پنل پیامک برای نمایشگاه های مبل

پنل پیامک نمایشگاه مبل - مزایای پنل اس ام اس برای مبل فروشان

در این مقاله به مزایای پنل پیامک نمایشگاه مبل برای تبلیغ محصول و اطلاع رسانی از تولیدات جدید سازندگان مبل میپردازیم وکاربرد پنل اس ام اس مبل فروشان را بررسی میکنیم.

هدف نهایی از تولید و عرضه محصولات به بازار ، فرایند فروش است؛ در نتیجه ما در تمامی مراحل تولید (Production) باید به موضوع فروش (Sale) توجه داشته باشیم. اگر تولید کننده ای بحث فروش را در مراحل تولید خود لحاظ نکند؛ مراحل تولید را به شکل ناقص انجام داده است.

شناخت بازار و سلیقه مشتریان در تولید یک محصول نقش مهمی دارد. تولیدات موفق ، معمولا تولیدات بازار محور می باشند. پس توجه داشته باشیم که در مورد تولیدی های کوچک مانند کارگاه مبل ، بازار محوری عامل اصلی موفقیت است.

اگر ما یک نوع مبل را در مدت زمان طولانی تولید کنیم؛ طبق قواعد بازاریابی دچار اشتباه شده ایم. ما باید با روش های علمی ببینیم سلیقه ی امروز مشتری چیست؟! و سیر حرکتی آن به کدام سمت گرایش دارد؟!.

علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر شد یکی از مهمترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات، تبلیغات پیامکی است. با استفاده از این روش شما می توانید به بازار هدف خود و مشتریان خود پیامک ارسال کنید.سامانه پیامکی بازدید ایده با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست، این امکان را برای شما فراهم کرده است، که حتی افرادی که پیامک های تبلیغات خود را بلاک کرده اند، پیامک شما را دریافت کنند و شما بدون نگرانی از میزان دریافت پیامک تبلیغاتی خود پیامک ارسال کنید.

کاربرد و مزایای پنل پیامک مبل فروشان و سازندگان مبل :

– ارسال پیامک اتوماتیک برای یادآوری خدمات پس از فروش
– ارائه پیشنهاد های ویژه در مورد مبل یا محصولات جدید با پنل پیامک مبل فروشان و سازندگان مبل
– ارسال تشکر از خرید به نام اشخاص بعد از مراجعه و خرید از مبل فروشی
– ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم در کمتر از یک دقیقه
– کاهش هزینه های تماس با مشتریان با پنل اس ام اس مبل فروشان و سازندگان مبل
– ارسال پیامک تبریک اتوماتیک تولد مشتریان مبل فروشی و ارائه تخفیف به آنها در روز تولدشان، از مزایای پنل پیامک مبل فروشان
– افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان با پنل اس ام اس مبل فروشان و سازندگان مبل
– تنظیم منشی هوشمند جهت پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی
– ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی فروشگاه و محصولات بر اساس منطقه و کد پستی
– ارسال هفتگی نکات نگهداری و مراقبت از مبلمان، از مزایای پنل پیامک مبل فروشان
– اطلاع رسانی از فروش ویژه مبلمان و رونق فروش و جذب مشتری جدید
– ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان مبل فروشی با ارسال پیامک
– ارائه کد تخفیف به مشتری با ارسال عدد مشخص شده
– اطلاع رسانی از مبلمان جدید در فروشگاه مبل
– اطلاع رسانی به متقاضی در مورد قیمت مبلمان
– اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
– امکان برگزاری نظرسنجی از کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان
– ارسال جزئیات در کار خود با پنل پیامک مبل فروشان و سازندگان مبل

پنل پیامک برای شبکه های مجازی
مشاهده

کاربرد ارسال پیامک برای صنف مبل فروشان

کاربرد پیامک برای صنف مبل فروشان می تواند رونق زیادی در بازار دیجیتال و بازاریابی های جدید برای این اصناف در پی داشته باشد، از دیرباز استفاده از مبلمان و سرویس های پذیرایی همراه با تنوع شان یکی از انتخاب های اصلی هر فرد می باشد.

تاکنون انتخاب مبلمان بر اساس بازدید و انتخاب خریدار از بین گزینه های مختلف بوده است.تمام مشتریان تمایل دارند که خرید مبلمانشان با گزینه های متعددی مقایسه شود، پس کاربرد پیامک برای صنف مبل فروشان کجا می تواند باشد ؟ مقاله پیش رو شما را در استفاده از اس ام اس جهت تبلیغ و ارتباط با مشتری راهنمایی می کند.

تبلیغات توسط پنل پیامک مبل فروشان

شما برای رقابت نیاز دارید تا آدرستان به مشتری اطلاع داده شود. می تواند بر اساس ارسال انبوه صنفی و یا ارسال بر اساس شهر و کدپستی، آدرس مغازه و یا کارگاه خود را به مشتریان اطلاع دهید. تخفیفات ویژه، حراج های آخر سال و … را از طریق پیامک ارسال کنید. حتی با کمک بانک اصناف مبلمان اداری خود را به مدیران معرفی نمایید. مبلمان تک و خاص خود را به مزون ها و آتلیه ها ارائه دهید و بازار مشتریانتان را گسترش بدهید.

مشتری مداری با ارسال پیامک

همانطور که می دانید، مشتری مداری یکی از مهمترین اصول بازاریابی می باشد. برای حفظ مشتریان وفادار و جلب مشریان بیشتر شما می توانید راهکار های ویژه ای را در این راستا تدوین کنید. یکی از ساده ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین راهکار، ارسال پیامک می باشد.

پنل پیامک برای بوشهر
مشاهده

ارتباط با مشتریان با پنل پیامک برای مبل سازان

مشتری و وفاداری آن برای تمام اصناف حکم بقا و حیات همان صنف را دارد مبل فروشان می توانند ارسال سفارش مشتریان را توسط پیامک به ایشان اطلاع دهند. زمان و تاریخ تحویل و یا نحوه حمل بار توسط مشتری تایید شود. سطح مشتری مداری و خدمات پس از فروش را با استفاده از پیامک ارتقاع دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی

اگر صاحب پنل اس ام اس هستید، در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی، مکان فروشگاه یا مغازه تان را به مخاطبان خود معرفی کنید. همچنین می توانید گزارشی از ارسال های خود را در پنل خود مشاهده کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

با پنل اس ام اس مبل فروشان و سازندگان مبل و با استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی نقشه ، میتوانید به هر محدوده ای که می خواهید پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

پیشنهاد سامانه پیامک بازدید ایده در این نوع از ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک به تفکیک سنی و جنسیتی می باشد. چرا که عمده ی مخاطبان و مشتریان مبل فروشی خانم هایی در بازه سنی مشخص می باشند.

فقط کافیست از مشتریان خود به هنگام خرید از شما، تاریخ تولدشان را جویا شوید و با استفاده از ماژول تبریک تولد سامانه پیامکی بازدید ایده، علاوه بر تبریک تولد تخفیف ویژه ای را در نظر بگیرید. اینکار علاوه بر حفظ مشتری، باعث رضایت وی نیز خواهد شد و او مشتری وفادار شما خواهد بود!

ارسال پیامک گروهی
مشاهده

ارائه کوپن های تخفیف

اکثر مشاغل از کوپن تخفیف برای جذب مشتریان در دوره های رکود فروش خود استفاده می کنند. اگر می خواهید مشتریان را به داخل فروشگاه بکشانید، پس به گوشی موبایل آنها یک کوپن تخفیف ارسال کنید. شما می توانید انتخاب کنید که چه نوع پیشنهادی را در این کوپن ارائه کنید، این پپیشنهاد می تواند شامل تعمیرات رایگان مبل یا تخفیف های چند درصدی در روزها یا ساعت های خاص و یا هر پیشنهاد هیجان انگیز دیگر باشد.

برگزاری مسابقات پیامکی

روش بسیار تاثیرگذار دیگر برای ارتباط پیامکی با خریداران از طریق رقابت است. شما به روش های متعدد می توانید به راحتی یک رقابت جذاب ترتیب دهید و مشتریان بیشتری را به فهرست بازاریابی خود اضافه کرده یا مشتریان بیشتری را به مغازه خود جذب کنید و موارد متعدد دیگر.

کاربرد پنل اس ام ام اس مبل فروشان

اعلامیه های فروش یا تعمیرات مبلمان

از مزایای پنل پیامک مبل فروشان میتوان به این نکته اشاره کرد که، فروش ها و تعمیرات توجهات زیادی را به خود جلب می کنند و واقعاً مشتریان را وسوسه می کنند تا خرید انجام دهند یا این که حداقل بازدیدی از مغازه داشته باشند.

ارسال پیامک کلمه کلیدی

ارسال پیامک کلمات کلیدی در پنل پیامک مبل فروشان یکی از راه های موفق جلب مشتری و برقراری ارتباط دوستانه می باشد. شما می توانید با شخصی سازی پیامک ها و قرار دادن نام مشتریان در ابتدای پیامک ها مانند یک دوست با آن ها برخورد نمایید.

ارسال پیامک های یادآوری

فروشگاه شما می تواند با ارسال یک پیامک به مشتریان خدمات منحصر بفرد خود مانند خدمات پس از فروش را به آن ها یادآوری نماید. با ارسال یک پیامک به مشتریان می توانید به آن ها یادآوری کنید که اگر مبلمانی که از شما خریداری نموده اند به مشکلی دچار شده است ، می توانند آن را نزد شما آورده تا مشکل را برای آن ها برطرف سازید.

پنل پیامک برای شرکت های بیمه
مشاهده

ارسال پیامک نکات نگهداری مبل

شما می توانید با ارسال هفتگی پیامک به مشتریان خود نکاتی را درباره ی نحوه ی نگهداری مبل به آن ها بگویید. بسته به نوع مبلمان چوب و یا جنس پارچه، اصول نگهداری را برای خریدار پیامک نمایید. راهکارهای شست و شو را نیز می شود پیامکی به خریدار اطلاع داد. این پیامک ها نظر مثبت مشتریان را نسبت به خدمات شما جلب می کند و میزان آگاهی و تخصص شما آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

ارسال پیامک برای پیشنهادات و تبلیغات

اگر شما دارای کالاهایی هستید که برای سفارش یا خرید فوری در دسترس هستند، پس پیامک مبل فروشان یک روش مناسب برای مطلع کردن مشتریان از آخرین پیشنهادات و تبلیغات شما است و می تواند برای افزایش فروش آنلاین و درون فروشگاهی استفاده شود.

ارسال پیامک به روز رسانی وضعیت تایید، تکمیل،ارسال و…

شما باید در هر مرحله کلیدی از فرآیند سفارش پیام کوتاهی ارسال کنید، از جمله در مرحله تکمیل سفارش، آماده سازی برای ارسال، ورود به فروشگاه یا تاریخ و زمان تحویل برنامه ریزی شده. در همه موارد اطمینان حاصل کنید که لحن پیام با جایگاه تجاری شما مطابقت داشته باشد تا یک ارتباط مناسب و شخصی ایجاد کند و با مشتریان شما هماهنگ باشد.

با پنل پیامک برای مبل فروشان و سازندگان مبل میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

– با ثبت نام پنل اس ام اس مبل فروشان ؛ میتوانید برای مشاغل هدف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامک مبل فروشان ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف هر شهر پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامکی مبل فروشان ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
– با خرید سامانه پیامک برای مبل فروشان ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامک برای مبل فروشان ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
– با خرید سامانه پیامکی مبل فروشان ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل دسترسی داشته باشید.
– با خرید سامانه پیام کوتاه برای مبل فروشان و سازندگان مبل ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
– با خرید سامانه پیامک در مبل فروشی ها ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.
– با خرید پنل پیامک برای مبل فروشان و سازندگان مبل ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را آغاز کنید.

پنل پیامک برای مساجد
مشاهده
, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *