اپراتور پیامک ۱۰۰۰

اپراتور پیامکی 1000 - مزایای ارسال پیامک با خطوط 1000

تا به حال به پیامک های تبلیغاتی که برایتان ارسال می شود دقت کرده اید ؛ این پیام ها از سرشماره های متفاوتی ارسال میشوند. در این مقاله به معرفی اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ ( شرکت رهیاب رایانه گستر )، تعرفه خطوط اختصاصی و مزایای ارسال پیامک با خطوط ۱۰۰۰ یا سرشماره ۱۰۰۰ سامانه پیامکی می پردازیم.

از پیامک هایی که برای ما ارسال میشود، برخی از شماره‌ها با خطوط ۱۰۰۰ آغاز می‌شوند، که تا ۱۴ رقمی نیز وجود دارند. به اینگونه سرشماره‌ها که با شماره ۱۰۰۰ یا دیگر سرشماره ها آغاز شده و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را دارند خطوط پیامکی می‌گویند. هر یک از این خطوط پیامکی با سرشماره جدا مانند ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و… توسط شرکتی خاص ارائه می‌شود.در ادامه به مزایای اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ می پردازیم.

اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ (شرکت رهیاب رایانه گستر)

اپراتور ۱۰۰۰ رهیاب رایانه گستر (ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات)
اپراتور ۱۰۰۰ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین اپراتور های ارسال پیامک میباشد ،که از سال ۱۳۷۷ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است.

هدف این شرکت ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلفی میباشد و همچنین نرم افزار های تخصصی همچون TCTS از موفقیت های شرکت رهیاب رایانه گستر می باشد. این اپراتور از سال ۱۳۸۴ در عرصه مخابرات کشور شروع به فعالیت کرد.

خطوط ۱۰۰۰ را از کجا تهیه کنیم؟

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به عنوان یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه ،طرف قرارداد با شرکت رهیاب رایانه گستر بوده و امکان خرید خط اختصاصی با سرشماره ۱۰۰۰ را برای شما فراهم کرده است.

پنل پیامک برای سمنان
مشاهده

ما می‌توانید با خرید یک پنل پیامکی و وارد شدن به سامانه به بخش خطوط مراجعه کرده و به صورت آنلاین شماره دلخواه خود را از این اپراتور برای ارسال و دریافت پیامک خریداری کنید. امکان خرید شماره با ارقام ۶ تا ۱۴ رقم در دسترس است.

پس از خرید پنل پیامکی ، شما تصمیم به ارسال پیامک تبلیغاتی، اطلاع رسانی، انبوه و… می گیرید. پنل های سامانه پیامکی بازدید ایده به شما این قابلیت و توانایی را می دهد که بتوانید با پیش شماره های مختلفی پیامک خود را ارسال کنید.

این پیش شماره ها(۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ ها، ۰۲۱، ۰۲۶ و …) از سوی مخابرات به اپراتورهای مختلفی تخصیص داده شده است. پس می توان نتیجه گرفت که هویت تمامی اینها یکسان است و تنها تفاوت به اپراتور شرکت ارائه دهنده و سیاست های کاری آنها باز می گردد.

چرا شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی…؟

سامانه پیامکی بازدید ایده و نیز دیگر شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس، با اپراتورهای پیامکی قرارداد می بندند تا به بهترین شکل ممکن خدمات پیامکی را به مخاطبان ارائه کنند. شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که چرا به صورت مستقیم از این اپراتورها خطوط پیامکی نخریم؟

در جواب این سوال باید بگویم که شما میتوانید با استفاده از شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس، نیازی به خرید خطوط اختصاصی ندارید و میتوانید با استفاده از خطوط عمومی که شرکت به صورت اشتراکی در اختیار کاربران خود قرار میدهد، استفاده کنید و پیامک ارسال کنید.

بعلاوه شما با استفاده از پنل اس ام اس ارائه شده توسط این شرکت ها می توانید به انواع ارسال ها از جمله ارسال از روی نقشه، ارسال از طریق دکل bts، ارسال منطقه ای کد پستی ، ارسال با تفکیک سن و جنسیت و … نیز دسترسی داشته باشید و به صورت هدفمند ارسال کنید.

پنل پیامک برای موسسات خیریه
مشاهده

کدام برندها و سازمان ها از اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ استفاده می‌کنند؟

– نهادها و سازمان ها و حتی بنگاه های اختصاصی کشور، از مشتریان این اپراتور محبوب و قدیمی می باشند و خطوط پیامکی با پیش شماره ۱۰۰۰ دارند.
– در حوزه بانکها و موسسات مالی و اعتباری: ملی،صادرات، تجارت، مسکن، انصار، قوامین، پاسارگاد، توسعه تعاون و …
– در حوزه صدا و سیما: شبکه یک، شبکه سه، تهران، نسیم، خبر، رادیو ایران، خبرگزاری جمهوری اسلامی و …
– در حوزه سازمانها و نهادهای دولتی: اداره کل ورزش و جوانان، اداره برق، سازمان انتقال خون، تامین اجتماعی و …
– در حوزه خودروسازان و کارخانجات صنعتی: ایرانخودرو، سایپا، بهران، بوتان و …
– و همچنین باشگاه ورزشی استقلال از مشتریان شرکت رهیاب میباشند.

مزایای اپراتور پیامکی ۱۰۰۰

– سرعت ارسال این اپراتور همواره یکی از پارامترهای مهم و تعیین کننده ای است که شما را نسبت به تهیه یکی از خطوط با پیش شماره ۱۰۰۰ ترغیب خواهد نمود.
– پایداری و یکنواختی سرویس دهی در این پیش شماره ها، که باعث ایجاد آرامش در استفاده کننده نهایی می گردد، از دیگر وجوه تمایز این خطوط نسبت به سایرین می باشد.
– امکان خرید خطوط ۱۰۰۰ به صورت سفارشی ( به انتخاب مشتری ) ویا غیر سفارشی
– قابلیت انتخاب کامل خط از جذابترین و کاربردی ترین امکاناتی است که در این پیش شماره ارائه می گردد، به شرطی که شخص دیگری خط مورد نظر را ثبت نکرده باشد.
– این خطوط اولین سرشاخه هایی هستند که توسط اپراتورها واگذار شدند. به همین دلیل ارائه دهندگان این پیش شماره از تجربه بالایی نسبت به سایرین برخوردار هستند.
– قیمت بسیار مناسب در ارائه بسته های متنوع برای کاربران و نمایندگان
– گزارش گیری دقیق از وضعیت پیامک های ارسال شده
– عودت هزینه ارسال به شماره های بلک لیست
– ارائه وب سرویس جهت برقراری ارتباط میان سامانه پیامک با سایر نرم افزارهای مورد استفاده

تفاوت بازاریابی پیامکی وایمیل مارکتینگ
مشاهده

معایب اپراتور پیامکی ۱۰۰۰

– تعرفه و قیمت بالاتر نسبت به سایر اپراتورها
– روند فعالسازی طولانی تر نسبت به سایر اپراتورها (یک روز کاری)

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *