دریافت پیامک رایگان

دریافت پیامک رایگان در پنل پیام کوتاه - دریافت اس ام اس رایگان

سامانه های پیام کوتاه یکی از ابزارهای قدرتمند و حرفه ای در بازاریابی اینترنتی محسوب میشوند.یکی از قابلیت های سامانه پیام کوتاه بازدید ایده دریافت پیامک رایگان میباشد.آشنایی با این امکان ،نحوه دریافت اس ام اس رایگان ،مزایای دریافت رایگان پیامک از جمله مباحثی می باشد که در این مطلب به آنها می پردازیم.

دریافت پیامک رایگان چیست؟

به دریافت پیامک های ارسالی مخاطبان توسط خطوط اختصاصی پنل پیامکتان ، دریافت پیامک رایگان گفته می شود.دریافت پیامک در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده برخلاف سایر سامانه های پیام کوتاه به صورت کاملا رایگان است.

پس خیالتان تخت که بابت ارسال پیامک مخاطبان و مشتریان به شماره پیامک اختصاصیتان (ارسال عدد ۹ به ۵۰۰۰۹۰۲۰۰۲۲۱۶۹ ) جهت دریافت مشاوره ، خرید، شرکت در نظر سنجی و…هیچ هزینه ای  را متحمل نخواهید شد.

با خرید پنل های پیام کوتاه مادام العمر سامانه پیامک بازدید ایده علاوه بر بهره مندی از قابلیت دریافت اس ام اس رایگان، تجربه لذت بخش ارسال پیامک رایگان را نیز در کنار بیش از ۳۰۰ ماژول و امکان حرفه ای خواهید داشت.۴۰۰۰ پیامک رایگان ، ۴ خط اختصاصی هدیه و ۷ خط رند تبلیغاتی و خدماتی هدایای پنل های پیامک بازدید ایده می باشد.

چرا پنل پیام کوتاه باید قابلیت دریافت رایگان پیامک را داشته باشد؟

حتی اگر نیاز به ارسال پیام کوتاه ندارید می توانید با خرید پنل پیامک از قابلیت ویژه دریافت پیامک رایگان بهره مند شوید.در این صورت به شیوه های مختلفی میتوانید در هر حوزه کاری که هستید این امکان را بکار بگیرید.

اگر ارائه دهنده محصول هستید،میتوانید از افرادی که به کالای شما نیاز دارند در تیزرهای تلویزیونی ، کلیپ های تبلیغاتی و… بخواهید با ارسال عددی مشخص به شماره اختصاصی شما،جهت دریافت مشاوره و یا سفارش کالا اقدام نمایند.

بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور
مشاهده

بطور مثال : حتما تبلیغات برای خرید ظروف آشپزخانه ،لوازم ورزشی و یا محصولات آرایشی و بهداشتی را مشاهده نموده اید که با ارائه یک شماره به مخاطبانشان ،از آنها میخواهند که برای دریافت محصول و یا مشاوره عدد مورد نظر را ارسال نمایند.

برگزار کنندگان کلاس و دوره های آموزشی (مثل دوره های آموزش سخنوری و فن بیان)، میتوانند با ارائه شماره ای اختصاصی پنل پیامک به افرادی که مشتاق حضور در کارگاه های آموزشی شما هستند،بخواهید با ارسال عدد ۲ برای ثبت نام اقدام نمایند.

البته در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده نیازی به خرید پنل دریافت پیام کوتاه نیست و قابلیت دریافت پیام کوتاه مخاطبان و کاربران شما به صورت رایگان در تمام پنلهای پیامک ارائه میشود.بدین معنی که هیچ هزینه ای بابت دریافت اس ام اس به شما تحمیل نمی شود.

مزایای دریافت رایگان اس ام اس

سامانه پیامک ابزاری برای ارائه خدمات پیامک مبتنی بر وب می باشد.بنابراین با دریافت سامانه پیامک علاوه بر امکانات متعددی که در اختیار شما قرار میگیرد میتوانید به مدیریت و ارزیابی پیامک هایی که از طریق قابلیت دریافت رایگان پیام کوتاه به دستتان میرسد بپردازید.برخی از مزایای دریافت رایگان پیامک :

مزایای دریافت رایگان اس ام اس

• با دریافت پنل پیام کوتاه و استفاده از قابلیت دریافت اس ام اس هیچ هزینه ای بابت پیام های دریافتی شما در نظر گرفته نمی شود.

• با خرید و یا ثبت نام در سامانه پیام کوتاه میتوانید علاوه بر ارسال پیام کوتاه ،بصورت نامحدود دریافت اس ام اس رایگان داشته باشید.

• این سامانه دائمی می باشد و نیازی به تمدید ندارد ،بنابراین در هر زمان برای شما قابل استفاده می باشد.

خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس چیست؟
مشاهده

• خطوط اختصاصی شما دائمی هستند و نیازی به تمدید ندارد.

ارسال پیامک های دریافتی به شماره موبایل

بسیاری از مدیران شرکت ها به دلیل مشغله های کاری امکان بررسی لیست پیام های دریافتی مخاطبانشان را ندارند. از این رو سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قابلیت ویژه ای را تحت عنوان ارسال پیامک به موبایل برای مشتریان ارجمند خود فراهم نموده است تا به محض ارسال پیامک به خطوط اختصاصی، پیامک دریافتی برای شماره های اعلام شده دایورت شود.

ارسال پیامک های دریافتی به ایمیل

در بسیاری از مواقع نیاز است چندین کارشناس نسبت به بررسی پیام های دریافتی از طریق خطوط پیامک بپردازند و امکان ارائه دسترسی و یا تمایل دسترسی داشتن این کارشناسان به پنل پیامک را نداریم.در این زمان قابلیت دایورت پیامک به ایمیل به صورت کاملا رایگان این مشکل را مرتفع می سازد.

ارسال پیامک های دریافتی به URL

اکثریت صاحبان وب سایت ها مایلند از طریق پنل مدیریت وب سایتشان علاوه بر ارسال پیام کوتاه به مدیریت مشاهده پیام های دریافتی خود نیز بپردازند.پس با یک پنل پیام کوتاه جامع میتوانید به تمامی دغدغه هایتان پاسخ دهید و سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ،قدرتمندترین سامانه پیام کوتاه خاورمیانه انتخابی شایسته است.

ثبت نام خطوط رایگان دریافت پیامک

با خرید سامانه پیام کوتاه علاوه بر ارائه ۷ خط رند عمومی به صورت رایگان تا ۴ خط اختصاصی هدیه نیز توسط مشتریان قابل ثبت است.خطوط اختصاصی کاملا در مالکیت مشتری قرار می گیرد و هیچ ارسالی توسط هیچ شخص دیگری امکان پذیر نخواهد بود.این خطوط با شماره دلخواه توسط مشتری قابل ثبت است و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اداری فعال سازی می شود.

برگشت هزینه پیامک‌های ناموفق
مشاهده
, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *