راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی

راهکارهای موثر تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی

چندسالی است که واژه آشنا اما بدون مفهمومی در بین مراکز خرید و فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های اینترنتی رواج پیدا کرده است با نام بلک فرایدی ( Black Friday )یا همان جمعه سیاه ! در این مطلب به کاربرد پنل پیامک که از راهکارهای موثر تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی می باشد، می پردازیم.

دراین روز همه فروشگاه ها و سایت های اینترنتی سعی می کنند، با بکارگیری انواع روش های تبلیغاتی و بازاریابی از تبلیغات در شبکه های اجتماعی گرفته تا کمپین های اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک انبوه مخصوص بلک فرایدی فروش بیشتری داشته باشند. از تخفیفات باور نکردنی ویژه جمعه سیاه گرفته تا تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتری در حراج جمعه سیاه.

تقریبا چند روز قبل از موعود بلک فرایدی کمتر فروشگاه اینترنتی را می توان پیدا کرد ،که وارد آن شوید و واژه black friday را نبینید. در این روز فروشگاه ها تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

راهکارهای موثر تبلیغاتی برای افزایش فروش ، جذب مشتری ،سود بیشتر در بلک فرایدی :

در راه اندازی کمپین های تبلیغات برای افزایش فروش برای بلک فرایدی باید به این نکته توجه کرد، که اطلاع رسانی مهمتر از میزان تخفیف و حراج است. تا زمانی که افراد از حراج بزرگ شما و یا به اصطلاح حراجستون با خبر نشوند، چگونه می خواهند، از تخفیفات شما در این جمعه سیاه استفاده کنند؟

از آنجایی که بازه زمانی تبلیغات و بازاریابی برای Black Friday محدود است، بهترین روش اطلاع رسانی از تخفیف های ویژه جمعه سیاه ارسال پیام کوتاه انبوه می باشد.

وب سرویس ارسال پیامک از طریق پترن
مشاهده

چرا ارسال پیامک برای کمپین تبلیغاتی بلک فرایدی مناسب است؟

فایده استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای بلک فرایدی این است که خودتان را به یک روز محدود نمی کنید، بلکه با ارسال اس ام اس نام برند و فروشگاه شما در ذهن مخاطب می ماند. در کشور های دیگر نیز بلک فرایدی به یک روز محدود نمی شود و تا دوشنبه بعد از جمعه سیاه یا همان Cyber Monday ادامه دارد.

فایده دوم استفاده از پیامک انبوه برای اطلاع رسانی تخفیفات بلک فرایدی این است ،که اگر آدرس سایت و یا آدرس شبکه های اجتماعی خود را در متن پیامک ارسال قرار دهید، تنها با کلیک مخاطب بر روی آدرس موجود در متن پیام کوتاه وارد صفحه مورد نظر شما می شود و می تواند تخفیفات شما را مشاهده کند.

قبل از اینکه رقبا شما با پیامک های ارسال خود مشتری جذب کنند، دست به کار شوید و پیامک اطلاع رسانی بلک فرایدی خود را ارسال کنید.

توجه به نکاتی که در ادامه گفته می شود به شما کمک خواهد کرد با استفاده از پنل اس ام اس و ارسال اس ام اس انبوه در طول جمعه سیاه بیشترین فروش را از آن خود کنید.

توجه داشته باشید، که در حراج جمعه امسال تنها شما نیستید، که پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تقریبا همه فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های اینترنتی با استفاده از پنل اس ام اس و ارسال اس ام اس تبلیغاتی در پی جذب مشتری هستند.

راه اندازی کمپین تبلیغاتی پیامکی برای بلک فرایدی :

– در مرحله اول شما می توانید، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بلک فرایدی را برای مشتریان خود انجام دهید و آن ها را از حراجستون خود با استفاده از پیامک باخبر کنید. سعی کنید از کمپین های پیام رسانی خلاقانه استفاده کنید ( راهکارهای موثر تبلیغاتی )و متن پیامک تبلیغاتی ویژه بلک فرایدی را جذاب بنویسید.

ارسال پیامک به تفکیک سن وجنسیت و منطقه کدپستی
مشاهده

مشتریان شما قبلا از شما خرید کرده اند و اگر از خدمات و محصولات شما راضی باشند، مطمعنا از پیامک اطلاع رسانی تخفیف ویژه فروشگاه شما خوشحال خواهند شد.علاوه بر اینکه به فروشگاه شما مراجعه خواهند کرد، پیامک اطلاع رسانی از حراج فروشگاه شما را به آشناسان خود ارسال خواهند کرد و به راحتی برای شما مشتری جذب خواهند کرد. پس با خرید یک سامانه پیامک برای بلک فرایدی و ارسال اس ام اس انبوه، مشتریان خود را سوپرایز کنید.

– در مرحله دوم می توانید بازار هدف را کمی گسترده تر کنید و به جذب مشتری جدید در این حراج بزرگ جمعه بپردازید. با توجه به نوع کسب و کار خود از انواع روش های تبلیغاتی ارسال اس ام اس انبوه در بلک فرایدی استفاده کنید.

اگر فروشگاه حضوری دارید می توانید با استفاده از ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال پیامک به تفکیک کدپستی و ارسال پیامک صوتی به مناطق نزدیک فروشگاه خود پیامک ارسال کنید و در واقع از بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی استفاده کنید.

اگر فروشگاه ها اینترنتی دارید، می توانید با استفاده از امکاناتی مانند ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و … به بازاریابی برای جمعه سیاه  ( Black Friday )بپردازید.

سامانه پیامک بازدید ایده با ارائه قابلیت ارسال پیامک انبوه در تعداد دلخواه شما، بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس این امکان را ایجاد می کند ،که در کمترین زمان ممکن و بدون صرف زمان جهت تایید پنل اس ام اس و آموزش کار با سامانه پیامک، متن اس ام اس تبلیغاتی شما را به مخاطبینی که شما انتخاب می کنید، ارسال کنند.

چطور کد USSD راه اندازی کنیم؟
مشاهده

توجه داشته باشید که بعد از ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی گزارشات ارسال به صورت کامل و شفاف جهت اطمینان از ارسال موفق برای شما ارسال خواهد شد.

, , , , , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *