مزایا وامکانات یک سامانه پیام کوتاه

مزایا و امکانات سامانه پیام کوتاه

مزایا و امکانات سامانه پیام کوتاه بسیار زیاد است ، مثلا ، نظرسنجی ، مسابقه ، منشی پیامکی ، پاسخ تبلیغاتی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال ساده ، ارسال پیامک فلش و… . اما این نکته مهم است که شما در هنگام خرید سامانه پیامک باید چه امکاناتی را داشته باشید ؟!

مثلا اگر شما فقط نیاز به ارسال انبوه پیامک دارید ، نیازی نیست که سامانه ای با امکانات بسیار زیاد داشته باشید ، در اصل نیازی نیست که همه امکانات را با پرداخت هزینه اضافی خریداری نمایید ، شما فقط باید امکانات اولیه را داشته باشید ، مثل دفترچه تلفن ، ارسال و دریافت پیامک (در صورت نیاز به مشاهده پیامک های دریافتی) ، امکان ارتباط با پشتیبانی از طریق تیکت …

بعضی از ماژول ها هستند که واقعا تخصصی هستند و تعداد کمتری از اشخاص به آن احتیاج دارند ، مثل کدخوان که برای ارسال و دریافت کد به کار می رود و فقط برای چک کردن کد ، مثل کارت های گارانتی و موارد این چنینی به کار می آید .

یا مثلا ماژول ارسال هوشمند ، برای مواردی هست که شما می خواهید موارد خاصی را به افراد مختلفی ارسال کنید و برای هر شخص یک پیامک با دیتاهای متفاوت ارسال شود .اما کلیت پیامک ثابت باشد.

به عنوان آخرین مثال هم می توان ماژول ارسال متناظر را نام برد. با استفاده از یک فایل اکسل می توانید به تعداد زیادی از اشخاص پیامک ارسال کنید ، این پیامک می تواند یک پیامک انبوه باشد ، اما متن هر شخص با شخص دیگری متمایز می باشد.که نرم افزار ارسال اس ام اس ،متن هر شخص را متناظر با شماره درج در فایل اکسل ارسال می کند .

پنل پیامک برای سمنان
مشاهده

دسته دیگری از ماژول ها هستند که تقریبا عمومیت دارند ، اما اینکه از این ماژول استفاده کنید یا خیر ، به انتخاب شما بستگی دارد. این مورد را شما انتخاب می کنید ، مثل ماژول منشی پیامک که شما در آن تعریف می کنید که مثلا با دریافت عدد ۱ ، سامانه پیامک این متن را ارسال کند. آدرس : ( آدرس دلخواه) و با دریافت عدد ۲ از مخاطبان ، سامانه پیامک این متن را ارسال کند : آدرس سایت ما : www.bazdidideh.com ، و به همین ترتیب می توانید، منشی پیامک های دیگری نیز تعریف کنید.

ضمنا اکثر امکانات اضافی سامانه پیامک نیاز به دریافت پیام کوتاه دارند ، بنابراین شما حتما باید یک شماره اختصاصی پیامک داشته باشید . بازدید ایده تمامی سامانه های پیامک خود را با شماره اختصاصی ارائه می دهد .

مزایا و امکانات سامانه پیام کوتاه چیست ؟

ارسال اس ام اس تکی و گروهی به شماره های دلخواه :
در این نوع ارسال شما می توانید متن مورد نظر را به شماره های مورد نظر خودتان پیامک ارسال نمائید.

ارسال پیامک زمانبندی شده :
با این قابلیت سامانه پیام کوتاه شما می توانید زمان خاصی را برای ارسال پیامک های خود تعیین نمائید.در زمان مقرر ارسال ها به صورت کامل انجام شده و نیازی به حضور شما در سایت یا اینترنت نیست.

ارسال متناظر با قابلیت درج نام مخاطب در متن پیامک :
دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه علاوه بر شماره ،امکان ذخیره نام مخاطب را می دهد.با استفاده از ارسال پیامک اختصاصی می توانید نام ذخیره شده در دفترچه تلفن را در متن پیامک درج نمائید.

ارسال متناظر از اکسل :
با استفاده از این سرویس می توانید در یک فایل اکسل شماره موبایل ها و متن مربوط به هر کدام را وارد نمائید ، سیستم مطابق درخواست شما به شماره های موجود در فایل اکسل پیامک ارسال می کند.

کال تو اکشن پیامک و انواع آن
مشاهده

ارسال دوره ای پیامک گروهی و تکی با قبلیت تعیین ۴ پارامتر در متن (سالانه ، ماهانه ، هفتگی و روزانه) :
بسیاری از ارگان ها نیاز دارند تا پیامک های گروهی یا تکی را به صورت دوره ای ارسال نمایند.این سرویس برای بانک ها ، موسسات و مجمع های دوره ای بسیار مناسب است.

ارسال پیامک مشاغل به تفکیک شهر و جنسیت :
سامانه پیام کوتاه برای اولین بار در کشور سرویسی را ارائه نموده که با استفاده از آن می توانید به شغل موردنظر در شهر مورد نظر پیامک تبلیغاتی ارسال نمائید.

از بی نظیرترین مزایا و امکانات سامانه پیام کوتاه ارسال پیامک مشاغل به تفکیک شهر و جنسیت می باشد.

ارسال sms منطقه ای به تفکیک استان ، شهر و نوع اعتباری یا دائمی همراه اول :
با استفاده از دیتایس همراه اول موجود در سامانه پیامک ، بدون هیچ هزینه اضافی می توانید با انتخاب شهر و نوع شماره ها به آن منطقه ارسال خود را انجام دهید.

ارسال sms منطقه ای به تفکیک استان ، شهر و جنسیت ایرانسل :
همانند همراه اول ، دیتابیس ایرانسل نیز در سامانه های پیام کوتاه ارائه شده است که امکان ارسال شهری و جنسیت ایرانسل را به شما می دهد.

ارسال sms منطقه ای به تفکیک استان ، شهر ، سن و جنسیت همراه اول :
اپراتور ۵۰۰۰ سرویسی را فراهم نموده است که با استفاده از آن می توانید به جنسیت و سن خاصی در یک شهر پیامک ارسال نمائید. برای مثال خانم های بین ۲۰ تا ۳۰ سال شهر شیراز.

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس دکل bts ایرانسل :
با این سرویس که ویژه ایرانسل است شما می توانید پیامک های خود را به افراد حاضر در محدوده یک دکل مخابراتی ارسال نمائید.

انواع پنل اس ام اس
مشاهده

نمایش ریز پیامک ها در ارسال های گروهی و تکی :
در ارسال های تکی ، گروهی ، اختصاصی ، پاسخ های خودکار و هر نوع ارسالی که شما شماره های ارسال کننده را تعیین کنید وضعیت تک تک پیامک های ارسالی به شما نمایش داده می شود.

پوشه بندی پیامک های دریافتی خط اختصاصی :
شما می توانید پیامک های دریافتی را با توجه موضوعیت آنها در پوشه های مختلف ذخیره کنید.این امکان برای افرادی که قصد سفارش و فروش محصولات خود از طریق پیامک ارسال را دارند بسیار مفید است.

دریافت خروجی اکسل و متنی از پیامک ها :
پس از ارسال می توانید ازنتیجه ارسال های خود خروجی دریافت نمائید و با ذخیره آن در کامپیوتر شخصی آرشیوی از آنها داشته باشید.

امکانات سامانه پیام کوتاه

دفترچه تلفن با قابلیت ثبت نامحدود گروه و مخاطب :
با استفاده از دفترچه تلفن پیام رسان شما می توانید مخاطبان خود را در گروه های مختلف ذخیره نمائید و در هر بار ارسال تنها با انتخاب کل یا بخشی از گروه به آنها پیامک ارسال نمائید.
اطلاعات موجود در دفترچه تلفن در سامانه پیامکی شما ذخیره می شود و از هر طریقی که به سامانه وارد شوید به شماره ها دسترسی خواهید داشت.

افزودن گروهی از فایل اکسل به دفترچه تلفن :
با این سرویس می توانید شماره موبایل مشتریان و مخاطبان خود در یک فایل اکسل ذخیره نموده و به صورت یکجا وارد سازی نمائید.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک دریافتی با توجه به متن آنها :
با استفاده از این سرویس می توانید تعیین نمائید که سامانه به صورت خودکار به پیامک های دریافتی شما پاسخ دهد.

پنل پیامک برای شرکت های بیمه
مشاهده

فوروارد پیامک های دریافتی به یک شماره موبایل خاص :
با این سرویس می توانید پیامک های دریافتی شماره اختصاصی خود را به شماره موبایل خود یا هر شماره دلخواه انتخاب فوروارد نمائید.

ذخیره خودکار پیامک های دریافتی در یک گروه دفترچه تلفن :
می توانید در تبلیغات های خود عنوان کنید تا افراد عدد یا کلمه خاصی را به شماره اختصاصی شما ارسال کند ، سپس سامانه شماره افراد را به صورت خودکار در یکی از گروه های دفترچه تلفن شما ذخیره می کند.

ارسال پیامک به گروه دفترچه تلفن بدون نیاز به اینترنت :
با استفاده از این سرویس می توانید با استفاده از موبایل خودتان و بدون دسترسی به اینترنت به گروه مورد نظرتان پیامک گروهی یا پیامک تبلیغاتی ارسال نمائید.

پوشه بندی خودکار پیامک های دریافتی با استفاده از منشی :
با این سرویس می توانید سامانه پیامکی خود را طوری تعیین کنید تا پیامک ها را با متن های مختلف در پوشه های مختلف ذخیره کند.

اجرای نظر سنجی با قابلیت شمارش خودکار پیامک های دریافتی :
می توانید از مشتریان خود بخواهید تا با ارسال عدد میزان رضایت خود را از محصولات شما اعلام کنند ! شمارش پیامک های دریافتی را ما به عهده می گیریم.

اجرای مسابقه با قابلیت شمارش خودکار پیامک های دریافتی و قرعه کشی بین برنده ها :
بین مشتریان خودتان مسابقه پیامکی ایجاد کنید ! یکی از مزایا و امکانات سامانه پیام کوتاه
ایجاد تعامل با مشتری از طریق مسابقه می باشد.

امکان انتخاب شماره اختصاصی ارسال پیامک کوتاه دلخواه به تعداد نا محدود :
تمامی کاربران سامانه پیامک می توانند در سامانه پیامکی خود به تعداد نامحدود خط اختصاصی داشته باشند و با آنها ارسال و دریافت پیامک انجام دهید.

پنل پیامک فروشگاه های لوازم خانگی
مشاهده

سرویس ارسال و دریافت sms از طریق url ویژه برنامه نویسان :
سامانه پیامک سرویس های متنوعی را برای برنامه نویسان در نظر گرفته است ، با استفاده از این امکانات برنامه نویس می تواند ازنرم افزار تحت وب و تحت ویندوز خود پیامک ارسال کند.

سرویس url یکی از بی دردسر ترین روش ارسال است که با استفاده از چند خط کد ساده می توانید از نرم افزار خود پیامک ارسال کنید.

سرویس ارسال و دریافت sms از طریق webservice ویژه برنامه نویسان :
این سرویس برای برنامه نویسانی که نیاز به ارسال و دریافت پیامک با سرعت بالا دارند بسیار پر کاربرد است.
وبسرویس های ما از پروتکل soap استفاده می کند که یقینا تمامی نیاز های شما را برطرف می کند !

فرم عضویت خبرنامه پیامک جهت درج در سایت و وبلاگ :
با درج چند خط کد ساده که سامانه پیامک به شما می دهد و آن را در سایت خود قرار می دهید ، فرمی به سایت شما اضافه می شود که کاربران با تکمیل آن به گروه دفترچه تلفن شما اضافه می شوند.

شارژ حساب از طریق پرداخت نقدی و آنلاین :
در هر ساعتی از شبانه روز با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین می توانید حساب خود را شارژ کند ، اگر هم به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد ،می توانید از طریق پرداخت نقدی به شماره های حساب های درج شده در سایت حساب خود را شارژ کنید.

پشتیبانی فنی و تیکتی ۲۴ ساعته :
تیم پشتیبانی فنی در ساعت اداری به صورت تلفنی و در خارج از ساعات اداری به صورت پشتیانی داخل سامانه پاسخگوی تمامی مشکلات فنی شما هستند.
یقینا هیچ کدام از مشکلات شما بی پاسخ نخواهد ماند.

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *