یادآوری اقساط با پنل پیامک

ارسال خودکار پیامک یادآوری پرداخت اقساط با پنل پیامک

بیشتر افراد در مورد پنل پیام کوتاه این باور را دارند که کارایی آن تنها برای ارسال اس ام اس انبوه و یا ارسال پیامک های تبلیغاتی میباشد. اما امروزه پنل های پیامک دارای امکانات پیشرفته ای می باشند، که یکی از این امکانات ارسال خودکار پیامک یادآوری پرداخت اقساط با پنل پیامک ( پیامک یادآوری اقساط) می باشد.

اگر نمایندگی بیمه دارید و یا شغلتان به صورتی است که باید به مشتریان خود در موعد مقرر یادآوری کنید،در ادامه با ما همراه باشید.

پیامک یادآوری اقساط با سامانه پیامکی

این امکانات به شما کمک میکند تا موعد قسط هایتان را فراموش نکنید، هم قسط پرداختی خودتان را، و هم اقساطی که مشتریان باید به شما پرداخت کنند را به آنها یادآور شوید.

به طور مثال فرض کنید، شما صاحب یک شرکت بیمه هستید و میخواهید موعد قسط های بیمه گزاران خود را یادآوری کنید و یا برای یادآوری اقساط به بانک میتوانید از این قسمت استفاده کنید.

در ماژول یادآوری اقساط توسط پنل پیامک شما تاریخ شروع اقساط، تعداد اقساط و سالانه یا ماهانه بودن را تعیین میکنید و سیستم بصورت هوشمند و خودکار هر ماه یا هر سال تا اتمام تعداد اقساط آنها را بصورت پیامک برایتان یادآوری خواهد کرد.

میتوانید سیستم را به صورتی تنظیم کنید که از چند روز قبل از موعد قسط، آن را یادآوری کند، همچنین با استفاده از این قسمت میتوانید برای اقساطی به طور مثال ۳ ساله نیز به طور متوالی هر ماه پیامک ارسال کنید. در قسمت نوع قسط میتوانید ماهانه و یا سالانه را بستگی به مدت اقساط انتخاب کنید.

پنل پیامک خدمات کامپیوتری
مشاهده

البته باید مشخصات قسمت های فیلدها و تعداد اقساط را از قبل باید در منوی دفترچه تلفن ایجاد کنید. در آن منو باید نام افراد و تاریخ شروع اقساط را مشخص کنید. همچنین میتوان در ارسال پیامک نام افراد را نیز اضافه کرده و متن یادآوری پرداخت اقساط را به دلخواه تنظیم کنید تا سیستم با تفکیک نام به مخاطبین اس ام اس اقساط ارسال کرده و موعد پرداخت اقساط را یادآوری کند.

با توجه به بالا رفتن تقاضا برای خرید قسطی و افزایش دغدغه‌های روزمره که باعث می‍‌شود اکثر ما پرداخت اقساطمان را فراموش کنیم، ما در سامانه پیامکی بازدید ایده ،ماژول حرفه‌ای “ارسال خودکار پیامک یاداوری پرداخت اقساط” و زیر ساخت پیامک یادآوری اقساط را آماده کرده‌ایم تا فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارها بتوانند تاریخ اقساط و تعداد اقساط مشتریان را در سیستم پنل پیامک وارد کنند و سامانه پیامکی در تاریخ مورد نظر تاریخ پرداخت اقساط را برای مشتری یاداوری کند.

البته هر کسب و کاری که داشته باشید، اگر مشتریان شما به صورت اقساط از شما خرید انجام می دهند و تاریخ بازپرداخت را فراموش می کنند، شما با خرید سامانه پیامکی می توانید اتوماسیون ارسال پیامک یادآوری برای پرداخت بدهی و اقساط را از همین امروز برای کسب و کارتان راه اندازی کنید و از تماس گرفتن های ماهانه خلاص شوید.

مراحل ایجاد ماژول اقساط :

نحوه ارسال اس ام اس یادآوری اقساط

با ورود به پنل پیامک از منوی سمت راست گزینه امکانات پیشرفته > سپس گزینه اقساط را انتخاب کنید.
– سپس گزینه جدید را انتخاب نموده و دفترچه تلفن مورد نظر را که میخواهید ارسال پیامک اقساط به شماره های آن ارسال شود را انتخاب کنید.
– سپس شماره خطی که میخواهید ارسال را از آن انجام دهید انتخاب نمایید.
– در مرحله بعد میبایست مشخص کنید که چند روز قبل از تاریخ ثبت شده در دفترچه تلفن ارسال انجام شود.
– گزینه ” ارسال متوالی” برای این منظور است که تا روز موعد قسط، هر روز یک پیامک یادآوری قسط ارسال شود.
– گزینه های “پیشوند و “نام” را میتوانید در صورت تمایل به ارسال پیشوند و نام، انتخاب کنید.
– در مرحله بعد متن پیام را وارد کنید.
– سپس ساعت ارسال را مشخص کنید.
– در مرحله آخر نیز میتوانید نوع قسط را به صورت ماهانه یا سالانه انتخاب نمایید.
سپس دکمه ثبت را بزنید تا ماژول یادآوری اقساط ثبت شود و در نهایت ماژول اقساط را ذخیره نمایید.

پنل پیامک برای ایلام
مشاهده

برای حفظ و نگهداری از مشتریانتان؛ ما پیشنهاد می‌کنیم مانند تمام نمایندگان حرفه‌ای بیمه، دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری را نیز تهیه نمایید تا مشتری با وارد کردن شماره موبایل، اسم مشتری در دفترچه تلفن سامانه پیامکی شما ذخیره شود و یک پیامک حاوی اطلاعات تماس شما، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و… برای مشتری ارسال شود و شماره موبایل مشتری نیز در دفترچه تلفن سامانه پیامکی شما ذخیره شود.

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *