ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان(club)

خط باشگاه مشتریان (club) - ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست

اگر تا به حال برای ارتباط با مشتریان خود و یا تبلیغات خدمات و کسب‌و‌کارتان از سامانه پیامکی استفاده کرده‌اید، حتما با مقوله ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست باشگاه مشتریان آشنا هستید. سامانه پیام کوتاه بازدید ایده راهکارهای کاربردی برای رفع این مشکل ارائه داده که در این مقاله بطور ویژه به خط باشگاه مشتریان (club) می‌پردازیم. پس در ادامه جهت کسب اطلاعات درباره شرایط دریافت خط club و مزایای خطوط خدماتی باشگاه مشتریان با ما همراه باشید.

امروزه کسب‌و‌کارها و شیوه ارائه تبلیغات آنها تغییرات شگرفی داشته است. شیوه های جدید بازاریابی نیاز به ابزارهای خاص خود دارند.سامانه‌های پیام کوتاه از ابزارهای نوین و کاربردی در بازاریابی بویژه بازاریابی پیامکی هستند.ارائه خطوط خدماتی رایگان ،خطوط اختصاصی و خطوط club و… جهت ارسال پیامک به همه خطوط از جمله خطوط لیست سیاه و سفید از امکانات ویژه این سامانه پیامک می باشد. بلک لیست یا لیست سیاه به کسانی گفته می شود که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند و نمی توان به آنها پیامک ارسال کرد.

خط باشگاه مشتریان (club) سامانه پیامکی چیست؟

قبل از تعریف خط کلاب به شرح کلی خطوط موجود در سامانه پیامک می پردازیم. روش های ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان متفاوت می‌باشد. ارسال پیامک به بلک لیست از خطوط خدماتی انجام می شود. به عبارتی هنگامیکه شما اقدام به خرید خط می کنید، آن خط پیامکی به صورت پیش‌فرض تبلیغاتی می باشد.سپس باید اقدام به خدماتی کردن خط کنید. خدماتی کردن خط پیامکی نیازمند به مدارک شرکتی می باشد و اشخاص حقیقی نمی توانند خطوط پیامکی شان را خدماتی کنند.

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟
مشاهده

پس برای اشخاص حقیقی چه کنیم؟ کسانی که مدارک شرکت ثبت شده ندارند چگونه میتوانند به بلک لیست ها پیامک ارسال کنند؟

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده برای رفع این مشکل، چندین خط خدماتی به صورت عمومی و اشتراکی بین کاربران خود قرار میدهد تا بتوانند از آن برای ارسال پیامک حتی به بلک لیست استفاده کنند. منتها خط خدماتی عمومی صرفا برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی می باشد.شما نمی توانید از آن برای ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید. ارسال پیامک های تکی و وب سرویس با خط خدماتی عمومی انجام می شود. مانند پیامک زیر:

مریم میرزایی عزیز، ثبت نام شما با موفقیت انجام شد. کد تایید شما: ۲۵۳۶۹ می باشد.

و اما برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی چکار کنیم؟؟

چاره‌کار استفاده از خطوط باشگاه مشتریان موجود در سامانه می‌باشد.خطوط کلاب موجود در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده خطوطی هستند که با حساسیت کمتر از خطوط خدماتی هر نوع متنی را به تمام خطوط حتی خطوط بلک لیست ارسال می‌کند.

این خطوط حساسیت کمتری دارند و حتی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به خط خدماتی را فراهم میکند؛ اما در انتهای پیامک “لغو۱” درج میشود. این خطوط قابلیت دریافت پیامک را ندارند.

ویژگی‌ها و شرایط دریافت خط club (باشگاه مشتریان)

با دریافت سامانه پیام کوتاه بازید ایده ، خط club بصورت کاملا رایگان ارائه میشود.این خطوط با توجه به حجم ارسال بالای کاربران و استقبال شرکت ها و مشتریان گرانقدر در هر ارسال حداکثر ۲۰۰۰ شماره را قبول میکند.برای ارسال مثلا ۱۰ هزار پیامک باید شماره ها را در ۵ ارسال ۲۰۰۰ تایی تقسیم کنید و محدودیتی در سقف ارسال روزانه وجود ندارد.

وب‌ سرویس ارسال پیامک صوتی
مشاهده

شروع متن پیامک باشگاه مشتریان مهم است!

اگر متن شما تایید نشد میتونید به سادگی مجددا متن جدید نوشته کمی آن را تغییر دهید. در ابتدای آن از عباراتی که متن را از حالت تبلیغاتی به خدماتی سوق میدهد؛ مثل عبارت ” کاربر گرامی، همکار ارجمند، دانشجوی محترم و…” استفاده فرماید. پیامک یک تریبون برای ارتباط با مشتریانتان می باشد! با این روش علاوه بر ارسال موفق پیامکتان ، به مشتریان خود احساس ارزشمند بودن نیز می‌دهید.

باید شماره های مشتریانتان را داشته باشید!

نکته قابل توجه در مورد خطوط club این است که این خطوط قابلیت ارسال به بانک شماره‌های موجود در سامانه پیامک را ندارند.اما نگران نباشید!! شما میتوانید به همه بانک شماره‌های خریداری شده خود و یا شماره‌های جمع‌آوری شده در دفترچه تلفن خود در پنل پیامک، از طریق این خطوط باشگاه مشتریان به ارسال پیامک بپردازید.همچنین می‌توانید شماره‌های موجود در فایل اکسل خود را به سامانه اضافه نمایید. در این صورت به ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست و لیست سفید خود اقدام نمایید.

مزایای خطوط باشگاه مشتریان (club) :

– فعالسازی آنی و رایگان خط پس از دریافت پنل پیامک
– ارسال به خطوط لیست سفید و بلک لیست
– ارسال پیامک های تبلیغاتی به تمامی خطوط
– عدم محدودیت در سقف ارسال روزانه
– گزارش ارسال دقیق پیامک

علاوه بر خط کلاب موجود در پنل پیامکی شما می‌توانید، برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست از ماژول باشگاه مشتریان نیز در راستای بازاریابی پیامکی خود بهره ببرید.امیدوارم در این مقاله پاسخگوی همه سوالات شما درباره خط club و مزایای خطوط باشگاه مشتریان بوده باشم.

افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms
مشاهده
, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *