اپراتور پیامکی ۲۰۰۰

اپراتور پیامک 2000 - مزایای ارسال پیامک با خطوط 2000

پس از خرید سامانه پیامک ، برای ارسال پیامک های خود، حتما باید خطی برای ارسال پیامک داشته باشید.کدام اپراتور میتواند برای ارسال پیامک هایمان مناسب باشد؟ بنابراین به معرفی اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ ، مزایای ارسال پیامک با خطوط ۲۰۰۰ یا پیش شماره های ۲۰۰۰ در سامانه پیامکی می پردازیم.

هنگامی که شروع به استفاده از پنل اس ام اس می کنید و قصد دارید بازاریابی پیامکی خود را استارت بزنید، متوجه می شوید، که در سامانه پیامکی پیش شماره های مختلفی برای ارسال پیامک وجود دارد. به عنوان مثال پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ ها، ۰۲۱ و ۰۲۶.

تمام این‎ سرشماره‌ها اپراتورهایی هستند،که کار مشابه و یکسانی را انجام می دهند. درست مانند زمانی که شما از بین اپراتور‌های تلفن همراه (همراه اول، رایتل، ایرانسل) یکی را برای خرید سیم‌کارت و استفاده از خدمات آن انتخاب می‌کنید. همان‌طور که می‌دانید، کمابیش تمام آن‌ها به یک شیوه کار می‌کنند و تنها در بعضی سیاست‌های کاری‌شان تفاوت جزئی دارند.

اپراتور پیامکی ۲۰۰۰

شرکت آتیه‌پرداز در سال ۱۳۸۱ فعالیت خودش را آغاز کرده است و یکی از ۲۵۰ شرکت برتر کشور می‌باشد. این شرکت علاوه‌بر حوزه اس‌ام‌اس در حوزه‌های بانکداری الکترونیکی و همچنین طراحی اپلیکیشن هم فعالیت دارد. یکی از اپلیکیشن‌های این شرکت که احتمالاً از آن استفاده کرده‌اید، اپلیکیشن برنامه نود است.

این شرکت پرترافیک‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پیامکی است. همین موضوع نشان می‌دهد که در طول این سال‌ها با توجه به کیفیت خود توانسته است که اعتماد بخش عظیمی از بازار را به خودش اختصاص بدهد.

این شرکت اولین شرکت دانش‌بنیان صنعت کشور است، که این امر نشان‌دهنده تمایل این شرکت به توسعه پایدار و رو به جلو در سال‌های آینده می‌باشد.این شرکت در سال ۱۳۹۵ موفق شد که اولین شرکتی باشد، که در حوزه خدمات پیام کوتاه، سهامش را در فرابورس عرضه کند. این موضوع نشان‌دهنده سلامت ، شفافیت مالی و ثبات این شرکت است.

پنل پیامک اراک
مشاهده

معایب و مزایای خطوط ۲۰۰۰

اگر با پیش شماره‌های ارسال پیامک انبوه کار کرده باشید ،متوجه شدید که تمام آن‌ها در کلیت کارکرد کاملاً با هم یکسان هستند و تنها در جزئیات کوچکی با هم متفاوتند. فرق پیش شماره ۲۰۰۰ یا بهتر است بگوییم ، مزایای اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ با دیگر پیش‌شماره‌ها این است که ، این اپراتور هزینه تمام اس‌ام‌اس‌هایی را که به هر دلیلی به مقصدشان نرسیده باشد، به شما پس می‌دهد.

مزایای خطوط 2000

بقیۀ اپراتورها فقط هزینۀ پیامک‌های ارسال شده به لیست سیاه مخابرات را به شما برمی‌گردانند؛ اما اگر مخاطب مورد نظر شما خاموش باشد و یا در دسترس نباشد، هزینه‌ای که کرده‌اید بر باد رفته است. نقاط ضعف اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ :

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه ضعف این اپراتور هزینۀ بالایی است که برای خطوط اختصاصی می‌گیرد. سرعت ارسال اس‌ام‌اس‌ها و کیفیت آن‌ها بسیار بسیار رضایت‌بخش است اما هزینه‌ای که باید نسبت به رقبا برای آن بپردازید، بالاتر است و شاید در بلندمدت برای شما آزاردهنده باشد.

اگر مورد اولی را بتوانید تحمل کنید احتمالاً با مورد دوم به مشکل بیشتری برخواهید خورد و آن هم هزینۀ تمدید سالیانه‌ای است، که باید برای گرفتن این خدمات به شرکت بپردازید. البته که تمام هزینه‌هایی که می‌کنید از نظر کیفی واقعاً ارزشش را دارد.

با خرید پنل پیامک از سامانه پیامکی بازدید ایده میتوانید، علاوه بر استفاده از امکانات کاربردی این سامانه به تمامی این خطوط دسترسی داشته باشید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *