده است حذف خواهد شد و هزینه‌ای بابت شماره‌های تکراری از شما کسر نخواهد شد.

حتما قبل از خرید پنل اس ام اس به این نکته توجه داشته باشید، که سامانه پیامک مورد نظر قابلیت افزودن فایل اکسل و متنی را داشته باشد.

آموزش ارسال پیامک گروهی از فایل اکسل :

روش اول : ارسال پیامک به فایل اکسل

ابتدا باید شماره های خود را در ستون A از فایل اکسل ذخیره نمایید. در صورتی که شماره های شما در ستون های دیگر است ،تنها با کپی کردن شماره ها در ستون A این مشکل برطرف می شود.

اطلاعات دیگر ستون های اکسل مهم نیست و می تواند شامل اطلاعات دیگر باشد و تاثیری در ارسال پیامک ندارد. همچنین توجه کنید، زمان وارد کردن شماره ها در فایل اکسل شماره ۰ ابتدا شماره موبایل ذخیره نمی شود. هیج جای نگرانی نیست ،زیرا این موضوع اختلالی در ارسال پیامک در سامانه پیامکی بازدید ایده وارد نمی کند. فرمت فایل اکسل باید xls یا xlsx باشد.

پنل پیامک برای سمنان
مشاهده

آموزش ارسال پیامک گروهی از فایل اکسل

بعد از ذخیره شماره ها در فایل اکسل، در پنل اس ام اس خود مانند تصویر مراحل را انجام دهید و فایل خود را اپلود نمایید.

بعد از افزودن فایل اکسل شماره های خود در قسمت متن پیام، متن پیام خود را تایپ کنید. پیشنهاد بازدید ایده به شما این است که متن را تایپ کنید و از کپی کردن متن خودداری کنید چون ممکن است ترتیب کلمات بهم بریزد.

در قسمت شیوه ارسال می توانید انتخاب کنید، که اعداد داخل متن پیام به صورت انگلیسی نوشته شود و یا فارسی.اگر شماره تلفن در متن است، گزینه لاتین را برای نمایش اعداد انتخاب کنید، که مخاطب بتواند با کلیک بر روی شماره تماس به صورت خودکار شماره گیری کند.

سادگی کار با پنل پیامکی، مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک گروهی

اگر میخواهید قبل از ارسال اس ام اس گروهی هزینه دقیق پیامک را بدانید با کلیک بر روی هزینه ارسال به صورت کامل نمایش داده می شود.

در آخر بعد از انجام تمام مراحل بر روی کلمه ارسال پیامک کلیک کنید. توجه نمایید که بعد از انتخاب گزینه ارسال پیامک در بالای صفحه باید پیغام ارسال پیامک با موفقیت انجام شد، را دریافت کنید.

برای اطمینان از صحت ارسال اس ام اس گروهی می توانید گزارشات ارسال پیامک را در قسمت گزارشات ارسال مشاهده نمایید.

روش دوم : ارسال پیامک به فایل متنی

در این روش ابتدا شماره ها را در فایل متنی (word یا notepad) ذخیره نمایید. توجه نمایید که مانند تصویر زیر هر سطر یک شماره ذخیره شده باشد و شماره ها با فرمت انگلیسی باشد.

ارسال پیامک با فایل متنی

ادامه مراحل مانند اضافه کردن فایل اکسل می باشد.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *