پنل پیامک برای موسسات خیریه

پنل پیامک موسسات خیریه - مزایای ارسال پیامک برای موسسه خیریه

موسسات خیریه به جهت تعاملات اجتماعی بسیار زیاد با افراد ، مراکز خیریه دیگر واصناف مختلف قطعا به یک پنل اس ام اس حرفه ای برای مدیریت بهتر امور و صرفه جویی در وقت و هزینه دارند.با خرید پنل پیامک موسسات خیریه از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می توانید از مزایای ارسال پیامک برای موسسه خیریه بهره ببرید.

ما در سامانه پیامکی بازدید ایده به شما کمک میکنیم تا ،بازاریابی پیامکی برای موسسه خیریه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست ، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که میتوانید به ما بسپارید.

موسسات خیریه چه مراکزی هستند؟

موسسه خیریه یک نوع از کسب و کار است، که معمولا نهادی مردمی است و به طور غیر انتفاعی در جهت رسیدگی به مشکلات مختلف فعالیت می نماید. به طور کلی این نوع از کسب و کار به یک موسسه خیریه و یا یک بنیاد که ممکن است به شکل دولتی و یا خصوصی فعالیت نماید، اشاره می کند.

یک موسسه خیریه ممکن است به فعالیت های مذهبی، آموزشی و یا سایر فعالیت های مرتبط با منافع عمومی و بشر دوستانه بپردازد. قوانین هر موسسه خیریه بسته به این که در چه کشوری فعالیت می کند ممکن است متفاوت باشد. بنابراین قوانین و مفاد مالیاتی مرتبط با موسسه خیریه هم بستگی به قوانین کشوری که در آن فعالیت می کند دارد.

پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت
مشاهده

مهم‌ترین امکانات پنل پیامک موسسه خیریه

سامانه پیامکی مراکز خیریه با در اختیار گذاشتن امکانات بسیار کاربردی به خدمت رسانی این موسسسات جان تازه میبخشد.در ادامه به شرح برخی از آنها میپردازیم.

ارسال پیام تکی و گروهی(انبوه)

تمامی مؤسسات خیریه می‌توانند با استفاده از این امکان ارسال تکی و ارسال گروهی (انبوه)، پیامک تبلیغاتی برای شرکت در تمامی جشن‌ها و مراسمات ارسال کنند و یا میزان کمک‌های مردمی و … را  که جمع آوری شده ،به شماره‌های همراه خیرینی که در این مؤسسات فعالیت دارند اطلاع‌رسانی نمایند.

ارسال از روی نقشه (پیامپ)

موسسه خیریه شما می‌تواند در هر محدوده جغرافیایی که باشد پیامک‌های تبلیغاتی خود را به ‌تمامی شماره‌های ایرانسل و همراه اولی که در آن محدوده ثبت‌شده است، از روی نقشه ارسال نماید.

منطقه‌ای هدفمند

از دیگر امکانات پنل پیامک موسسات خیریه می توان به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل مختلف اشاره کرد.که این امکان را در اختیار مؤسسات و سازمان‌های خیریه قرار می‌دهد که بتوانند با اصناف و مشاغل موردنظر خود پیامک‌های خود را ارسال نمایند.

به‌عنوان‌ مثال چنانچه موسسه‌ای قصد برگزاری جشن یا تشریفات خاصی را داشته باشد می‌تواند با استفاده از بانک شماره‌های موجود شیرینی فروشان در پنل، به کسانی که می‌خواهند در این امر خیر همکاری داشته باشند پیامک اطلاع‌رسانی ارسال نمایند.

ارسال هوشمند

امکان ارسال هوشمند یکی از پرکاربردترین امکانات پنل اس ام اس موسسه خیریه است. مؤسسات می‌توانند تمامی پیامک‌های اطلاع‌رسانی مرتبط به خیرین خود را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده به همراه نام و مشخصات فردی، کمک‌های پرداختی و سایر اطلاعات شخصی ایشان ارسال نمایند.

ارسال پیامک براساس کد پستی
مشاهده

پیامک مناسبت

قابلیت ذخیره شماره تماس و مشخصات افراد به همراه تاریخ مناسبت‌های خاص آن‌ها، در دفترچه تلفن این سامانه قرار داده‌شده است؛ بنابراین خیریه‌ها می‌توانند با استفاده از امکان پیامک مناسبت در زمان خاص آن مناسبت(مانند تاریخ تولد)پیامک تبریک ارسال نمایند.

دفترچه تلفن

درصورتی‌که شما در موسسه خیریه خود تمایل داشته باشید، شماره افرادی که به سامانه پیام کوتاه موسسه خیریه شما پیامک ارسال می‌نمایند، را در دفترچه تلفن سامانه خود اضافه نمایید ،می‌توانید از امکان اضافه به لیست استفاده نموده و اسامی و شماره‌های تلفن را به صورت سیستمی ذخیره نمایید.

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، گزیده‌ای از امکانات سامانه پیامکی مراکز خیریه است، که در سامانه‌ موسسات خیریه قابل استفاده می‌باشد .اما امکانات کاربردی بسیاری در این پنل موجود است که بسیار در پیشبرد اهداف شما کمک میکند.

مزایای پنل پیامک موسسات خیریه

نکاتی برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس موسسه خیریه

اگر نمیخواهید با پیامک های ارسالی خود برای مخاطبانتان مزاحمت ایجاد کنید لازم است که از ارسال زودهنگام و یا دیر وقت اجتناب نمائید ،همچنین این در مورد تعداد پیامک های ارسالی در طول هفته و یا ماه نیز صدق می کند.پیغام های بیش از حد برای مخاطبان خود ارسال نکنید. (حداکثر ۵ پیامک در ماه)

جمع آوری مشترکان پیامکی

برای اطلاع رسانی بهتر و بدست آوردن بیشترین بازدهی از پیامک های ارسالی، لازم است شماره تماس افرادی را که به اهداف مؤسسه شما علاقمند هستند و قصد دارند در محقق شدن این اهداف سهیم باشند را جمع آوری کنید.

به این منظور می توانید سامانه پیامک خود را به صورتی تنظیم نمائید ،تا شماره و نام مخاطب با ارسال کلمه کلیدی به خط اختصاصی تعریف شده از طرف شما در سامانه پیامکی موسسه خیریه ثبت گردد. پس از تنظیم این موارد باید اشتراک پیامکی خود را همه جا تبلیغ نمایید و از مخاطبان بخواهید با عضویت در این اشتراک از جدیدترین اخبار و موضوعات در مورد موسسه شما باخبر شوند.

پنل پیامک خدمات کامپیوتری
مشاهده

به این صورت اطمینان خواهید یافت که تمام مخاطبان پیامک های شما، هدف موسسه تان را حائز اهمیت می دانند و در نتیجه پیامک های ارسالی شما را با دقت مطالعه می کنند. یکی از روش های مناسب برای بدست آوردن مشترکان بیشتر برگزاری مسابقه و یا نظرسنجی می باشد ، با این روش مخاطب بیشتری درگیر شده و در نتیجه تعداد افراد بیشتری به لیست مشترکین سامانه پیامکی مراکز خیریه شما می پیوندند.

همچنین شما باید به اکثریت مخاطبان موسسه خود توجه کنید و احتمال اینکه افراد جوان تر به برنامه های پیامکی موسسه شما جواب دهند و از خدمات موسسه شما استفاده کنند بیشتر از سایرین خواهد بود.

علاوه بر موسسات خیریه ،پنل پیامک را می توانید در هر صنفی که هستید در جهت ارتقاء کسب وکار خود به کار بگیرید :

پنل پیامک هلال احمر
پنل پیامک موسسات اعتباری
پنل پیامک موسسات حقوقی

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *