پنل پیامک مشهد

پنل پیامک مشهد - پنل اس ام اس خراسان رضوی

اگر شما قصد خرید پنل پیامک مشهد ( پنل اس ام اس خراسان رضوی )را دارید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه در استان خراسان رضوی (مشهد، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه، تربت جام، سنگان و…) است با ما همراه باشید. در ادامه امکانات سامانه پیام کوتاه مشهد را بررسی میکنیم.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید، که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند: پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

سامانه پیام کوتاه مشهد :

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره‌های افراد ساکن در استان خراسان رضوی به خصوص مشهد را از کجا تهیه کنم؟ یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی مشهد دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان خراسان رضوی می‌باشد،که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ما بانک شماره موبایل افرادی که در مشهد زندگی می کنند را به شیوه‌های مختلف کدپستی، سن و جنسیت، پیش شماره مشاغل و اصناف طبقه بندی کردیم که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ممکن است این سوال ذهن شما را به خود درگیر کند، که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر مشهد قرار دارند .من نیازی به ارسال پیامک انبوه به شهر مشهد را ندارم، کاملا حق با شما است ،هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند ،که برایش سود نداشته باشد.

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و … داشته باشید ،احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند ،به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند.

بلک لیست چیست؟
مشاهده

برخی از امکانات سامانه پیام کوتاه مشهد :

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس خراسان رضوی :

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق کدپستی با پنل اس ام اس مشهد :

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کدپستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند .سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک از طریق دکل BTS  پنل اس ام اس خراسان رضوی :

همانطور که می دانید، این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل مشهد می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در خراسان رضوی :

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان خراسان رضوی ارسال نمایید .مثلا آموزشگاه‌های کنکور و آرایشگاه‌ها از این روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند به دفعات استفاده می‌کنند.

پنل پیامک برای انتخابات
مشاهده

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول خراسان رضوی :

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید .

امکانات سامانه پیام کوتاه مشهد

ارسال پیامک انبوه در مشهد :

اگر وقت کافی و یا نیرو برای کار با سامانه پیامک را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک انبوه در مشهد را به تیم سامانه پیامکی بازدید ایده بسپارید. واحد ارسال پیامک تبلیغاتی ما با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد. که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

به کدام شهرهای استان خراسان رضوی می‌توانم پیامک بفرستم؟

از جمله امکانات سامانه پیام کوتاه مشهد ،بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های استان خراسان رضوی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

خراسان رضوی ، مشهد ، سبزوار ، قوچان ، تربت حیدریه ، تربت جام ، سنگان ، بجستان ، تایباد ، باخرز ، کاریز ، ششتمد ر بایک ، جغتای ، کاهو ، نیشابور ، انابد ، کاشمر ، نصراباد ، بردسکن ، طرقبه ، خلیل اباد ، سرخس ، خرو ، فیروزه ، چناران ، خواف ، دولت اباد ، شاندیز ، قلندر اباد ، فریمان ، قدمگاه ، بیدخت ، باجگیران ، درود ، رضویه ، فرهادگرد ، فیض اباد ، رشتخوار ، رباط سنگ ، داورزان ، سفید سنگ ، سلطان اباد ، درگز ، گناباد ، نیل شهر ، کلات نادری ، کاخک ، ریوش ، نقاب ، نشتیفان ، محولات ، سلامی ، روداب ، مشهد ریزه، کدکن ، کندر ، جنگل ، یونسی ، چکنه ، نوخندان ، عشق اباد نیشابور ، خیر اباد سبزوار ، اسجیل ، فریزی ، گلمکان ، سلوگرد ، احمد اباد ، کلاته پایه ، سرآسیاب ، چاپشلو ، گاوطرنا ، نوبهار ، چشمه گیلاس ، گلبهار ، ملک اباد ، عشق اباد مشهد ، کلات ، قره جنگل ، کاریزک ناگهانی ، قاسم اباد ,، شهرزو ، مزداوند ، خیر اباد تربت جام

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟
مشاهده

پنل پیامک مشهد با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان خراسان رضوی گسترش دهید.

با سامانه پیامک خراسان می‌توانید چه اقداماتی انجام دهید؟

  • می‌توانید برای شهر مشهد و شهرهای استان خراسان پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • می‌توانید به مناطق مختلف در مشهد پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  • از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان خراسان رضوی دسترسی داشته باشید.
  • می‌توانید به سرشماره های رند مشهد پیامک ارسال کنید.
  • می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  • پنل اس ام اس مشهد قابلیت اتصال به نرم‌افزار ، وب‌سایت و اپ را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

معرفی استان خراسان رضوی و شهر مشهد :

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. این شهر به واسطهٔ وجودحرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

, , , , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *