کال تو اکشن پیامک و انواع آن

چگونه از کال تو اکشن پیامک استفاده کنیم؟ انواع CTA پیامک

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نوعی از تبلیغات است ،که به سبب تغییر در شکل و ساختار کسب و کارها بیشتر از قبل رواج یافته است.یکی از انواع روش های بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی پیامکی با سامانه پیامکی است،که به شدت در افزایش فروش و جذب مشتری موثر است.یکی از مواردی که در بازاریابی پیامکی باید به آن دقت شود، استفاده درست از انواع کال تو اکشن پیامک یا CTA است.در ادامه بطور مفصل به این موضوع می پرداریم.

همانطور که اشاره شد ،کسب‌وکارهای اینترنتی برای افزایش مشتریان خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند و یکی از مهم ترین آن‌ها، استفاده از بازاریابی پیامکی به کمک پنل پیامک است.این سامانه علاوه بر تبلیغات، برای اطلاع رسانی و تعامل با مشتریان نیز کاربرد دارد.

با خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می توانید با استفاده از امکانات کاربردی این پنل بطور حرفه ای به بازاریابی اینترنتی برای هر کسب و کاری که در آن فعال هستید بپردازید.

البته از مزایای این پنل میتوان به ارائه بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور و بانک شماره موبایل اصناف مختلف، بصورت رایگان و ارسال هدفمند پیامک انبوه برای منطقه ای خاص، اصناف ومشاغل مورد نظر ، یا ارسال به تفکیک سن و جنسیت و…حتی به شماره های بلک لسیت به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.

کال تو اکشن پیامک چیست؟

کال تو اکشن call to action یا «فراخوان به عمل»،یک مفهوم اساسی در دنیای بازاریابی است که با استفاده از آن می‌توانید ، از کاربران درخواستی داشته باشید. مثلاً اگر محصول یا خدمات مناسبی به کاربران ارائه می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید از کاربران بخواهید، که آن را خریداری کنند.

پنل پیامک برای فروشگاه های اینترنتی
مشاهده

البته همه این موارد بستگی به نوع بازاریابی پیامکی شما دارد و اگر به‌درستی از آن استفاده نکنید، ممکن است نتیجه برعکس بدهد. درهرحال کال تو اکشن پیامک ( CTA )بخش مهمی از بازاریابی پیامکی است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. cta پیامک برخلاف سایت یا اپلیکیشن که دکمه خاصی برای آن طراحی می‌شود، تنها متن است. در واقع شما باید با متن‌های جذاب کاربران را دعوت به انجام عملی کنید.

فراخوان به عمل که به‌طور خلاصه با حروف اختصاری CTA نمایش داده می‌شود یکی از ابزارهای لاینفک بازاریابی برای افرادی است که در فکر تدوین استراتژی‌های مؤثر و کارآمد هستند.

انواع کال تو اکشن پیامک

برای داشتن بازاریابی موفق از طریق کال تو اکشن ( فراخوان به عمل )، در هر کسب و کاری ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید و بدانید که در هر قسمت از پیامک خود از چه نوع کال تو اکشن پیامکی باید استفاده کنید.رعایت اصول نگارش متن و کال تو اکشن از مواردی است که موفقیت شما در بازاریابی پیامکی را مشخص می‌کند.

بازاریابی پیامکی از مواردی است که باید برای تمامی قسمت‌های فعالیت خود برنامه‌ریزی داشته باشید. تنها پرداخت تعرفه پنل اس ام اس و ارسال یک پیامک کلی به مخاطبین گسترده را نمی‌توان بازاریابی پیامکی محسوب کرد.

انواع کال تو اکشن در پیامک

کال تو اکشن پیامک دعوت از کاربران برای بازدید از سایت یا شبکه‌های اجتماعی

یکی از مهم ترین کاربردهای کال تو اکشن پیامک ارسال دعوت‌نامه برای کاربران است تا شبکه‌های اجتماعی یا سایت شما را بازدید کنند. البته برای این کار باید یک دلیل قانع‌کننده داشته باشید! مثلاً اگر در اینستاگرام خود قرار است یک لایو جذاب و کاربردی برگزار کنید، می‌توانید با استفاده از پیامک از کاربران بخواهید که صفحه شما را دنبال کنند.

پنل پیامک برای تبریز
مشاهده

از طرف دیگر، اگر در سایت خود یک محتوای جذاب و منحصربه‌فرد منتشر کرده‌اید و می‌دانید که قرار است به درد کاربران بخورد، به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها برای دیدن محتوای خود دعوت کنید.

کال تو اکشن دعوت از کاربران برای شرکت در جشنواره

یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای کال تو اکشن پیامکی ، دعوت از کاربران برای شرکت در جشنواره است. اگر برای کسب‌وکار خود یک جشنواره دارید و می‌خواهید کاربران از آن مطلع شوند، استفاده از CTA پیامک راه‌کار مناسبی است.

با استفاده از این روش می‌توانید به کاربران به‌صورت مختصر در مورد شرکت در جشنواره بگویید و از آن‌ها بخواهید که شرکت کنند. این کار را به کمک ارسال پیامک از طریق اینترنت یا همان سامانه پیامکی انجام دهید، تا هزینه‌های شما کاهش پیدا کند؛ به‌خصوص اگر می‌خواهید برای تعداد بسیار زیادی از کاربران پیامک ارسال کنید.

ارائه کدهای تخفیف به کاربران به مناسب‌های مختلف

یکی دیگر از کاربردهای کال تو اکشن پیامک زمانی است،که بخواهید برای کاربران کد تخفیف ارسال کنید. معمولاً کسب‌وکارها برای افزایش فروش و درآمد خود جشنواره‌های تخفیف در نظر می‌گیرند.

این کدها معمولاً برای افرادی ارسال می‌شود که قبلاً از آن کسب‌وکار خریداری کرده‌اند. اگر تعداد مشتریان شما زیاد است، باید از روش‌های ارسال پیامک انبوه استفاده کنید تا در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی شود. توجه داشته باشید که کدهای تخفیف را می‌توانید در همان پیامک یا در یک صفحه لندینگ پیج نمایش دهید و به این ترتیب بازدید و تعامل سایت خود را هم افزایش دهید.

دعوت از کاربران به ارسال بازخورد برای کسب‌وکارتان

گاهی اوقات مدیران کسب‌وکارهای مختلف از کاربران می‌خواهند، که نظرشان را در مورد رضایت از آن کسب‌وکار اعلام کنند، تا اگر مشکلی وجود دارد، آن را رفع و رضایت کاربران خود را افزایش دهند.فراخوان به عمل در این زمینه به ما کمک میکند.

قرعه کشی پیامکی
مشاهده

در این مقاله به بررسی کامل کال تو اکشن پیامک و انواع آن برای استفاده در کسب‌وکار پرداختیم.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مفهوم کال تو اکشن ، نحوه طراحی CTA تاثیرگذار و اهداف آن و…  مقالاتی را برای شما ارائه کردیم .شما را به مطالعه سایر مقالاتمان دعوت میکنم :

مزایا و معایب باشگاه مشتریان
تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری
نحوه انتقال پیامک دریافتی به url
چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهیم؟
چگونه بدون سفته خط خدماتی دریافت کنیم؟

, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *