توجیه درآمد نمایندگی پنل اس ام اس

توجیه درآمد نمایندگی پنل اس ام اس - کسب درآمد اینترنتی با پلن نمایندگی

اگر قصد کسب درآمد اینترنتی با سرمایه اولیه کم و رسیدن به استقلال مالی دارید، نمایندگی پنل پیامک می‌تواند، پیشنهاد جذابی باشد.در ادامه این مقاله به روش‌های کسب درآمد اینترنتی با پلن نمایندگی و توجیه درآمد نمایندگی پنل اس ام اس اشاره می‌کنیم.

این روز‌ها صحبت از کسب و کار اینترنتی داغ است، به هر جمع و محفلی که وارد می‌شویم، کسب درامد از طریق اینترنت موضوع پررنگ و پرحاشیه‌ای است بعضی از کسب و کارهای اینترنتی از همان ابتدا به سرمایه اولیه، نیروکار، تیم‌سازی و… نیاز دارند.

اما پنل اس ام اس به کلی متفاوت است، همچنین اگر روند رشد کلمه پنل اس ام اس را در گوگل ترند ببینید، متوجه‌ می‌شوید بازار کسب و کار از طریق پنل اس ام اس و نمایندگی سامانه پیامک روز به روز مورد توجه افراد بیشتری قرار می‌گیرد و تقاضا برای خرید پنل اس ام اس رو به افزایش است.

نحوه درآمد اینترنتی نماینده پنل اس ام اس

فروش پنل پیامک

موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه، وب سایت های اینترنتی و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش روزانه یک پنل پیامکی (۳۰ پنل پیامک در ماه) حدود ۳ میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

فروش سامانۀ نمایندگی پنل پیامک

شما می‌توانید اقدام به فروش و واگذاری نمایندگی پیامک نمایید، به این ترتیب علاوه بر کسب درآمد در زمان فروش نمایندگی سامانۀ پیامک، هنگامی که نماینده شما یا کاربران نماینده شما نسبت به شارژ پنل پیامک اقدام کنند، پورسانت شما محاسبه می شود.

فروش خط اختصاصی

کاربران شما برای دریافت پیامک به خط اختصاصی نیاز دارند، سامانه پیامک بازدید ایده خطوط ۱۴ و ۱۵ رقمی اپراتور ۵۰۰۰ را به صورت رایگان در اختیار کاربران و نمایندگان پنل پیامک قرار می دهد، شما هم می توانید این خطوط را رایگان به کاربرانتان بدهید، یا هزینه دریافت کنید و بابت فروش خطوط اختصاصی با تعداد ارقام کمتر می توانید از فروش خط اختصاصی برای سامانه پیامک نیز درآمد کسب نمایید.

ایجاد کمپین ایمیل مارکتینگ موفق با پنل پیامک
مشاهده

فروش شارژ پنل پیامک

کاربران شما برای ارسال پیامک می بایست پنل پیامکی خود را شارژ کنند و به شما بر اساس قیمت گذاری خود می توانید از فروش شارژ برای سامانه پیامک درآمد داشته باشید، با افزایش تعداد کاربران حجم ارسال پیامک های شما و کاربرانتان بیشتر به تدریج بیشتر خواهد شد.

اگر کاربران شما در روز ۱۰۰ هزار پیامک ارسال کنند و هر پیامک ۳ تومان برای شما سود داشته باشید، درآمد روزانۀ شما از طریق فروش شارژ پنل پیامکی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی روزانه ۳۰۰ هزار تومان (ماهیانه ۹ میلیون تومان) خواهد بود.

فروش تلفن ابری و خط تلفن مجازی تهران

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده نمایندگی فروش خط تلفن مجازی تهران را در اختیار شما قرار می دهد .با استفاده از نمایندگی فروش تلفن ابری شما می توانید خطوط تلفن ثابت تهران یا خط تلفن ثابت با پیش شماره سایر استان ها را برای کاربران خود تهیه نمایید و بابت ارائه خطوط تلفن ثابت مجازی از کاربرانتان هزینه دریافت نمایید.

خطوط تلفن ابری سامانه پیامکی بازدید ایده ، قابلیت سانترال مجازی، تلفن گویا، فکس اینترنتی، تماس خروجی با خط ۰۲۱ دارد و شما و کاربرانتان می توانید،برای راه اندازی دفتر کار مجازی و ارتباط با مشتری استفاده نمایید و در هر کجای کشور عزیزمان که هستید در غالب یک شرکت معتبر با دفتر تهران فعالیت نمایید.

سفارش ارسال پیامک انبوه برای سراسر کشور

شما با خرید نمایندگی پنل پیامک می‌توانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید و از انجا که تعرفه ارسال پیامک در نمایندگی پنل اس ام اس از پنل پیامک عادی کمتر است، می توانید هزینه ارسال پیامک و همراه با سود را از مشتری دریافت کرده و پیامک تبلیغاتی مشتری را ارسال کنید، این قابلیت نمایندگی پنل اس ام اس برای دفاتر پیشخوان دولت بسیار مناسب و کاربردی است.

تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری
مشاهده

آیا نمایندگی پنل اس ام اس پولساز است؟

نمایندگی سامانه پیامک یک شغل پاره وقت است ،شما میتوانید به هر فروشگاه مغازه و… مراجعه کنید و برای تبلیغات ارسال پیامک انبوه یا خرید پنل پیامک را پیشنهاد دهید. همچنین با استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی، مدیران فروشگاه‌های اینترنتی برای وب سرویس احراز هویت کاربران سایت به سامانه پیامک نیاز دارند، که این مورد می تواند یک بازار بکر را برای شما ایجاد کند.

شما با دریافت نمایندگی پنل پیامک صاحب یک برند مجزا هستید و هیچ اسمی از سامانه پیامک بازدید ایده نیست و می‌توانید به عنوان یک مجموعه جدید( بعنوان نمایندگان پنل پیامک) و مستقل فعالیت کنید. تیم ما پشتیبان شما بوده و تمام امکانات زیر ساخت را برای شما فراهم می‌کند.

شرایط دریافت نمایندگی پنل اس ام اس

قبل از خرید نمایندگی پنل اس ام اس مقاله مزایای نمایندگی سامانه پیامکی بازدید ایده را مطالعه نمایید، تا از خدماتی که این سامانه در اختیار نمایندگان قرار می دهد، آگاه باشید. کسب درآمد اینترنتی به دلیل انجام کار به صورت پاره وقت، می‌تواند شغل بسیار مناسبی برای افراد خانه دار، دانشجویان، کارمندان و… باشد.

درآمدی که از طریق نمایندگی پنل اس ام اس بدست می آورید میتواند تا چند ده میلیون تومان در ماه باشد ،که از حقوق یک کارمند بسیار بیشتر است.در ابتدا کار برای خرید نمایندگی پنل اس ام اس نیاز به دفتر حضوری نمی باشد و می توانید راه اندازی کسب وکار خود را به صورت خانگی و دورکار شروع کنید به مرور زمان و باگسترش تعداد مشتریانتان پیشنهاد می کنیم برای پشتیبانی کاربران دفتر حضوری نیز داشته باشید.

اپراتور پیامکی 2000
مشاهده

برای شروع کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس به صفحه نمایندگی پنل اس ام اس مراجعه نمایید و نمایندگی سامانه پیامک را برای کسب درآمد اینترنتی سفارش دهید و کسب درآمد اینترنتی را از همین امروز آغاز نمایید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *