ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی (BTS)

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی ایرانسل BTS

یکی از قابلیت‌های جذاب پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند ،ارسال به صورت منطقه‌ای یا ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی ایرانسل BTS است. که اصطلاحا ارسال پیامک BTS نیز گفته می‌شود، برای ارسال پیامک به شماره‌های فعال و شماره‌هایی که در چند روز اخیر از یک دکل BTS سرویس گرفته‌اند گفته می‌شود.

در روش ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی شما به بانک شماره نیاز ندارید و درخواست ارسال پیامک را مستقیما به اپراتور ارسال می‌کنید و اپراتور پیامک شما را به شماره‌های فعالی که از دکل مورد نظر شما سرویس گرفته‌اند ارسال می کند.

دکل های مخابراتی و یا BTS چیست؟

دکل‌های مخابراتی و یا BTS به آنتن‌های مخابراتی گفته می‌شود، که به طور مستقیم با تلفن‌های همراه در ارتباط هستند. برد مفید آنها می تواند بین ۲۰ تا ۶۰ کیلومتر باشد.البته مفیدترین برد آنها ۲۰ کیلومتر می‌باشد. در تهران و برخی از شهرهای بزرگ مانند تبریز، اصفهان ، مشهد و….فعال می‌باشد. اما این محدوده کمتر می باشد و این علت بخاطر وجود مشترکین بیشتر و ساختمان‌ها و موانع بیشتر می باشد.

مزیت ارسال پیامک از طریق BTS :

در این نوع ارسال پیامک شما مطمئن هستید، پیامک شما به افرادی ارسال می شود، که دارای شماره‌های فعال بوده و در چند روز گذشته در منطقه مورد نظر شما حضور داشته‌اند.

در روش ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی، شماره موبایل افراد بر اساس کدپستی زمان ثبت نام سیم کارت طبقه بندی می شود و الزامی وجود ندارد، که مشترک اپراتور بعد از گذشت چندین سال در همان منطقه حضور داشته باشد و امکان تعویض محل سکونت وجود دارد.

خوش‌آمدگویی پیامکی با ارسال اس ام اس BTS :

یکی از قابلیت‌های جالب ارسال پیامک منطقه‌ای BTS ارسال پیامک خوش‌آمدگویی است؛ به این معنی افرادی که وارد منطقه خاصی می شوند ،که منطقه مورد نظر و بازار هدف شما است، شما میتوانید به این افراد پیامک ارسال نمایید و ورودشان به این منطقه را خوش‌امدگویی کنید.

راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی
مشاهده

مثلا فرض کنید صاحب فست فود هستید. شما می‌توانید به افرادی که وارد منطقه شما می شوند به صورت خودکار پیامک خوش‌آمدگویی ارسال نمایید و مشترک را از وجود فست فود آگاه کنید، در حال حاضر این روش ارسال پیامک یکی از روش‌های نوین بازاریابی محسوب می‌شود.

محدودیت‌های ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS :

  •  این نوع ارسال از روی دکل‌های ایرانسل و برای شماره های ایرانسل می باشد.
  • در این نوع پیام حداقل ارسال ۱۰۰۰۰ گیرنده است.
  • پیام ها ممکن است با تاخیر ۱ الی ۲ روزه (کاری) توسط اپراتور انجام شود.
  • ارسال بعد از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه، در هفته آینده انجام می گردد.
  • این نوع ارسال با پیش شماره ۹۰۰۰ ایرانسل انجام می شود.
  • توجه نمایید که از حروف و اعداد استفاده کنید و از کاراکتر‌هایی مثل \/.;’”*^ و… استفاده ننمایید.
  • ارسال از دکل های BTS تا شعاع ۴ کیلومتری از نزدیک ترین دکل BTS ایرانسل به منطقه انتخابی شما می‌باشد.
  • در ارسال به مناطق کوچک، ممکن است پیامک‌ها به مناطق دیگر – که در تقسیم بندی دکل‌ها همپوشانی دارد – ارسال گردد.
  • خطوط ایرانسل بیشتر (۹۵%) در رده سنی ۱۶ الی ۲۵ می‌باشد؛ از پیام غیرمرتبط با این رده سنی و عدم جذابیت خاص برای این قشر جدا خودداری فرمایید.
  • این نوع ارسال به هیچ عنوان گزارش دلیوری ندارد.
  • شماره های هر دکل به صورت میانگین طی دو هفته آپدیت و به روزرسانی می‌گردند.

ارسال پیامک از طریق BTS

چه زمانی از ارسال پیامک BTS استفاده کنیم؟

در پنل اس ام اس بازدید ایده شما قادر هستید بر اساس کد‌پستی، براساس تفکیک استان و شهر و حتی پیش شماره دائمی و اعتباری پیامک ارسال کنید، حال سوال اینجاست پس کاربردها و مزیت ارسال پیامک از طریق BTS برای چیست؟

پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی
مشاهده

گاهی اوقات می‌خواهید به افراد توریست و مسافری که به شهر شما می‌آیند اطلاع دهید، تا از کسب و کار شما اطلاع داشته باشند. مثلا شاید برگزار کننده تورهای گردشگری در جزیره قشم باشید.

این طبیعی است که بخواهید به مسافران اطلاع رسانی کنید. اما به کمک بانک شماره موبایل‌های کدپستی یا بانک شماره موبایل‌ها بر اساس شهر و استان نمی‌توانید به مسافرین پیامک ارسال کنید ،به همین دلیل از سرویس ارسال دکل BTS استفاده می‌کنید، تا به افرادی که در محدوده شما هستند ،پیامک ارسال کنید یا شاید بخواهید به دانشجویان شهر پیامک ارسال کنید.

این طبیعی است که شما به کمک بانک شماره موبایل‌های تفکیک شده استانی و شهری سامانه پیام کوتاه بازدید ایده یا بر اساس بانک شماره موبایل تفکیک شده کدپستی سامانه پیامکی بازدید ایده به دانشجویان پیامک ارسال کنید. زیرا ممکن است دانشجویان از شهرهای مختلف باشند.

اما می‌توانید دکل‌های مخابراتی در محدوده دانشگاه و خوابگاه دانشجویی را پیدا کنید و به افرادی که از این دکل‌های مخابراتی سرویس می‌گیرند، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال نمایید، در این حالت احتمالا اکثر مخاطبین شما ، همان بازار هدف شما خواهند بود.

خرید پنل ارسال پیامک BTS :

شما میتوانید از طریق سامانه پیام کوتاه بازدید ایده، پنل ارسال پیامک BTS را خریداری نموده و اقدام به ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی کنید. برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل ، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت‌افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

دفترچه تلفن سامانه پیامک
مشاهده

سایر نکاتی که باید درباره ارسال BTS بدانید :

  • امکان ارسال BTS به کل کشور امکان پذیر است.
  • ارسال در این روش تنها به پیش‌شماره‌های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) مانند رنج های زیر انجام می گردد :۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸-۰۹۳۳-۰۹۳۹-۰۹۳۰
  • ارسال پیامک با پیش‌شماره ۹۰۰۰ انجام می‌شود. (نیازی به خرید خط نیست، این خط عمومی بوده و متعلق به شرکت ایرانسل است.)
  • از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت ۱۲ شب تا ۲ نیمه شب آپدیت می‌شود، بیشتر خطوط مربوط به ساکنین همان منطقه است.
  • ۵۰ هزار عدد پیامک، حداقل تعداد مجاز ارسال پیامک در هر منطقه است.
  • بسته به ترافیک BTS، در بدترین حالت ممکن است ارسال‌ها با ۲ ساعت تاخیر انجام شود.
  • در این روش برگشت هزینه وجود ندارد و دلیل آن هم این است که پیامک فقط به شماره‌های روشن ارسال می‌شود و پیامک ارسال نشده نخواهید داشت.
, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *