پنل پیامک وکلا و موسسات حقوقی

پنل پیامک وکلا - مزایای پنل اس ام اس موسسات حقوقی

در این مقاله می‌خواهیم در مورد کاربرد و مزایای پنل اس ام اس موسسات حقوقی و وکلا صحبت کنیم و به شما بگوییم  پنل پیامک وکلا و دفاتر حقوقی  چگونه می تواند کارهای شما را آسان کند و فرایند بازاریابی و مشتری مداری شما را بهبود ببخشد.

بازاریابی پیامکی علاوه بر کمک به وکلای جوان و تازه کار، به وکلای قدیمی و یا موسسات حقوقی حرفه ای و با سابقه نیز میتواند کمک بسزایی داشته باشد. میتوانید از این ابزار برای جذب بیشتر مشتری و عضویت آنها در خبرنامه پیامکی خود استفاده کنید و برای آنها پیشنهادات ارزشمند ارسال کنید. پیشنهاداتی از قبیل تخفیف در هزینه ها و یا مشاوره های رایگان . با عضویت مخاطب در خبرنامه پیامکی، شما می توانید با ارسال پیشنهادات ارزشمند وفاداری آنها را نسبت به خود بیشتر سازید.

آیا شما از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای شرکت های حقوقی اطلاع دارید؟ اگر فکر می کنید که یک وکیل یا مشاور حقوقی نمی تواند از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده نماید، سخت در اشتباهید. اگر شما در حوزه وکالت فعالیت می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید تا از مزایا و کاربردهای پنل پیامک وکلا برای موسسه حقوقی آگاهی یابید.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی سیستم تبلیغات نوینی می باشد که به شما اجازه می دهد به مشتریان و افرادی که علاقه مند به فعالیت تجاری شما هستند، پیامک تبلیغاتی/خدماتی ارسال نمایید. این پیامک های ارسالی می توانند حاوی هر مطلبی باشند که شما می خواهید مشتریانتان از آن مطلع شوند، اما توجه داشته باشید که در همه پیامک ها باید شماره تلفن یا آدرس وبسایت یا آدرس ایمیل یا هر چیزی که به نحوی مشتریان بتوانند از طریق آن با شما ارتباط مستقیم داشته باشند را قرار دهید. بیشتر وکلا از بازاریابی پیامکی برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند، اما پنل پیامک وکلا  امکانات بسیاری دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

پنل پیامک برای بانک ها و موسسات اعتباری
مشاهده

پیامک های تبلیغاتی نباید بیشتر از یک یا دو بار در هفته ارسال گردند، و هر پیامک باید حاوی مطلبی ارزشمند برای مشتری باشد. بنابراین سعی کنید که از مطالب گوناگون برای ارسال استفاده نمایید تا متن پیامک هایتان تکراری و مانند یکدیگر نباشند.

کاربردها ومزایای پنل اس ام اس موسسات حقوقی و وکلا چیست؟

با استفاده از بازاریابی پیامکی شما می توانید به راحتی با مشتریان قرار ملاقات بگذارید یا از آمدن آنها بر سر قرار ملاقات مطمئن شوید. می توانید مبلغ دریافتی خود بابت وکالت یا همان رسید حقوقی تان را برای آنها ارسال نمایید. با شخصی سازی پیامک ها می توانید برای مشتریانتان پیام تشکر ارسال کنید. همچنین می توانید هر از گاهی با ارسال نکات قانونی و حقوقی به آنها، میزان دانش آنها را افزایش دهید و آنها را از خبرگی خود آگاه سازید.

وکلا برای معرفی تخصص و یا حوزه کاری، ارتباط با موکلان و … می توانند در روند کاری  خود از مزایای پنل اس ام اس موسسات حقوقی استفاده نمایند .

در نتیجه وکیلان وموسسات حقوقی می توانند از خدمات پنل پیامکی وکلا به دو صورت کلی تبلیغات و ارتباط با موکلان استفاده نمایند.

تبلیغات :

برای معرفی حوزه کاری، حوزه تخصصی، آدرس محل دفتر و …. نیاز به راه های ارتباطی با افراد مختلف دارید. برخی از راه های ارتباطی گران قیمت و کم اثر هستند اما پنل پیامک وکلا  راهی مقرون به صرفه و البته با بازدهی بالا می باشد.

آدرس دفترتان را به محدوده های تجاری – اداری و مسکونی نزدیک به محل کارتان ارسال نمایید و درجه و تخصص وکالتتان را معرفی نمایید.

پنل پیامک برای فست فودها
مشاهده

می توانید برای برخی از اصناف پیام همکاری ارسال نمایید. بانک شماره موبایل مدیران شرکت ها، برخی کارخانجات و … می توانند گروه هدف همکاری برای شما باشند.

وجود بانک شماره موبایل اصناف ، بانک شهر و کدپستی و امکان ارسال پیام به مناطق از طریق نقشه گوگل ، در سامانه ارسال پیام انبوه قرار داده شده است و بانک ها به رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.با استفاده از گزارش ارسال نیز می توانید از ظرفیت ارسال پیام خود بازخورد دریافت نمایید.

ارتباط  وکلا با موکلان :

در حین هر همکاری ارتباط دو طرفه و هماهنگ یکی از اصول کاری می باشد. پس از دریافت هر پرونده یکی از راه های مطمئن برای ارسال اطلاعات مورد نیاز و دریافت بازخورد استفاده از پیامک است.

برای زمان و محل جلسات دادگاه ، نتیجه کارهای انجام شده ، ارسال مدارک و یا هماهنگی قبل از ارائه درخواست ها و اعتراضات ، می توانید از ارسال پیام خدماتی استفاده نمایید.

برخی از شماره موبایل ها،  دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند و وجود پنل ارسال پیامک خدماتی موجب حل این مشکل می شود. سامانه پیامک سفید قوانین مخصوص ارسال اس ام اس خدماتی را دارد . می تواند ارتباط پایدار و امنی بین شما و موکلانتان باشد.

 دیگر مزایای پنل اس ام اس موسسات حقوقی و وکلا :

بازاریابی پیامکی نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی بسیار نو پا است. اما در چند سال گذشته ثابت کرده است که تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد. شاید شما با خود می پرسید که چگونه این امر امکان پذیر است. در ادامه به برخی از ویژگی های سامانه ارسال پیامک  برای وکلا اشاره می کنیم. ویژگی هایی که  منحصرا مختص  به پیامک هستند.

پنل پیامک برای آموزشگاه های رانندگی
مشاهده

ارسال پیامک انبوه

معمولا بعد از شنیدن نام سامانه پیامکی ، ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات به ذهن ما خطور می‌کند. دفاتر حقوقی می توانند از کلیه بانک های اطلاعاتی از قبیل شهر و کدپستی، نقشه ی گوگل، اصناف و یا سن و جنسیت که به صورت رایگان در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قرار گرفته شده است، جهت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی استفاده نمایند.

به طور مثال اگر دفتر حقوقی داشته و یا وکیل هستید می توانید با استفاده از بانک اصناف به شرکت های خدماتی و یا کارخانجات پیامک ارسال نموده و در متن پیامکتان به مواردی که از لحاظ حقوقی برای آنان مهم می باشد اشاره نمایید تا در مواقع لزوم جهت مشاوره و یا استفاده از سایر خدمات حقوقی به دفاتر حقوقی شما مراجعه نمایند.

در ادامه چندین روش ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای دفاتر حقوقی و وکالت اعلام می شود :

ارسال پیامک انبوه بر اساس کد پستی
ارسال پیامک انبوه به تفکیک مشاغل و اصناف
ارسال پیامک انبوه به تفکیک پیش شماره
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
ارسال پیامک انبوه به تفکیک محله

بهترین روش برای تبلیغات دفتر وکالت ارسال پیامک به افرادی است که بدنبال رفع مشکل حقوقی خود هستند، ما در سامانه پیامک بازدید ایده افزونه باشگاه مشتریان وردپرس را طراحی کرده ایم که می تواند شماره موبایل کاربران سایت شما را به صورت اتوماتیک در دفترچه تلفن سامانه پیامکی جمع آوری کرده تا بتوانید به کاربران سایت خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، کافی است از کاربران سایت خود بخواهید برای خواندن مقاله در سایت شما ثبت نام کنند تا شماره موبایل کاربران سایت شما به صورت اتوماتیک در دفترچه تلفن سامانه پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی ذخیره شود، از انجا که این افراد برای حل یک مشکل حقوقی به سایت شما مراجعه کرده اند، می توانند یک بانک ارزشمند برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند باشند.

پنل پیامک برای بوتیک
مشاهده

خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی

با استفاده از پنل اس ام اس دفتر وکالت خود می‌توانید قرار ملاقات، ساعت جلسه دادگاه و … را به موکلین خود پیامک کنید. این کار نه تنها در هزینه‌های شما صرفه جویی کرده بلکه در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. دیگر نیازی نیست به دلیل جواب ندادن و یا مشغول بودن خط موکل خود چندین بار با او تماس بگیرید. بلکه با ارسال یک پیامک از طریق  پنل پیامک وکلا قرارهای مهم را به موکل خود یادآوری می‌کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که امروزه اکثر افراد پیامک ‌تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و با توجه به این موضوع پیامک شما را دریافت نخواهند کرد، اما با استفاده از خط خدماتی (پیامک سفید) پیامک های اطلاع‌رسانی حتی به خطوط بلک لیست ارسال خواهند شد. داشتن خط خدماتی رایگان یکی از مواردی است که در هنگام تهیه پنل اس ام اس برای دفتر وکالت خود باید به آن توجه داشته باشید زیرا یکی از مهمترین مزایای پنل اس ام اس دارا بودن خطوط خدماتی می باشد.

قابلیت نوبت ‌دهی با پیامک

یکی دیگر ازامکانات و مزایای پنل اس ام اس  ، قابلیت نوبت‌ دهی پیامکی است. با استفاده از این قابلیت این امکان وجود دارد که تایم مشخصی را برای قرارهای ملاقات خود در نظر بگیرید و با توجه به تایم مشخص شده به صورت خودکار برای افراد پیامک ساعت ملاقاتشان ارسال خواهد شد.

به عنوان مثال : شما در یک روز قصد دارید ۱۰ ملاقات انجام دهید و برای هر ملاقات ۴۵ دقیقه وقت در نظر می‌گیرید. با وارد کردن شماره موکلین خود سامانه به طور خودکار با درنظر گرفتن تایم مشخص شده برای هر ملاقات ساعت ملاقات افراد را از طریق پیامک به آن ها ارسال می‌کند.

پنل پیامک برای سوپرمارکت
مشاهده

پاسخگوی خودکار پیامک

با استفاده از قابلیت پاسخ خودکار به پیامک شما می‌توانید از مخاطبین خود بخواهید به عنوان مثال عدد ۱ را به شماره سامانه پیامکی دفتروکالت شما ارسال کنند و به صورت خودکار متن پیامکی که از قبل توسط شما تنظیم شده است، ارسال شود.

مسلما هر وکیلی برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود و همچنین ارتباط بهتر با موکلین خود نیازمند سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود می‌باشد. اینکه در هنگام تهیه  پنل پیامک  ( مزایای پنل اس ام اس موسسات حقوقی ) برای دفتر وکالت خود به مواردی که نیاز یک دفتر وکالت است توجه کنید مساله مهمی است.

, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *