دفترچه تلفن سامانه پیامک

دفترچه تلفن سامانه پیامک - نحوه استفاده از ماژول دفترچه تلفن

دفترچه تلفن سامانه پیامک یکی از مهم ترین و کاربردی ترین امکانات سامانه پیام کوتاه می باشد. شما به کمک ماژول دفترچه تلفن میتوانید مخاطبانتان را گروه بندی کنید و شماره آنها را با اطلاعات تکمیلی بیشتری مثل نام، نام خانوادگی،تاریخ تولد،آدرس و…ذخیره نمایید.در ادامه با آموزش نحوه استفاده از دفترچه تلفن پنل پیامکی ، مزایا و کاربردهای آن برای کسب وکارها با ما همراه باشید.

دفترچه تلفن

یکی از اساسی ترین نیاز های هر سامانه ارسال پیامکی ماژول دفترچه تلفن می باشد.درست همانند بخش phonebook موبایل شما، قابلیتی مشابه هم در سامانه پیامک وجود دارد. اما امکانات خیلی گسترده‌تری دارد و دقیقا مناسب شرکت‌ها و کسب‌وکارهاست.

دفترچه تلفن سامانه پیامک شماره های کاربر را در خود ذخیره می کند و زمانی که کاربر قصد ارسال پیامک به شماره های خودش را داشته باشد می تواند از این ماژول استفاده نماید.

البته این مطلب قابل ذکر می باشد که در صورتی که کاربر لیستی از شماره موبایل ها را داشته باشد و بخواهد فقط یک بار به آن ها ارسال پیامک انجام دهد نیازی به استفاده از دفترچه تلفن پنل ندارد.کافیست شماره ها را copy کرده و داخل گیرندگان در مرحله ارسال پیامک paste نماید. پس زمانی بهتر است شماره ها در دفترچه تلفن پنل ذخیره شود که قصد ارسال پیامک به آنها بیش از یک بار را داشته باشید.

مزایا و کاربردهای دفترچه تلفن سامانه پیامک

شما قرار است پیامک ‌هایی را دائما برای مشتریان خود ارسال کنید.اگر نتوانید مشتریان خود را دسته بندی کنید و اطلاعات شخصی آنها را به صورت آرشیو داشته باشید،ارسال پیامک برایتان بسیار دشوار می شود.

مزایا وامکانات یک سامانه پیام کوتاه
مشاهده

• این امکان به شما اجازه می‌دهد به تعداد نامحدودی گروه شماره ایجاد کنید و آنها را دسته بندی کنید.
• می‌توانید توضیحات اضافه‌تری از قبیل ایمیل شخصی، تاریخ تولد یا هر اطلاعات تکمیلی دیگری را به دفترچه تلفن خود اضافه کنید. در نتیجه آرشیوی از اطلاعات شخصی مشتریان خود خواهید داشت که به کسب‌وکار شما کمک می‌کند.
• شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید حجم بالایی از شماره تماس‌ها و اطلاعات شخصی کاربرانتان را بسازید.
• امکان افزودن اطلاعات تکمیلی مشتری برای ارتباط با مشتری و قابلیت ارسال هدفمند پیام ها می باشد.
• امکان افزودن اعضا، ویرایش دفترچه با اطلاعات تکمیلی افراد و یا حذف آنها.
• امکان گرفتن خروجی های متفاوت مانند اکسل یا خروجی چاپی از دفترچه ها.

آموزش نحوه استفاده از دفترچه تلفن سامانه پیامک

برای استفاده از دفترچه تلفن سامانه پیامک وارد پنل اس ام اس شوید. از منوهای سمت راست » دفترچه تلفن ،در دسترس است.

نحوه استفاده از دفترچه تلفن

برای ساخت گروه‌های دفترچه تلفن از منو گروه دفترچه تلفن با کلیک روی گزینه جدید می‌توانید ،دفترچه تلفن ایجاد نمایید.نکته‌ای این بخش وجود دارد: اگر بخواهید در دفترچه تلفن اطلاعات اضافی مانند تاریخ تولد؛ برای ارسال پیامک خودکار تاریخ تولد استفاده نمایید یا آدرس و اطلاعات بیشتری را دریافت کنید ،ابتدا می‌بایست از بخش مدیریت خصوصیات بیشتر ،اقدام به ساخت فیلد تاریخ تولد نمایید.شما می‌توانید برای هر دفترچه تلفن نامحدود ،خصوصیات ایجاد نمایید.

برای مثال ما می‌خواهیم در اینجا به دفترچه تلفن مشتریان تاریخ تولد را اضافه کنیم از زیر منوهای دفترچه تلفن ابتدا روی گزینه مدیریت خصوصیات بیشتر کلیک می‌کنیم در این بخش یک فیلد با عنوان تاریخ تولد از نوع تاریخ ایجاد می‌کنیم. نحوه استفاده از دفترچه تلفن بسیار ساده است و میتوانید در کمترین زمان آن را ایجاد کنید.

پنل پیامک برای یزد
مشاهده

اضافه کردن شماره به ماژول دفترچه تلفن

برای اضافه کردن شماره تلفن به دفترچه تلفن پنل پیامک از دو روش می‌توانید استفاده نمایید.شما می‌توانید شماره‌های موردنظر را به‌صورت دستی و تکی در سامانه پیامک ذخیره نمایید.در این حالت بروی گزینه افزودن سریع شماره کلیک نمایید.نام دفترچه تلفن موردنظر را انتخاب نمایید و شماره‌ها را وارد سامانه پیامک نمایید.

روش دوم که سرعت ثبت مخاطب را افزایش می‌دهد استفاده از فایل اکسل است. سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قابلیت افزودن تعداد نامحدود شماره از فایل اکسل را دارد و شما می‌توانید به‌صورت یک ‌باره تعداد زیادی شماره را حتی با نام مخاطب و تاریخ تولد و سایر اطلاعات وارد پنل پیامکی نمایید.

اضافه کردن شماره به ماژول دفترچه تلفن

برای این کار از زیر منو دفترچه تلفن پیشرفته سامانه پیامک روی گزینه افزودن شماره از فایل کلیک نمایید.فایل اکسل را انتخاب نمایید تا شماره‌ها به‌صورت یکجا به سیستم افزوده شود.

کاربردهای ماژول دفترچه برای کسب وکارهای مختلف

فروشگاه : فروشگاه‌ها و فست فود ها و مراکز خدماتی و دفاتر بیمه می‌توانند در دفترچه تلفن سامانه پیامک نام و تاریخ تولد افراد را ذخیره کنند تا در روز تولد به مشتری پیامک تبریک تولد به صورت خودکار ارسال شود و از این طریق وفاداری مشتریان به شما بیشتر شود.

کاربردهای دفترچه تلفن برای مدارس : مدارس با خرید پنل اس ام اس ویژه مدارس می‌توانند با استفاده از ماژول دفترچه تلفن سامانه پیامک به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد نمایند.پایه‌های مختلف را از یکدیگر جدا کنند تا در زمان‌های لازم به اولیا دانش‌آموز پایه مربوطه پیامک ارسال کنند.

دانشگاه : دانشگاه‌ها با تهیه سامانه پیامک دانشگاهی می‌توانند دفترچه تلفن‌هایی بر اساس سال ورودی دانشجو ایجاد کنند.بنابراین می توانند در زمان‌های لازم به دانشجویان، کارمندان، اساتید و.. بر اساس هدف پیامک ارسال نمایند.

خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس چیست؟
مشاهده

اداره‌ها : اداره‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به کمک ماژول پیشرفته دفترچه تلفن شماره موبایل کاربران واحدهای مختلف را در دفترچه تلفن ذخیره کرده و در مواقع ضروری فقط به کارمندان همان بخش پیامک ارسال کنند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ۴۰% از درآمد ماهانه شما از مشتریان دائم شما تامین می‌شود. تعامل راه حفظ مشتریان دائم شماست. اس‌ام‌اس یکی از بهترین راه‌های تعامل است. اما پیش از ارسال پیامک لازم است که شما مشتریان خود را دسته‌بندی کنید و متناسب با هر دسته پیامک ارسال کنید.همانطور که در بالا به شرح مفصل آن پرداختیم ، دفترچه تلفن سامانه پیامک ابزاریست حرفه ای که در این راستا به شما کمک می نماید.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *