ارسال پیامک تدریجی

ارسال پیامک تدریجی - ارسال تدریجی در پنل پیامک

ارسال پیامک تدریجی از امکانات سامانه پیامک می باشد. نحوه استفاده از ماژول ارسال پیامک به صورت تدریجی در سامانه پیامک را بررسی می کنیم.

ارسال پیامک تدریجی چیست؟

ارسال اس ام اس به صورت تدریجی ،ماژول پیشرفته، ارسال پیامک انبوه است.در این روش ارسال، شما پیامک‌های تبلیغاتی خود را یک‌باره ارسال می‌کنید و سرعت ارسال پیامک را مشخص می‌کنید.پیامک‌های شما به صورت کم کم و با سرعت مشخص شده، ارسال می‌شود.

کاربردهای این روش ارسال

این روش زمانی مفید است که شما نیروی کافی برای پاسخگویی همزمان به تلفن‌ها ندارید.اگر یک باره به ۱۰۰,۰۰۰ نفر از طریق بانک شماره موبایل پیامک ارسال نمایید با توجه به اینکه سامانه پیامک در ارسال پیامک انبوه خیلی سریع، تمامی پیامک‌های شما را ارسال می‌کند، تلفن‌های شما به سرعت و پشت‌سرهم شروع به زنگ زدن می‌کند.

حال اگر شما نتوانید به هر دلیلی به تلفن‌ها پاسخ دهید هزینه‌ای که بابت ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی انجام داده‌اید از بین رفته است. برای این که هزینه تبلیغاتی شما به هدر نرود در ارسال پیامک انبوه از این ارسال استفاده می‌شود.اگر شما مثلا ۱۰۰ هزار پیامک یک‌باره ارسال کردید، سیستم به مرور زمان این پیامک‌ها را ارسال می کند و زنگخور شما از بین نمی رود و شما هیچ تلفنی را از دست نمی دهید.

در سامانه پیامک شیوه های مختلفی برای ارسال پیامک (زماندار ، منطقه ای هدفمند و…) وجود دارد . شما میتوانید متناسب با نوع نیاز خود یکی از این روش ها را برگزینید.

چگونه از ارسال پیامک تدریجی استفاده کنیم ؟

برای این ارسال ، به بخش ارسال> ارسال پیامک مراجعه نمایید. می‌توانید پیامک‌های ارسالی را از بخش ارسال پیامک در آینده با زمان بندی خاصی ارسال نمایید.

دفترچه تلفن سامانه پیامک
مشاهده

ارسال اس ام اس به صورت تدریجی

مثلا می‌توانید هر ۱۰۰۰ پیامک را در یک دقیقه ارسال نمایید تا برای ارسال ۱۰۰,۰۰۰ پیامک ۱:۴۰ دقیقه طول بکشد، تا هیچ زنگ‌خوری را از دست ندهید.

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *