ارسال پیامک با نام تجاری

ارسال پیامک با نام تجاری - مزایای ارسال اس ام اس با اسم شرکت

اگر قصد ارسال پیامک با نام تجاری و یا شرکت (برند) خود را دارید، با ما همراه باشید .در این مطلب در مورد ارسال پیامک با نام دلخواه و مزایای ارسال اس ام اس با اسم شرکت صحبت می‌کنیم . شما بعد از مطالعه ، می توانید، زمانی که پیامک تبلیغاتی و انبوه ارسال می‌کنید،به جای اینکه شماره از اپراتور ۱۰۰۰-۲۰۰۰- ۳۰۰۰-۵۰۰۰ روی گوشی مخاطب درج شود، نام شرکت شما به عنوان فرستنده پیامک مشخص باشد.

حتما پیامک‌های تراکنش بانک ملت را دیده‌اید ،که نام فرستنده پیامک مشخص است و انگار ما نام مخاطب را در گوشی ذخیره کرده‌ایم. در این مطلب در مورد نحوه فعال سازی خط با نام برند ( mask sms ) که اصطلاحا “ارسال پیامک با نام تجاری” گفته می‌شود ،را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

ارسال پیامک با نام شرکت

همچنین هزینه ارسال اس ام اس با اسم شرکت و هزینه دریافت خط نام دلخواه را بیان می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

مزایای ارسال اس ام اس با اسم شرکت :

روزانه پیامک‌های تبلیغاتی زیادی برای من و شما ارسال می‌شود، اگر بخواهیم در بین این پیامک‌ها، پیامک خود را متمایز کنیم، یکی از بهترین روش‌ها ارسال پیامک با نام تجاری است. زیرا زمانی که شما از طریق ارسال پیامک انبوه با نام تجاری پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنید، برای دریافت‌کننده پیامک، جذابیت بالاتری دارد، همچنن ارسال پیامک با نام شرکت باعث افزایش برندسازی و اعتماد می‌شود.

و از دیگر مزایای ارسال اس ام اس با اسم شرکت : شما میتوانید آدرس وب سایت خود را نیز به جای شماره ارسال نمائید. همچنین قابلیت ثبت شماره تلفن دلخواه شما به جای شماره های معمول (مخصوص شهرستان) مثلا ۰۷۱۱۵۲۵۸۵۶۵۹ ، سرعت بسیار بالا در ارسال های انبوه.در مقایسه با ثبت خطوط ۸ رقمی و ۹ رقمی هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟
مشاهده

تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری :

متاسفانه برخی شرکت‌ها که تاکنون هرگز خط با نام تجاری تهیه نکرده‌اند، اطلاعات اشتباهی را درون وب‌سایت خود قرار داده‌اند و درمود تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری متاسفانه اطلاعات نادرستی به مخاطب ارائه می‌دهند.

بعضی می‌گویند تعرفه ارسال پیامک با نام دلخواه بسیار زیاد است و در بعضی سایت‌ها مشاهده می‌شود ،که تعرفه ارسال پیامک با نام برند بسیار ارزان است.هیچ کدام از این موراد صحیح نیست.

در حقیقت برای ارسال پیامک با نام برند ، شما اول باید یک خط از اپراتور دلخواه (۱۰۰۰- ۲۰۰۰- ۳۰۰۰- ۵۰۰۰) خریداری نمایید، بعد می‌توانید با فعال‌سازی قابلیت ارسال پیامک با نام تجاری برای این خط اختصاصی در سامانه پیامک یک mask یا نقاب تعریف کنید ،تا مخاطب به جای شماره نام برند شما را ببیند.

کاملا واضح است که تعرفه ارسال پیامک با نام برند وابسته به خط خریداری شده از اپراتور است. اگر شما نام تجاری را برای اپراتور ۱۰۰۰ درخواست دهید، تعرفه ارسال پیامک شما برابر با همان تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۱۰۰۰ خواهد بود. اگر برای خط اپراتور ۵۰۰۰ درخواست نام تجاری داشته باشید، تعرفه ارسال پیامک انبوه اپراتور ۵۰۰۰ برای شما محاسبه می‌گردد.

آیا نام تجاری به بلک لیست پیامک می فرستد؟

همانطور که در بالا بیان شد، ارسال اس ام اس با نام تجاری فقط یک نقاب است، خط ارسال پیامک با نام تجاری در حالت پیشفرض تبلیغاتی بوده و قابلیت عبور از بلک لیست را ندارد . اما شما می‌توانید بعد از خرید خط از اپراتور ابتدا خط را به خط خدماتی اختصاصی تبدیل نمایید و سپس درخواست استفاده از ارسال پیامک با نام شرکت را داشته باشید. تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک ارسال نمایید.

پنل پیامک برای شبکه های مجازی
مشاهده

تعرفه فعال کردن خط نام تجاری :

تعرفه فعال سازی ارسال پیامک با نام برند سالانه مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان + مالیات و ارزش افزوده خواهد بود. که البته اپراتور خط با نام تجاری را فقط به شرکت‌های حقوقی اعطا می‌نماید.

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌ها می‌توانند از قابلیت ارسال اس ام اس با نام برند برای متمایز کردن برند خود استفاده کنند. (بانک ملت، شرکت اسنوا و… از استفاده کنندگان دائمی این طرح تاکنون بوده‌اند.)

در صورت خرید طرح سالانه شامل ۲ ماه تخفیف می‌شوید و در صورتی که بخواهید این طرح را به صورت ماهیانه نیز فعال نمایید، هزینه ماهیانه ۱۰ میلیون تومان + مالیات و ارزش افزوده بوده که برای یک سال مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

زمان دریافت خط نام برند و نحوه فعال سازی خط با نام تجاری :

دریافت خط با نام تجاری بعد از واریز وجه و تایید اپراتور بین ۲۰ تا ۴۰ روز زمانبر بوده و نام تجاری به پنل اس ام اس شما افزوده می‌شود. از این پس می‌توانید برای ارسال پیامک از کلمه با نام تجاری استفاده نمایید.

مهم ترین ویژگی های ارسال پیامک با نام تجاری :

  • ارسال پیامک با نام برند تجاری بر روی خطوط همراه اول و ایرانسل
  • هزینه بسیار پایین سرویس و بالا بودن سرعت ارسال پیامک
  • ارسال پیامک فارسی با نام تجاری بر روی خطوط همراه اول و ایرانسل
  • ارسال پیامک با نام تجاری به کلیه کشورهای دنیا

عناوین تجاری شامل موارد زیر میتواند باشد :

نام شرکت
عنوان موسسه
نام سازمان
برند و نام تجاری
نام محصول
اسم فروشگاه
عنوان فروشگاه اینترنتی
نام وب سایت

پنل پیامک برای استارتاپ ها
مشاهده

معایب روش ارسال با نام تجاری :

نام تجاری بر روی خطوط همراه اول دریافت نمی گردد.
کلمات فارسی بر روی خطوط ایرانسل دریافت نمی گردد.

قوانین و ضوابط :

تنها مشتریان حقوقی (شرکت ها) و ارگان های دولتی و بانک ها ، با نام تجاری خود (نام شرکت یا برند ثبت شده خود) می توانند درخواست دهند .تایید اعطای نام تجاری برعهده همراه اول بوده و فقط شرکت ها یا سازمان های بزرگ مورد تایید قرار میگیرند .

تمامی ارسال ها با نام دلخواه شما ، توسط شما و از طریق پنلی که دارید صورت می گیرد ، بنابراین مدیریت ارسال ها توسط خودتان صورت خواهد گرفت .

ارسال اس ام اس با نام تجاری توسط خودتان و از داخل پنل صورت می گیرد و کاملا قانونی بوده و به جای شماره ، هدر مورد نظر شما نمایش داده می شود.

 پس در نتیجه :

ارسال پیامک با نام تجاری بهترین روش برای ماندگاری هر چه بیشتر در ذهن گیرنده میباشد. شما با این سرویس میتوانید به جای نمایش شماره بر روی تلفن افراد از نام سازمان یا شرکت و یا وب سایت و…. خود استفاده کنید.

, , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *