پنل پیامک برای قزوین

پنل اس ام اس قزوین - مزایای پنل پیامک برای استان قزوین

با خرید پنل اس ام اس قزوین می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در استان قزوین شهرهای (قزوین، تاکستان، الوند، اقبالیه و…) را انجام دهید.در این مقاله به معرفی کاربرد ها و امکانات پنل پیامک قزوین و مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان قزوین می پردازیم.

امکانات پنل پیامک قزوین

در سامانه اس ام اس استان قزوین ، مدیریت سامانه پیامک، نوشتن پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار شما را میگیرد.

اما ،شماره های افراد ساکن استان قزوین را از کجا بیاوریم؟ یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه قزوین بانک شماره موبایل بروز میباشد، که سامانه پیامکی بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف این استان ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری استان قزوین در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان قزوین میتوان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان قزوین در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

قزوین ، تاکستان ، الوند ، اقبالیه ، آبیک ، محمدیه ، بیدستان ، محمودآباد نمونه ، بویین زهرا ، اسفرورین ، شال ، دانسفهان ، آوج ، ضیاءآباد ، خرمدشت ، نرجه ، سگزآباد ، ارداق ، آبگرم ، خاکعلی ، معلم‌کلایه ، کوهین ، سیردان ، رازمیان

تفاوت بازاریابی پیامکی وایمیل مارکتینگ
مشاهده

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان قزوین پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در پنل اس ام اس قزوین

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس قزوین، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید، که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

اگر صاحب رستوران یا کافی شاپ و… باشید، قاعدتا اغلب مشتریان شما را افراد نزدیک به محل کسب و کارتان تشکیل میدهد. بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان قزوین را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک قزوین، به منطقه دلخواه خود اس ام اس ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه قزوین ، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.(مزایای پنل پیامک قزوین)

اپراتور پیامکی 2000
مشاهده

ارسال پیامک برای اصناف با پنل اس ام اس قزوین

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان قزوین و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان قزوین می باشد.برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان قزوین قصد دارند، برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند، که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در سامانه پیامک قزوین

آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید. اما نگران نباشید! سامانه پیامک قزوین این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان قزوین، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

با تهیه پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده میتوانید به بانک جامع شماره موبایل های سراسر کشور و بانک شماره موبایل مشاغل همانطور که اشاره شد ،بصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

شما میتوانید با تهیه پنل نمایندگی استان قزوین علاوه بر تبلیغات و اطلاع رسانی میتوانید از مزایای نمایندگی پنل پیامک هم برخوردار شوید.

ماژول کدخوان در پنل پیامک
مشاهده

امکانات سامانه پیام کوتاه  قزوین

استان قزوین

قزوین از شهرهای توسعه یافته و تاریخی ایران است. این شهر جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است و به شهر آب‌انبارها شهرت دارد. قزوین روزگاری پایتخت ایران بوده و تاریخ بسیاری را به خود دیده است.

قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف خط پارسی می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد. در شهر قزوین آثار کهن و باستانی گوناگونی از جمله کاروان‌سرای سعدالسلطنه، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین، خیابان سپه (اولین خیابان ایران) قرار دارد.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی (شهر صنعتی لیا و البرز) و نیز برخورداری از چندین دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی و شماری دانشگاه غیردولتی از موقعیت خوبی برخوردار است.

, , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *