پنل پیامک برای فروشگاه های اینترنتی

پنل پیامک فروشگاه های اینترنتی و آنلاین

این روزها روش های تجارت و فروش محصولات به شدت متحول شده است و صاحبان کسب وکارها در صدد بکارگیری راهکارهایی برای شیوه های جدید ارائه محصول ، تبلیغات و جذب مشتری هستند.پنل پیامک فروشگاه های اینترنتی و آنلاین یک ابزار کاربردی و جذاب برای رسیدن به این اهداف می باشد.پس در ادامه به بررسی مزایای پنل پیامک فروشگاه های آنلاین می پردازیم.

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید ، به این نکته واقفید که به جای پرداخت هزینه برای اجاره فروشگاه و هزینه های جانبی میتوانید یک وب سایت طراحی وباصرف هزینه اندک به ارائه و فروش محصول در آن بپردازید.

مزایای پنل پیامک برای فروشگاه های آنلاین در این مرحله بسیار محسوس میباشد. چرا که قطعا شما ،محصولات زیادی برای معرفی به مشتریان خواهید داشت. اما باید این را در نظر بگیرید که هر روز تعداد زیادی از افراد وارد سایت فروشگاهی شما نمی شوند، که بخواهند محصولات جدید را مشاهده نمایند و این خود شما هستید، که باید محصولاتتان را معرفی و مشتریان را به سایت خود بکشانید.

با خرید سامانه پیامک میتوانید به مشتریان قبلی خود که قبلا یکبار از شما خرید کرده اند ،پیامک ارسال کنید و آنها را از محصولات جدید خود مطلع سازید.همچنین با درج لینک فروشگاه در پیامک باعث افزایش بازدید از سایت می شوید، که خود بهبود سئو سایت شما را در پی دارد.حتی با استفاده از بانک شماره موبایل موجود در پنل اس ام اس میتوانید به صورت انبوه و هدفمند به تبلیغ برای برند یا محصول خود اقدام نمایید.

پنل پیامک برای تاکسی تلفنی ها
مشاهده

پنل پیامک فروشگاه های اینترنتی

سامانه پیامک فروشگاه اینترنتی با ارسال پیامک به کاربران هنگام عضویت، خرید کالا، ثبت و ارسال کالا، ارسال شماره پیگیری و… اطمینان بیشتری بین فروشنده و مشتری ایجاد میکند و باعث بالا رفتن سطح رضایت مشتریان میگردد. به بیانی دیگر در فروشگاه های مجازی به دلیل عدم امکان رویت فروشندگان، مشتریان اعتماد کمتری نسبت به فروشگاه های حقیقی دارند.

اما سامانه پیام کوتاه بازدیدایده با قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت اتوماتیک و از طریق وب سرویس این امکان را برای صاحبان مشاغل آنلاین فراهم میکند، تا مشتریان خلا عدم حضور فروشنده را احساس نکنند.

امکانات و مزایای سامانه پیامک برای فروشگاه های اینترنتی و آنلاین

یک سامانه پیامک علاوه بر امکاناتی که در اختیار مدیران وبسایت قرار میدهد ، مزایا و کاربرد های بی نظیری در تبلیغات ، بازاریابی ، اطلاع رسانی و یاارتباط با مشتریان را ارائه می دهد.

مزایای پیامک برای  فروشگاه های آنلاین
مزایای پیامک برای فروشگاه های آنلاین

پیش فروش محصولات جدید

اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید میدانید که معرفی و فروش محصولات جدید چقدر سخت و حساس می باشد، نمیتوانید بدون معرفی از قبل محصول جدید را به فروشگاه تان اضافه کنید و انتظار داشته باشید، که مشتریان به طور اتفاقی از این محصولات خرید کنند.

اتصال به دیگر شبکه های اجتماعی و یا عضویت در خبرنامه ایمیلی

می توانید با استفاده از بازاریابی پیام کوتاه تعداد افرادی را که از دیگر شبکه های اجتماعی شما بازدید میکنند را افزایش دهید و یا تعداد اعضای خبرنامه ایمیلی را نیز گسترش دهید. مزایا و امکانات پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی این امکان را به کاربر میدهد، تا به راحتی این دو راه ارتباطی خود را با کاربران تقویت کنند.

پنل پیامک برای تعمیرگاه های خودرو
مشاهده

ارائه تخفیف با ارسال پیامک از طریق سامانه پیامک فروشگاه اینترنتی

همچنین شما میتوانید یک کلمه کلیدی و یک شماره اختصاصی تعیین کنید و از مشتریان خود بخواهید با ارسال کلمه کلیدی به خط اختصاصی از تخفیفات شما بهره مند شوند.

ارسال پیامک های تایید خرید موفق

برای ایجاد حس اعتماد و از بین بردن نگرانی خریدارن فروشگاه های اینترنتی بهتر است ،بعد از اینکه مشتری محصول مورد نظر را خریداری و هزینه آن را پرداخت کرد. بلافاصله یک پیامک حاوی جزییات محصول خریداری شده و اطلاع در مورد موفق بودن خریدش برای خریدار ارسال شود. و حتی پیامکی نیز به مدیر سایت ارسال شود ، تا از به فروش رفتن فلان محصول در لحظه خبردار شود.

برای اینکار باید فروشگاه اینترنتی خود را به وبسرویسAPI سامانه پیامک متصل کنید که نیازمند نوشتن چند خط کد در سیستم سایت هست .ولی اگر از فروشگاه سازهای آماده مانند ووکامرس استفاده میکنید، میتوانید از افزونه پیامک ووکامرس بدون نیاز به کدنویسی استفاده کنید.

ارسال پیامک صوتی از طریق پنل پیامک فروشگاه اینترنتی

میتوانید در کنار پیام متنی از پیام صوتی برای اطلاع رسانی از محصول جدید یا تبریک تولد و… استفاده کنید.با این روش مشکل شما برای ارسال به شماره های بلک لیست هم مرتفع میشود.پس پیام شما برای کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، نیز ارسال می شود.

دفترچه تلفن

با استفاده از دفترچه تلفن موجود در پنل پیامک میتوانید، اطلاعات مشتری را یکبار برای همیشه ذخیره کنید.سپس میتوانید در هر بار ارسال پیامک به آن رجوع کنید.امکان افزودن مخاطب جدید از طریق فایل اکسل یا متنی نیز برای شما وجود دارد.

پنل اس ام اس جمعیت هلال احمر
مشاهده

کدخوان

این ماژول میتواند برای صحت اجناس فروشگاه شما به مشتری کمک کند.اگر محصولات شما کد گارانتی داشته باشند،با ارسال کدها به خط اختصاصی فروشگاه میتوانند، پاسخ مناسب هر کد را از شما دریافت کنند.

کاربرد پنل اس ام اس برای  فروشگاه اینترنتی

دیگر کاربردهای سامانه پیامک برای فروشگاه های اینترنتی و آنلاین

– ارسال اخبار به مشتریان و کارکنان مجموعه
– ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت ارسال نام کاربری و رمز عبور
– ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت انجام تبلیغات مختلف
– اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس ها
– برگزاری پرسش و پاسخ به منظور پشتیبانی پس از فروش
– ارسال اخبار و رویداد های سازمان به همکاران و مشتریان
– اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
– منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
– ارسال پیامک قدر دانی از حضور در همایش ها و یا غرفه های نمایشگاهی
– ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات
– ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
– معرفی خدمات جدید
– معرفی لیست قیمت ها
– معرفی شعبه جدید به مشتریان
– ارسال پیام های تبلیغاتی به مشتریان
– برگزاری قرعه کشی های هفته گی، ماهانه و سالانه در فروشگاه
– اطلاع رسانی در مواقع ضروری
– اعلام جلسات کاری به اعضا و همکاران
– نظر سنجی عمومی جهت رضایت مندی عموم از عملکرد مجموعه
– ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان و پرسنل

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با ارائه برترین پنل های پیامک ، به شما، در هر صنفی که مشغول به فعالیت هستید، به پیشبرد اهدافتان کمک میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه بازدید ایده از طریق چت آنلاین و یا شماره تماس: ۰۱۳۹۱۰۱۲۱۶۹ در ارتباط باشید.

ارسال پیامک از طریق نرم افزار خدمات آسانسور
مشاهده

سایر مقالات :

پنل پیامک طراحان سایت
پنل پیامک برای روانشناسان
ارسال پیامک تبلیغاتی به بانوان
پنل پیامک برای گل فروشان
پنل پیامک برای شیرینی فروشان

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *