ارسال پیامک براساس پیش شماره و کد

ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و کد

اکنون که به دنبال ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه هستید، حتما با پنل اس ام اس و امکانات آن آشنایی دارید. اگر مایلید با هزینه ی کم به تمام یا قسمتی از شماره موبایل های یک شهر کوچک پیامک تبلیغاتی ارسال کنید “ ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و کد ” به شماره موبایل همراه اول گزینه مناسبی است.

لابد از خود میپرسید وقتی که ماژول ارسال پیامک بر اساس کدپستی را در اختیار داریم ،پس ارسال بر اساس پیش شماره و کد چه برتری میتواند داشته باشد!؟در ادامه با ما همراه باشید.

ارسال براساس کد یک ارسال پیامک هدفمند با تفکیک سیم کارت دائمی و اعتباری، تفکیک استان، تفکیک شهر و انتخاب پیش شماره های موجود در آن شهر است.ارسال بر اساس کدپستی تمام نیازها را نمیتواند برطرف کند و در برخی شرایط کارایی کاملی ندارد.

ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و کد :

اگر شما یک کسب کار دارید که محصولات لاکچری میفروشید، یا قصد تبلیغ و ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی دارید ،که توانایی مالی بالایی داشته باشند، قطعا ارسال پیامک بر اساس کد به پیش شماره های ، شماره موبایل همراه اول تهران ویا سایر شهر ها یکی از انتخاب های شما خواهد بود.

این طبیعی است افرادی که شماره موبایل تهران با کد ۱ از ۰۹۱۲ دارند، توانایی بالاتری برای خرید محصولات لاکچری دارند و می‌توانند مشتریان باالقوه بهتری برای کسب و کار شما باشند. (در روش ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره و کد ، به طور مثال به شماره های ۰۹۱۲۱ یعنی اینکه به تمام شماره هایی که ۵ رقم ابتدای آنها ۰۹۱۲۱ می باشد … می توانید پیامک ارسال نمایید. )

نوبت دهی پیامکی چیست؟
مشاهده

در تهران برای ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و کد می‌توانید شماره های رند را گلچین کرده و به آنها پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

ارسال پیامک به شماره های کد ۱
ارسال پیامک به شماره های کد ۲
ارسال پیامک به شماره های کد ۳
ارسال پیامک به شماره های کد ۴
ارسال پیامک به شماره های کد ۵
ارسال پیامک به شماره های کد ۶
ارسال پیامک به شماره های کد ۷
ارسال پیامک به شماره های کد ۸
ارسال پیامک به شماره های کد ۹
ارسال پیامک به شماره های کد ۰

تمامی این شماره هایی که بر اساس کد و پیش شماره ، در سامانه پیام کوتاه برای تهران و سایر شهرها وجود دارد ،شماره های بروز و فعال می باشند.می‌توانید برای تبلیغ فروش محصولات گران قیمت از این روش بازاریابی استفاده نمایید.

ارسال پیامک بر اساس کد به پیش شماره های رند

چگونه به پیش شماره های همراه اول پیامک ارسال کنیم؟

ما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده امکان ارسال پیامک بر اساس کد را فراهم کرده ایم ،که شما میتوانید بر اساس کد یا اصطلاحا پیش شماره به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری تهران پیامک ارسال نمایید.

برای ارسال پیامک بر اساس کد از بخش ارسال پیامک> افزودن گیرندگان > ارسال منطقه ای کشوری > پیش شماره >استان و شهر مورد نظر را انتخاب نموده سپس تمام پیش شماره های ثبت شده برای شهر به شما نمایش داده می شود . شما میتوانید به شماره های کد ۱ یا شماره های کد ۲ و… تا شماره های کد ۹ تهران پیامک ارسال نمایید.

پنل پیامک قم
مشاهده

به این ترتیب شما میتوانید، به شماره های لاکچری یا پیش شماره های رند پیامک ارسال نمایید.

تفکیک پیش شماره و کد برای چیست ؟

جدا سازی جامعه هدف
گروه های سنی مختلف و ثروت آنها با پیش شماره خط آنها مشخص می شود.

ارسال هدفمند
خطای کمی در این سیستم وجود دارد و اطلاعات دقیق است.

کاهش هزینه های شما
با ارسال اندکی به جامعه هدف دقیق پیامک ارسال می کنید.

تجربه امتحان شده
۹۰% کاربران از این مدل ارسال راضی بوده اند.

شما با خرید پنل اس ام اس، از سامانه پیامکی بازدید ایده ،می توانید با بانک شماره موبایل های سراسر کشور به تفکیک پیش شماره – به تفکیک کدپستی – به تفکیک سن و جنسیت پیامک ارسال نمایید.

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *