ارسال پیامک حاوی لینک

نحوه ارسال پیامک حاوی لینک اینستاگرام، تلگرام وسایت درمتن پیامک

ارسال پیامک حاوی لینک اینستاگرام،تلگرام ، سایت و ارسال شماره تلفن درمتن پیامک یکی از قابلیت های سامانه پیامکی بازدید ایده می باشد.مزایای ارسال لینک و نحوه ارسال پیامک حاوی لینک در متن پیامک موضوع بسیار مهمی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

در گوشی های موبایل قدیمی که هوشمند نبودند،اگر کسی شماره تلفن کسی یا آدرس سایتی و یا آیدی تلگرام و اینستاگرام را برایمان ارسال می کرد، مجبور بودیم آن را یادداشت کنیم تا دوباره با آن شماره تماس بگیریم یا به آن لینک اینترنتی سر بزنیم!

اما با ظهور گوشی های جدید و هوشمند کافیست لینک پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و آدرس سایت خود را در متن پیامک قرار دهید تا هنگام تبلیغات پیامکی لینک شما در متن پیامک به صورت آبی قرار بگیرد و قابل لمس باشد.

در این صورت با یک اشاره بر روی لینک اینترنتی (در صورت دسترسی به اینترنت) افراد می توانند به سایت یا اپلیکیشن شما وارد شوند. حتی می توانند تنها با لمس شماره تلفن با شما تماس بگیرند.

نحوه ارسال پیامک حاوی لینک درمتن پیامک :

اینستاگرام
می بایست لینک را به صورت https://instagram.com/bazdidideh در متن پیامک قرار دهید. bazdidideh مربوط به پیج اینستاگرام بازدید ایده می باشد. شما باید نام پیج خود را درج نمایید.

تلگرام
می بایست لینک را به صورت https://t.me/bazdidideh در متن پیامک قرار دهید. bazdidideh مربوط به لینک کانال تلگرام بازدید ایده می باشد.شما باید نام کانال خود را به جای bazdidideh درج کنید تا کانال شما از طریق پیامک قابل لمس باشد.

تفاوت بازاریابی پیامکی وایمیل مارکتینگ
مشاهده

آدرس سایت
می بایست لینک را به صورت https://bazdidideh.com در متن پیامک قرار دهید. bazdidideh.com آدرس سایت بازدید ایده می باشد. شما باید نام سایت خودتان را به جای bazdidideh درج کنید تا آدرس سایت شما از طریق پیامک قابل لمس باشد.

شماره تماس
برای اینکه شماره تماس در متن پیامک شما آبی و لینکدار باشد که دریافت کننده پیامک بتواند با لمس صفحه مستقیما با شما تماس بگیرد. در سامانه پیام کوتاه خود هنگام درج پیامک شیوه نمایش اعداد را لاتین انتخاب نمایید.

باید بین آخرین حرف متن پیامک و شماره تماس یک فاصله یا اینتر وجود داشته باشد. پیشنهاد می شود شماره را با +۹۸ وارد نمایید تا شماره تماس شما در متن پیامک بدون مشکل به صورت آبی و لینکدار نمایش داده شود.

ارسال پیامک حاوی لینک در متن پیامک تبلیغاتی

با توجه به اینکه بسیاری از ایمیل های تبلیغاتی به منظور ایجاد فرصت برای فروش بکار می رود، طبیعی است که در آن ها لینک های متعددی، برای مراجعه ی کاربران قرار داده می شود. اما سوال بسیاری از بازاریابان اینترنتی این است که همانطور که در ایمیل از لینک استفاده می کنیم، آیا می توانیم در پیامک تبلیغاتی نیز از ارسال پیامک لینکدار استفاده کنیم؟

این سوال برای بسیاری از بازاریابان وجود دارد. در واقع یک پیام تبلیغاتی در صورتی مناسب و کاربردی است که بتوان از طریق آن، کاربر مشتاق را به هدف نزدیک تر کرد. یکی از این روش ها قرار دادن لینک در محتوای پیام تبلیغاتی است.

می توانیم پیش بینی کنیم که قرار دادن لینک در محتوای پیامک تبلیغاتی می تواند نتیجه ی خوبی داشته باشد. یکی از علت ها این است که از وقتی که گوشی های هوشمند جایگزین گوشی های سنتی شده اند، امکان اتصال به اینترنت برای کاربران موبایل بهتر فراهم شده است. از سمتی، اپراتورهای همراه نیز در تلاشند که اینترنتی با کیفیت در اختیار کاربران قرار دهند.پس می توان مطمئن بود که از طریق اس ام اس هم می توان شاهد باز شدن لینک ها بود.

پنل پیامک شیرینی فروشان
مشاهده

ارسال پیامک حاوی لینک در متن پیامک تبلیغاتی

این تصویر گویای این است که نرخ کلیک در لینک های داخل ایمیل ها به میزان ۴.۲ درصد است. در صورتی که نرخ کلیک بر لینک های داخل پیامک های تبلیغاتی ، ۱۹ درصد است. بنابراین با اطمینان کامل می توان به بازاریابان پیشنهاد داد که در پیامک تبلیغاتی خود، لینک قرار دهند.

ویژگی های لینک قرارداده شده درمتن پیامک :

– صفحه ای که بعد از کلیک کردن بر لینک، برای کاربر نمایش داده می شود، ترجیحا، دارای حجم کم باشد. از نظر تصاویر، عکس هایی با حجم کم در آن قرار بدهید، تا با کند ترین اپراتورها هم بتوان آن را باز کرد.

– قبل از ارسال پیامک لینکدار ، توجه داشته باشید که وب سایت شما موبایل فرندلی است. چرا که اگر کاربر روی لینک کلیک کند و صفحه ای نا منظم، و غیر قابل پیمایش روبرو شود، برای همیشه وب سایت شما را ترک خواهد کرد.

محتوای تبلیغاتی در پیامک را طوری بنویسید که کوتاه، قابل فهم، صریح و ساده باشد. در این صورت کاربر میتواند طی ۴ ثانیه اول، با آن ارتباط برقرار کرده و روی لینک کلیک کند.

نکات تایید لینک در متن پیامک

– لینک کوتاه شده از B2N نباشد. (پیشنهاد می شود برای کوتاه کردن لینک از سرویس(bitly.com) استفاده نمایید.)
– لینک در چهارچوب قوانین کشور باشد.
– لینک به درگاه فیشینگ منتهی نشود.

برای خرید سامانه پیام کوتاه با قابلیت ارسال پیامک لینکدار می‌توانید همین الان از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده اقدام به خرید سامانه پیامکی نمایید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *