ارسال پیامک براساس کد پستی

ارسال پیامک کدپستی - ارسال پیام کوتاه منطقه ای

زمانی که شما قصد انجام تبلیغات پیامکی در منطقۀ خاصی را ( ارسال پیام کوتاه منطقه ای ) داشته باشید، ارسال پیامک کدپستی یا ارسال پیامک از نقشه گوگل (پیامپ) بهترین روش است. در ادامه با ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی همراه ما باشید.

در روش ارسال پیامک بر اساس کدپستی شما می‌توانید به افرادی که در محله مورد نظر شما هستند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

در روش ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی شما می توانید با ثبت چهار رقم از سمت چپ کد پستی ،منطقه سکونت یا محل کار مورد نظر خود به کلیه شماره موبایل‌های فعال آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.
ارسال پیامک با استفاده از کدپستی ، برای جذب مشتریان منطقه ای بسیار مناسب است و بودجه تبلیغاتی شما به صورت هدفمند مدیریت می شود.

مزیت ارسال پیامک کدپستی :

مزیت ارسال پیامک با استفاده از ماژول ارسال اس ام اس کدپستی ، جلوگیری از هدر رفتن بودجه تبلیغات و استفاده بهینه از بودجه تخصیص داده شده برای تبلیغات پیامکی است.

در کنار ارسال پیام کوتاه منطقه ای توسط کد پستی، قابلیت ارسال پیامک محله ای (در تهران) و ارسال پیامک از روی نقشه (برای اکثر شهرهای ایران) وجود دارد، در این روش شما بدون وارد کردن کدپستی می‌توانید ،منطقه موردنظرتان را انتخاب نمایید و پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

برای مشاهده لیست کامل محله‌هایی که در تهران برای ارسال اس ام اس محله ای پشتیبانی می شوند، صفحه ارسال پیامک محله ای در تهران را مشاهده نمایید.
سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، امکان ارسال اس ام اس به شماره‌های موبایل ایرانسل و همراه اول کل کشور را بر اساس تقسیم بندی کدپستی فراهم آورده است.

پنل پیامک برای باربری
مشاهده

مزایای این سیستم نسبت به ارسال BTS ایرانسل :

  • ارسال در همان لحظه و بدون معطلی انجام میشود. ( در ارسال BTS حداقل ۷۲ ساعت قبل باید سفارش داده شود)
  • ارسال بدون محدودیت بوده و حتی یک عدد پیامک را نیز میتوانید ارسال نمائید. (در ارسال BTS حداقل ارسال ۱۰.۰۰۰ عدد میباشد)
  • ارائه گزارش کامل و دقیق از پیام های ارسالی ( در ارسال بر ارساس BTS هیچ گونه گزارشی ارائه نمیشود)
  • ارسال آنلاین توسط خود شما و بدون نیاز به تمکیل فرم و تقاضانامه ( در ارسال BTS میبایست تقاضانه تکمیل شود و برای اپراتور ارسال گردد)

روش ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی :

در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، ارسال پیامک کدپستی به ۲ روش صورت می گیرد .در ادامه توضیح می دهیم:

ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی قدیم :

در این روش تنها کافیست از منوی ارسال پیامک و سپس افزودن گیرندگان ، گزینه ارسال کدپستی را انتخاب کنید. سپس شما می توانید با وارد کردن کدپستی منطقه موردنظر خود، با تفکیک جنسیت (زن و مرد) پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک با استفاده از کد پستی قدیم

شما میتوانید رقم های اول کدپستی مورد نظر را وارد کنید و نیازی به وارد کردن کل ارقام کد پستی نمیباشد. البته دانستن این موضوع مهم است که هر چقدر تعداد رقمهای کدپستی بیشتر باشد ،منطقه مورد نظر کوچک تر میشود.

در مرحله بعدی تعداد گیرندگان دلخواه را از شماره مورد نظر انتخاب میکنید. همچنین در این ایتم میتوان نقشه کشور و همچنین شهر تهران ، تبریز و بعضی شهرستانهای دیگر را براساس کدپستی دانلود کرد.

ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی جدید :

ارسال اس ام اس از کدپستی جدید صرفا و فقط برای همراه اول میباشد. که با تفکیک سن و جنسیت (هردو) صورت می پذیرد. در این روش نیز مانند روش قبل، پس از وارد کردن کد پستی منطقه مورد نظر تعداد گیرندگان مشخص خواهد شد .شما میتوانید هم با تفکیک سن و هم با تفکیک جنسیت، پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی
مشاهده

ارسال اس ام اس انبوه بر اساس کدپستی جدید

بهترین انتخاب ؛ ارسال اس ام اس انبوه بر اساس کد پستی :

بهترین هدف از ارسال پیامک های تبلیغاتی منطقه ای و رساندن یک پیغام به ساکنین یک محله یا خیابان مشخص است. به همین دلیل ارسال به کدپستی ساکنین یک منطقه همیشه ارسال کننده را راضی و نتیجه مطلوبی به کمپین تبلیغاتی او می دهد.

این که شما بتوانید یک پیامک را مثلا برای تبلیغ یک رستوان در محله خودتان ارسال کنید، به کاهش هزینه های شما کمک می کند. در غیر اینصورت مجبور به ارسال اس ام اس به تمام اهالی شهر می شوید.

روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی منطقه ای :

  • برای ارسال پیامک کدپستی ، فقط نیاز به ثبت نام و تهیه شارژ به مقدار مورد نیاز دارید.
  • با وارد کردن چهار رقم سمت چپ کدپستی ، چهاررقمی مورد نظر در سامانه بانک اطلاعاتی منطقه مورد نظر برای ارسال پیامک انبوه در اختیار شما است.
  • هزینه جانبی بابت خرید خط و غیره نخواهید پرداخت.
  • ریز گزارشات در صورت ارسال غیر بالک و از نقشه قابل مشاهده است.
  • ارسال پیامک از روی نقشه برای شهر های بزرگ بر اساس بانک کدپستی طراحی شده.
  • خطوط لیست سیاه قابل ارسال است.
, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *