ارسال پیامک از طریق نرم افزار خدمات آسانسور

ارسال پیامک از طریق نرم افزار خدمات آسانسور

آسانسورها یکی از تجهیزاتی هستند که نیاز به سرویس دوره‌ای دارند ، خیلی اوقات مشتریان شما زمان مقرر برای انجام سرویس دوره‌ای را فراموش می‌کنند یا شاید هم با رقیبان شما تماس بگیرند . شما می توانید از نرم افزار مدیریت خدمات آسانسوراستفاده کنید و نرم افزار مدیریت خدمات آسانسور را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید تا به صورت اتوماتیک برای مدیر ساختمان و مشتریان شما ارسال شود و اگر نگاه دقیقتری داشته باشیم هزینه یک پیامک به نسبت آورده مشتری بسیار ناچیز است بنابراین این ابزار قدرتمند می تواند در افزایش فروش به شما کمک کند.

شما با خرید سامانه پیامک و ارسال پیامک یادآوری می‌توانید بشدت درآمدتان را افزایش دهید و دقت داشته باشید که نگهداری از مشتریان قدیمی و فروش به مشتریان قدیمی بسیار ساده و کم هزینه تر نسبت به جذب مشتری جدید است. بنابراین شما با تهیه نرم افزار خدمات آسانسور و وارد کردن اولین تاریخ سرویس آسانسور و اتصال نرم افزار به پیامک می توانید به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نیروی انسانی پیامک اعلام سرویس دوره‌ای ارسال نمایید.

 از طریق سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می توانید ارسال پیامک به شماره های مسدود را نیز انجام دهید و به افرادی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند پیامک بفرستید و اگر از نرم افزار حسابداری نیز استفاده می کنید سامانه پیامک ما قابلیت اتصال به نرم افزارهای محبوب حسابداری را دارد که می توانید برای مشاهده لیست نرم افزارهای حسابداری ، به وب سرویس سامانه پیامکی بازدید ایده مراجعه فرمایید.

لیست نرم افزارهای خدمات آسانسورسازگار با سامانه پیامکی بازدید ایده

نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های آسانسور سازه حساب
نرم افزار حسابداری آسانسور کاوش
اتوماسیون ویژه شرکت های آسانسوری
نرم افزار خدمات آسانسور ترازنگار
حسابداری ساعد حساب (مخصوص آسانسور)
نرم افزار حسابداری آسانسور ارقام سیستم
نرم افزار راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت های آسانسوری

پنل پیامک برای فست فودها
مشاهده

استفاده از پنل اس ام اس یکی از ارزان ترین و مطمئن ترین راه های ارتباطی بین مشتری و ارائه دهنده خدمات میباشد . پنل اس ام اس ضمن یاری شما در ارائه خدمات هر چه بهتر و تبلیغات موفق و افزایش روز افزون درآمد باعث تحکیم رابطه شما و مشتریانتان وایجاد رابطه ی مستمر خواهد شد. در این مقاله با کاربرد ارسال پیامک نرم افزار خدمات آسانسور مطلع شدید ، ما در مجموعه بازدید ایده قصد داریم شما را با کاربردهای پنل پیامک برای مشاغل مختلف آشنا کنیم .

, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *