چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهیم ؟

چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهیم ؟

می‌خواهید کسب‌وکارتان را گسترش دهید؟ دلتان می‌خواهد سرعت افزایش اعضای خبرنامه پیامکی تان را بیشتر کنید و خیلی سریع به نتایج خوبی دست پیدا کنید؟در این مقاله استراتژی و راهکار های ساده برای طولانی تر کردن لیست اعضای خبرنامه پیامکی را بیان میکنیم.

اما قبل از هر چیزی بیایید اول مروری کوتاه داشته باشیم بر اینکه خبرنامه پیامکی چیست و چه مزایایی دارد؛ در ادامه شما را با ۵ راه طولانی‌کردن لیست اعضای خبرنامه پیامکی هم آشنا می‌کنم.

خبرنامه پیامکی چیست؟

خبرنامه پیامکی ، همان اخبار و اطلاعاتی است، که با کسب اجازه، از طریق پیامک به مخاطبانتان ارسال می‌کنید. در واقع شما باید کاری کنید تا مخاطب با ارسال پیامک به شما، تمایلش را به ادامه این ارتباط نشان دهد.

در ضمن یادتان نرود که همیشه یک گزینه «لغو» در نظر بگیرید، تا مشتری هر زمان که خواست انصراف دهد و شما را به عنوان یک مزاحم نبیند!

این روزها سامانه‌های پیامکی یا همان پنل اس ام اس، این امکان را به کسب‌و‌کارها می‌دهند که خبرنامه پیامکی‌شان را بهتر مدیریت کنند و نتیجه مطلوبی را از تبلیغات پیامکی بگیرند. با انتخاب یک سامانه پیامکی خوب، می‌توانید اطلاعات اعضای خبرنامه پیامکی را مدیریت کنید، تعداد اعضای لیست خبرنامه را بیشتر کنید و به‌راحتی اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی خودتان را آنالیز و بهینه‌سازی کنید.

مزایای داشتن خبرنامه پیامکی

• پیام‌های شما بلافاصله خوانده می‌شوند. (حدوداً ۹۸% پیام‌های خبرنامه خوانده می‌شوند.)
• پل ارتباطی خوبی را بین فروشگاه اینترنتی خود و مشتری برقرار می‌کنید.
• نام تجاری برندتان را برجسته‌تر می‌کنید.
• هزینه‌های خودتان را کاهش می‌دهید. (چون هزینه تبلیغات پیامکی کمتر از سایر تبلیغات است.)
• طراحی متن اس‌ام‌اس خیلی راحت‌تر است. (هم تعداد کاراکتر کمتری دارد هم نیازی به طراحی گرافیکی ندارد.)
• از طریق سامانه ارسال پیامک می‌توانید تعداد اس‌ام ‌اس‌های رسیده، نرسیده، مشاهده‌شده و شماره‌های اشتباه را بررسی کنید و در اقدامات بعدی از این اطلاعات استفاده کنید.
• کار اطلاع‌رسانی را در مدت زمان کمتری انجام می‌دهید.

سرویس پیامک ارزش افزوده (vas)
مشاهده

راهکارهای افزایش اعضای خبرنامه پیامکی :

حالا که با خبرنامه پیامکی و مزایای آن آشنا شدید ، بهتر است راهکارهای افزایش اعضای خبرنامه پیامکی را برای طولانی تر کردن لیست اعضا فرا بگیرید.

استراتژی اول : از کلمه کلیدی برای دعوت به عضویت در خبرنامه استفاده کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درگیر کردن مردم با پیامک و دعوت از آن‌ها برای عضویت در خبرنامه،( افزایش اعضای خبرنامه پیامکی ) استفاده از کلمات کلیدی است. مثلاً فرض کنید که یک فروشگاه لوازم خانگی دارید.

شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و…) و سایر تبلیغات خود (مثلاً تبلیغ در بیلبوردها و تلویزیون) از مخاطبان بخواهید تا با ارسال کلمۀ مورد نظر به شماره پیامک شما، در مورد خرید، قیمت، تخفیف‌ها و یا هر چیزی که فکر می‌کنید برای کاربر اهمیت دارد، راهنمایی و اطلاعات لازم را کسب کنند.

با این کار هم لیست شماره‌های مفید شما بیشتر می‌شود و هم به‌خاطر مانور‌دادن روی کلمه کلیدی بیشتر شناخته می‌شوید.

استراتژی دوم: یک مسابقه پیامکی برگزار کنید.

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای طولانی‌تر کردن لیست اعضای خبرنامه پیامکی ، برگزاری یک مسابقه ساده است. به مخاطبانتان فرصت بدهید تا با ارسال کلمه “مسابقه” به شماره پیامک شما، هم عضو خبرنامه شوند و تعداد خبرنامه پیامکی را افزایش دهند و هم در یک مسابقه ویژه شرکت کنند! در ادامه از مخاطب سوالاتی را بپرسید و از او بخواهید تا گزینه صحیح را برای شما ارسال کند.

استراتژی سوم: روی وبسایت‌تان Pop-up قرار بدهید.

اگر یک وب‌سایت یا وبلاگ پربازدید داشته باشید، کار شما خیلی راحت‌تر است. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارها یا ابزارهای موجود یک پاپ‌آپ به سایت‌تان اضافه کنید ،تا مخاطبان با ورود به سایت، آن را مشاهده کرده و تکمیل کنند.

نحوه ایجاد سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات با سامانه پیامکی
مشاهده

Pop-upها همین پنجره‌هایی هستند که با ورود به سایت یک‌دفعه فرود می‌آیند و پیشنهادات مختلفی مثل کتاب رایگان، مجله هفتگی، کد تخفیف، اعتبار هدیه و … به شما می‌دهند و در عوض ایمیل یا شماره تلفن‌تان را می‌گیرند.

توجه توجه: پاپ‌آپ‌تان را زیبا طراحی کنید، پیشنهادات خوب به مشتری بدهید و آزاردهنده نباشید!
برای مثال از مشتری بخواهید اگر دوست دارد با وارد کردن شماره تلفن همراهش در پاپ‌آپ شما یک کتاب رایگان، کد تخفیف، اخبار دسته‌اول (یا هر چیزی که فکر می‌کنید برای کسی که وارد سایت شما شده جذاب و مفید است) دریافت کند.

استراتژی چهارم: از ایمیل استفاده کنید.

شما می‌توانید اعضای خبرنامه ایمیلی‌تان را به خبرنامه پیامکی هم دعوت کنید. احتمالاً الان می‌پرسید چطور؟ خب شما می‌توانید فراخوانی را در ایمیل‌تان قرار دهید و از مخاطبان بخواهید تا مشترک ویژه خبرنامه پیامکی شما باشند و از تخفیف‌ها و جشنواره‌های ویژه، زودتر از بقیه باخبر شوند.

از مخاطبان ایمیل‌تان بخواهید تا کلمه کلیدی مورد نظر شما را به شماره مشخص شده اس‌ام‌اس کنند و به این ترتیب در لیست دریافت‌کنندگان جدیدترین اخبار و تخفیف‌ها قرار بگیرند. با این کار، شما لیستی از مشتریان فعال دارید، که ۹۸% درصد آن‌ها پیام‌های شما را باز می‌کنند!

استراتژی پنجم: فرم عضویت در باشگاه مشتریان چاپ کنید.

اگر رستوران، فروشگاه و یا مغازه شلوغی داشته باشید، یک کار جالب برای افزایش تعداد خبرنامه پیامکی خود می‌توانید انجام دهید. شما می‌توانید فرم‌هایی را برای عضویت در باشگاه مشتریان چاپ کنید و از مشتریان بخواهید تا با وارد کردن اطلاعاتشان در آن، از امتیازات ویژه‌ای برخوردار شوند. یادتان نرود که حتماً در برگه گزینه‌ای را قرار دهید و از مشتری سوال کنید، که آیا تمایلی به دریافت پیامک از ما دارد یا نه!

پنل پیامک برای سمنان
مشاهده
, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *