پنل پیامک خدمات کامپیوتری

پنل پیامک خدمات کامپیوتری - مزایای ارسال پیامک خدمات کامپیوتری

کاربرد سامانه پیامک برای مشاغل مختلف،در ارائه تبلیغات موثر و مقرون به صرفه و همچنین در جذب مشتری و ارائه خدمات بهتر دیگر بر کسی پوشیده نیست.در این مقاله بطور ویژه به معرفی پنل پیامک خدمات کامپیوتری و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای خدمات کامپیوتری ها می پردازیم.

کاربردها و مزایای پنل پیامک خدمات کامپیوتری :

خدمات کامپیوتری ها می توانند برای تبلیغ خدمات خود از بانک شماره موبایل جامع سراسر کشور موجود در پنل پیامک استفاده نمایند.در این صورت میتوانند براساس کدپستی،نقشه گوگل ، دکل BTS، به تفکیک سن و جنسیت و یا بر اساس پیش شماره ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهند.

برای مثال خدماتی که می توانید در اختیار مشتریان قرار دهید،مانند تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ،نصب و تعویض ویندوز، نصب آنتی ویروس، نصب برنامه های کاربردی در محل می باشد.

همچنین عیب یابی و رفع اشکال سیستم های خانگی و یا اداری، نصب درایورهای شبکه ، گرافیک و صدا، نصب نرم افزار های مختلف از جمله نرم افزارهای آفیس، حسابداری ، اتوماسیون و … را در پیامک های ارسالی خود ذکر کنید و برای مناطق مورد نظر خود ارسال کنید.

همچنین می توانند با استفاده از بانک شماره موبایل اصناف ،خدمات خود را متناسب با صنف مورد نظر در قالب پیامک ارسال نمایند.بعنوان مثال می توانید مواردی مانند تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری و اسمبل و راه اندازی، نصب و راه اندازی پرینتر، اسکنر، فکس، راه اندازی شبکه، پشتیبانی و امنیت شبکه، کابل کشی شبکه، نصب برخی نرم افزار های خاص که باعث تسهیل امور ادارات و شرکت ها و مراکز گوناگون می شود و … را در متن تبلیغاتی خود برای اصناف مختلف متناسب با نیازشان ذکر کنید.

پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی
مشاهده

کاربرد های پنل پیامک خدمات کامپیوتری

سایر کاربردها و مزایای ارسال پیامک خدمات کامپیوتری :

با خرید پنل پیامک خدمات کامپیوتری از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ،علاوه بر دسترسی به بانک شماره های رایگان میتوانید،از سایر امکانات موجود در این پنل،در جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه و یا پیامک های اطلاع رسانی با صرف کمترین هزینه و زمان استفاده نمایید.

علاوه بر ارسال پیامک برای تبلیغ محصولات خود با پیامک هوشمند می توانید به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار کنید.ماژول دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه امکان گروهبندی و افزودن شماره ی مخاطبان را به شما خواهد داد.شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.

با استفاده از ارسال پیامک تبریک تولد و یادآوری با پنل پیامک در خدمات کامپیوتری ها،می توانید برای ارتباط بهتر با مشتریان در روز تولدشان برایشان پیامک خودکار تبریک تولد ارسال نمایید.یا اگر بصورت اقساطی به تعمیر یا فروش و ارائه خدمات می پردازید،می توانید از این طریق ، به ارسال پیامک یادآوری برای مشتریان خود برای پرداخت به موقع اقساط بپردازید.

برای اطلاع از نظرات مشتریان و یا برگزاری مسابقاتی جهت افزایش ارتباط با مشتریان این پنل قابل استفاده است .حتی برای ارتباط با پرسنل شرکت، میتوانید از ارسال پیامک نظرسنجی و مسابقه با پنل پیامک خدمات کامپیوتری استفاده نمایید.

با ابزار منشی خودکار پیامکی موجود در پنل پیامک خدمات کامپیوتری می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و آنی پاسخ دهید.

برخی دیگر از مزایای سامانه پیامک خدمات کامپیوتری :

  • معرفی لیست قیمت ها
  • فراخوان مناقصات با پنل پیامک خدمات کامپیوتری
  • ارسال پیامک های مناسبتی
  • معرفی محصولات و یا خدمات جدید به مشتریان
  • برگزاری مسابقه و قرعه کشی
  • دریافت نظرات مشتریان با پنل پیامک در شغل خدمات کامپیوتری
  • سیستم هشدار اولیه از طریق موبایل
  • ارسال پیامک تشکر از خرید و یا سفارش مشتریان
  • معرفی نمایندگی های جدید به مشتریان
  • برگزاری پرسش و پاسخ به منظور پشتیبانی پس از فروش
  • ارسال اخبار و رویداد های شرکت به همکاران و مشتریان
پنل پیامک برای مجتمع مسکونی (مدیریت ساختمان)
مشاهده

بنابراین با تهیه این پنل اس ام اس، میتوانید ارسال های خدماتی و اطلاع رسانی خود را به مشتریانتان انجام دهید.مواردی مانند اعلام زمان انجام تعمیرات، زمان حضور در محل برای انجام خدمات، اعلام خدمات جدید به مشتریان همیشگی، پرداختی های مشتریان و … را می توانید به دست همه ی مشتریان خود برسانید.

برای مطالعه کاربردها و مزایای سامانه پیامکی بازدید ایده برای سایر مشاغل میتوانید به دیگر مقالات ما مراجعه بفرمایید :

پنل اس ام اس برای فروشگاه های لوازم خانگی
پنل اس ام اس برای مدارس
پنل اس ام اس برای دفاتر پیشخوان دولت و…

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *