اخذ نمایندگی پنل پیامک بازدید ایده و کسب درآمد از آن

نمایندگی پنل پیامک بازدید ایده ( بهترین تعرفه نمایندگی سامانه پیامک )

اخذ نمایندگی پنل پیامک بازدید ایده و چگونگی کسب درآمد با دریافت نماینگی پنل اس‌ام‌اس موضوع جذاب این مقاله است.روند رو به رشد کسب‌و‌کارهای آنلاین و مزایای آن سبب ایجاد انواع مشاغل اینترنتی شده است.یکی از دلایل استقبال از کسب‌و‌کارهای آنلاین و تغییر شکل کسب‌و‌کارهای سنتی به اینترنتی ، علاوه بر هزینه اولیه اندک برای شروع کار ،دارا بودن بازار وسیع و نامحدود، شروع کسب‌و‌کار بدون محدودیت سنی و… ، انجام آنها بصورت دورکاری است که فرصتی بی‌نظیر برای تمام افراد ،بویژه خانم‌های خانه‌دار و یا کارمندانی که علاقه دارند در اوقات فراغت خود درآمد بیشتری را بدست بیاورند، فراهم می‌آورد.یکی از راه‌های کسب درآمد با پایین‌ترین هزینه و بیشترین سودآوری ، اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده است.در ادامه چگونگی دریافت نمایندگی پنل پیامک ، روش‌های کسب درآمد با دریافت پنل پیامک از سامانه پیامکی بازدید ایده ، مزایا و قابلیت‌های دریافت پنل اس ام اس نمایندگی و … را بیان می‌نماییم.

سامانه پیام کوتاه چیست؟

سامانه‌ پیام کوتاه یا سامانه پیامک یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال اس‌ام‌اس از طریق اینترنت است. سامانه پیام کوتاه از طریق api به پنل پیامک مخابرات متصل می‌شود، سامانه پیام کوتاه به شما اجازه می دهد بدون نیاز به خرید سخت افزار بتوانید پیامک ارسال نمایید.باید بدانید که در حالت کلی میتوان پنل اس ام اس را به ۲ دسته تقسیم کرد : پنل اس‌ام‌اس کاربری و پنل اس‌ام‌اس نمایندگی.

استفاده از پنل کاربری صرفا برای کاربران محدود می‌شود، که با آن می‌توانند ، پیامک اطلاع‌رسانی و یا تبلیغاتی ارسال کنند.اما پنل نمایندگی ،همانطور که از نام آن مشخص است ، ذاتی مادر دارد. نمایندگی پنل اس‌ام‌اس امروزه به یکی از شغل‌های پردرآمد و البته خانگی تبدیل شده است. بسیاری از کسانی که می‌خواهند در اوقات بیکاری خود درآمد کسب کنند و یا اینکه سرمایه اولیه چندانی برای شروع کسب‌و‌کار ندارند، میتوانند با اخذ نمایندگی پنل پیامک استارت کسب‌و‌کاری جدید را بزنند. پنل نمایندگی ، پنل مادر می‌باشد که شما می‌توانید به صورت نامحدود کاربری ایجاد کنید و حتی از ارسال های کاربرانتان سود کنید.به این قابلیت ایجاد و فروش اکانت زیرمجموعه، اصطلاحا ریسلری reseller می‌گویند.پنل‌های کاربری و نمایندگی مشابه که توسط شما ایجاد می‌شود را زیرمجموعه یا فرزند می‌گویند. نکته مهم این است که تمامی پنل‌ها دائمی بوده و نیازی به تمدید ماهانه و یا سالیانه ندارند.

کسب درآمد از طریق دریافت نمایندگی پنل اس‌ام‌اس

دریافت نمایندگی پنل پیامک ؛ اولین گام برای کسب درآمد اینترنتی

اولین گام برای کسب درآمد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل اس‌ام‌اس ، اخذ نمایندگی از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می‌باشد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت سامانه پیامکی بازدید ایده ،در کمتر از ۲ دقیقه درخواست نمایندگی خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید.

روش‌های کسب درآمد از طریق دریافت نمایندگی سامانه پیامک

دریافت نمایندگی سامانه پیامک روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد در اختیارتان قرار می‌دهد.

کسب درآمد از طریق فروش پنل اس‌ام‌اس

پس از اخذ نمایندگی سامانه پیامک ، شما به بازار بزرگی متشکل از مشتربان بالقوه بسیار بالا دسترسی خواهید داشت. چرا که مدارس ، فروشگاه‌ها ، دانشگاه‌ها، شعب بیمه ، وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی ، انتشاراتی‌ها، رستوران‌ها ، شرکت‌ها و صد‌ها مشاغل دیگر مشتری بالقوه‌ای برای خرید پنل پیامک هستند. بنابراین با فروش پنل پیامک می‌توانید درآمد بالایی را برای خود رقم بزنید.به‌طور مثال بسیاری از شرکت‌ها برای تایید اصالت محصولات خود از کد‌خوان استفاده می‌کنند؛ اصالت کالا با شماره سریال یکی از مطمئن‌ترین شیوه‌ها برای تایید اورجینال بون محصول است. کاربران باید کدی که روی محصول درج شده را با پیامک برای شرکت مورد نظر ارسال کنند؛ در صورت وجود یا عدم وجود کد مورد نظر در بانک اطلاعاتی شرکت، پیامکی مبنی بر اصل یا غیراصل بودن کالا برای کاربران ارسال می‌شود. باتوجه به اینکه شرکت‌های تولیدی بسیاری در ایران وجود دارد، در تبلیغات خود می‌توانید به مزایای پنل پیامکی به درستی اشاره کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش بیشتری را تجربه نمایید.

فروش نمایندگی پنل پیامک و کسب درآمد

یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که سامانه پیامکی بازدید ایده در اختیار نمایندگان خود قرار می‌دهد، فروش و واگذاری نمایندگی پنل پیامک است. برای اینکه درآمد اینترنتی بالایی از طریق پنل پیامک داشته باشید، باید به فکر توسعه باشید. فروش و اعطای نمایندگی پنل اس‌ام‌اس یکی از شیوه‌هایی است که می‌توانید کسب‌و‌کار خود را توسعه داده و در‌آمدتان را نیز به طرز چشمگیری افزایش دهید. در این صورت، هر زمان نمایندگان یا کاربران نمایندگان شما ،نسبت به شارژ پنل خود اقدام کنند، پورسانت شما محاسبه و در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

کسب درآمد از طریق فروش خط اختصاصی

بعد از دریافت نمایندگی پنل پیامک ،می‌توانید علاوه بر فروش پنل کاربری و پنل نمایندگی به کسب درآمد از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز اقدام نمایید.سامانه پیام کوتاه بازدید ایده خطوط ۱۴ و ۱۵ رقمی اپراتور ۵۰۰۰ را کاملا رایگان در اختیار نمایندگان و کاربران قرار می‌دهد.اما توجه داشته باشید شما می‌توانید برای فروش خط اختصاصی پنل پیامک از مشتریان خود هزینه دریافت کنید. مثلا خطوط اپراتور ۹۰۰۰ به صورت پیشفرض خدماتی بوده و برای افراد حقیقی نیز قابل استفاده است. بنابراین می‌توانید خطوط ۹۰۰۰ را با سود قابل توجهی به مشتریانتان خود بفروشید.همچنین اگر مشتریان به خط اختصاصی با تعداد ارقام کمتر نیاز داشتند، می‌توانید به آن‌ها خطوط اختصاصی بفروشید و از این طریق نیز کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از طریق فروش شارژ با اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه

با فروش شارژ پنل پیامک به کسب درآمد اینترنتی میلیونی فکر کنید !!!

هر چه پنل پیامک بیشتری بفروشید و کاربران بیشتری داشته باشید، درآمد بالاتری خواهید داشت. چرا که کاربران، نمایندگان شما و کاربران نمایندگان شما برای ارسال پیامک ،باید سامانه پیامک خود را شارژ نمایند.تعیین قیمت شارژ پنل بر عهده شماست.به همین دلیل بجز فروش پنل پیامک، می‌توانید از طریق شارژ پنل پیامک توسط کاربرانتان ، پورسانت قابل توجهی در‌یافت نمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی جهت کسب درآمد بیشتر

توجه ویژه‌ای به ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. کسب‌و‌کار‌ها برای اینکه تخفیفات، جشنواره‌ها، قرعه‌کشی، مسابقات و اطلاعیه‌های جذاب فروش ویژه خود را به گوش مشتریان برسانند به ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز اساسی دارند. از طرفی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده  امکانات و ویژگی‌های بسیار جذابی همچون ارسال پیامک به بلک لیست (ارسال پیامک به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند) به تفکیک منطقه، شهر و استان و جنسیت دارد.این امکان و صدها قابلیت دیگر موجود در سامانه باعث می‌شود جهت کسب درآمد بیشتر از دریافت نماینگی پنل پیامک، بتوانید مشتریان را قانع کنید که پنل اس‌ام‌اس مورد نیاز خود را از شما تهیه کنند.

ویژگی‌های دریافت نمایندگی پنل پیامک

مجموعه بازدید ایده ، جهت حمایت همه‌جانبه از نمایندگان با کمترین هزینه و بدون نیاز به سرمایه اولیه و دانش تخصصی یکی از آسان‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه‌های کسب درامد از اینترنت ، یعنی اخذ نمایندگی مادام العمر پنل پیامک را به شما عزیزان معرفی می‌کند. نمایندگان با پرداخت یک مرتبه هزینه، پنل مادر را دریافت و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانند به تعداد نامحدود پنل کاربری و نمایندگی پیامک را با قیمت و تعرفه دلخواه به کاربران بفروشند.در واقع پنل نمایندگی در کنار امکانات نمایندگی پیامک مانند: ایجاد کاربر ، قیمت‌گذاری و مدیریت و… امکانات یک پنل اس‌ام‌اس کاربری فول آپشن را نیز دارد. مانند ارسال پیامک، وبسرویس ، پترن  ایجاد همکار و … . اما برخی از ویژگی‌های پنل نمایندگی اس‌ام‌اس :

ایجاد نامحدود پنل

می‌توانید بدون پرداخت هزینه به تعداد نامحدود پنل کاربری یا حتی نمایندگی مشابه ایجاد کرده و تمام امکانات را برایشان فعال نمایید.

بدون نیاز به خرید شارژ

ملزم به خرید و ذخیره اعتبار شارژ نیستید و کاربران با هر مبلغ بالا می‌توانند به درگاه پرداخت عمومی وصل شوند.

خط خدماتی عمومی

خطوط خدماتی عمومی برای ارسال به بلک‌لیست در اختیار نماینده قرار می‌گیرد تا به کاربر دلخواه نیز اضافه کنید.

داشتن برند اختصاصی (ریبرندینگ)

بدون درج هیچ نامی از مجموعه بازدید ایده می توانید، با دامنه یا ساب دامنه اختصاصی سامانه پیام کوتاه با نام برند و لوگو خودتان راه‌اندازی کنید.

بانک شماره موبایل حرفه‌ای

علاوه بر دسترسی رایگان شما و کاربران به جامع‌ترین بانک شماره‌ها ، امکان ارسال از کدپستی و نقشه و… میسر خواهد بود.

شخصی سازی سامانه

در کمتر از ۱ دقیقه و بدون زحمتی، ظاهر سامانه را برای کاربران خود شخصی‌سازی کنید یا در زمان دلخواه برای کاربران پیام‌های مد نظر خود را نمایش دهید.

مدیریت کاربران سامانه

با اخذ نمایندگی پنل پیامک ، امکانات هر پکیج را تعیین و قیمت‌گذاری دلخواه خود را انجام دهید تا امکان ثبت نام دستی، آنلاین و یا از طریق وب‌سرویس فراهم شود.

افزایش درآمد اینترنتی از طریق دریافت نمایندگی سامانه پیامکی بازدید ایده

پس از دریافت نمایندگی پنل پیامک باید بدانید که هر کسب‌و‌کاری نیاز به تبلیغات دارد. اگر می‌خواهید کسب درآمد اینترنتی خود را از طریق فروش پنل پیامک گسترش دهید، بهتر است برای بازاریابی برنامه‌ دقیقی داشته باشید. ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که برای خود وب‌سایت اختصاصی داشته باشید. ماهیانه هزاران کاربر از طریق موتور جستجوی گوگل متقاضی خرید پنل اس‌ام‌اس هستند. اگر تمرکز خود را به جذب ورودی کاربران از طریق موتور جستجوی گوگل معطوف کنید، فروش شگفت‌انگیزی را برای خود به ارمغان می‌آورید. سپس می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام ،در پیج و کانال‌های پر بازدید تبلیغ و شانش خود را برای کسب درآمد اینترنتی با فروش پنل پیامک بیشتر کنید. راه اندازی سیستم همکاری در فروش سامانه پیامکی نیز می تواند در فرایند بازاریابی به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری جمع آوری کنید .حتی اگر برای کسب درآمد اینترنتی هنوز آماده خرید نمایندگی پنل پیامک نیستید می توانید خودتان هم در سیستم همکاری در فروش سامانه پیامکی بازدید ایده عضو شوید و از طریق لینک اختصاصی همکاری در فروش به کسب درامد اینترنتی مشغول شوید.

چرا دریافت نمایندگی پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ؟؟

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با پایین‌ترین تعرفه ارسال پیامک ،به دلیل داشتن خدمات جامع ،سرعت و امنیت بالا و پشتیبانی تخصصی در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته که پاسخگوی سوالات شما و پشتیبان و حامی شما از شروع فعالیت می‌باشد، امکان کسب درآمد از طریق فروش پنل پیامک، فروش نمایندگی پنل اس‌ام‌اس ،فروش خط اختصاصی پنل پیامک و شارژ پنل پیامک را فراهم می‌آورد تا درآمدی قابل قبول را تجربه نمایید. با امکاناتی که بعد از اخذ نمایندگی پنل پیامک همچون ارسال پیامک به بلک لیست کاربران، دسترسی به بانک اطلاعاتی شماره موبایل کاربران به تفکیک جنسیت، سن، منطقه، شهر و استان، ارسال پیامک انبوه و نامحدود می‌توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *