اتصال CRM به پنل ارسال پیامک

اتصال CRM به پنل ارسال پیامک - سامانه ارسال اس ام اس

یکی از قابلیت های CRM برای پیگیری ارتباط با مشتریان ،استفاده از ابزار قدرتمند پیامک است. با اتصال نرم افزار ارتباط با مشتری (crm) به پنل ارسال پیامک (سامانه پیامک) ،می توانید پیامک هایتان را ،به صورت اتوماتیک و خودکار از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارسال نمایید.

نرم افزار CRM چیست؟

کلمه‌ی CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.هدف اصلی نرم افزار CRM ، که به عنوان نرم افزار مدیریت تماس نیز شناخته می شود، این است که اطلاعات مشتری را در یک مخزن مشترک تلفیق کند،تا کاربران بتوانند ارتباطات خود را سازماندهی و مدیریت کنند. سیستم های متفاوتی با عنوان CRM وجود دارند ، اما بهترین نرم افزار CRM شامل حداقل چهار ویژگی اصلی زیر می باشند.

مدیریت اطلاعات مشتری :

اکثر این محصولات ،پایگاه داده قابل جستجو را ،برای ذخیره اطلاعات مشتری فراهم می کنند (مانند اطلاعات تماس) و اسناد مرتبط با هر مشتری (مانند پیشنهادات فروش و قراردادها) .در حالی که اکثر CRM های عمومی این قابلیت را ارائه می دهند، می توان این ویژگی را در برخی دیگر از سیستم های نرم افزاری صنعتی نیز مشاهده کرد.

پیگیری تعاملات :

این سیستم ها مکالمات را که توسط تلفن، به صورت حضوری، از طریق چت زنده، ایمیل یا سایر کانال ها برگزار می شود، ثبت می کنند. این تعاملات می تواند به صورت دستی وارد شود، یا به صورت خودکار با تلفیق سیستم های تلفن و ایمیل. بسته به محصول، برخی از سیستم ها همچنین می توانند تعاملات را در فیس بوک، توییتر و سایر سیستم عامل های اجتماعی دنبال کنند.

انواع پنل اس ام اس
مشاهده

اتوماسیون (خودکار ساختن) گردش کار :

هنگامی که یک کار در یک مرحله کامل می گردد، سیستم به طور خودکار مرحله بعد را تعیین و مقدمات آن را فراهم می سازد. این فرایند مرسوم در کسب و کار معمولا از تکنولوژی هایی همچون لیست کارها، تقویم ها و سیستم های هشدار دهنده استفاده می کنند.

گزارش دهی :

مدیریت می تواند از ابزار گزارش دهی CRM برای پیگیری عملکرد و بهره وری بر اساس فعالیت های وارد شده در سیستم CRM استفاده کند.به عنوان مثال، چه تعداد مخاطب جدید در آن روز اضافه شده است یا اینکه درآمد حاصل شده است؟ این ابزار می تواند برای پیش بینی ها، مانند میزان فروش یک محصول خاص یا خالص درآمد در بازه زمانی مشخص در آینده (مثلا سه ماهه بعدی) استفاده شود.

اتصال سامانه پیامک به مدیریت ارتباط با مشتری

اضافه کردن قدرت پیامک به نرم افزار ارتباط با مشتریان (اتصال CRM به پنل پیامک) :

کسانی که در حوزه فروش و پشتیبانی فعالیت می کنند می دانند که مجهز بودن یک نرم افزار به انواع روش های ارتباطی تا چه حد کمک کننده است. زیرا که در زمان صرفه جویی می شود و از تعریف مجدد اطلاعات مشتریان در چند نرم افزار و پنل خودداری می شود.

ضرورت پیامک نیز بر همگان آشکار است، بعد از تماس تلفنی، دومین و سریعترین و قابل اعتماد ترین کانال ارتباطی بین صاحبین کسب و کار و شرکت ها ارسال پیامک است. این نوع ارسال پیامک ها که از طریق نرم افزارها و اپلیکیشن ها انجام می شود ،به کمک پنل اس ام اس قابل انجام است.

تعداد کاراکترهر پیامک ومحاسبه هزینه هر پیامک
مشاهده

اتصال سامانه پیامکی بازدید ایده به CRM ارتباط با مشتری :

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده خدماتی بوده و قابلیت ارسال پیامک حتی به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از طریق این نرم افزار و اتصال crm به سامانه پیامک به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست نیز پیامک ارسال کنید.

برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی از خط خدماتی و برای ارسال پیامک های تبلیغاتی ارسال پیامک با سیمکارت در اختیار شما قرار داده می شود.می توانید از طریق سیمکارت های شرکت ما اقدام به ارسال پیامک نمایید.

وب سرویس ارسال پیامک بازدید ایده قابلیت اتصال به تمامی نرم افزارهای CRM را دارد و شما می توانید از طریق وب سرویس url قابلیت ارسال اس ام اس و قابلیت دریافت پیامک از وب سرویس را استفاده نمایید. در ادامه لیست نرم افزارهای crm سازگار با سامانه ارسال پیامکی بازدید ایده اعلام می شود.

لیست نرم افزارهای crm برای ارسال پیامک :

نرم افزار crm پیام گستر ، نرم افزار CRM اورست ، مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (CRM) ، نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار ، نرم افزار crm پارس ویتایگر ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(CRM) ، نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت ، نرم افزار CRM نیکراد

نرم افزار مدیریت امور مشتریان مهفا ، نرم افزار CRM شاتوت ،نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری – CRM – مشاور حساب ،نرم افزار crm و اتو ماسیون اداری آدا ،نرم افزار باشگاه مشتریان ویوا رایان ،نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM پارمیس استار ،نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان( CRM) سامان بان ،نرم افزار سی آر ام پاندا

ارسال پیامک با نام تجاری
مشاهده

نرم افزار crm آرین سیستم ،نرم افزار وفاداری مشتریان و افزایش فروش رایانیک ،نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM ، مدیریت ارتباط با مشتریان ملک،نرم افزار CRM ماندگار،مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام،نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان طلوع،نرم افزار crm سهند،نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاسپین و…

برای اتصال CRM به پنل ارسال پیامک و ارسال اس ام اس به مشتریان با ما در مجموعه بازدید ایده تماس بگیرید.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *