چگونه با تلفن ثابت پیامک انبوه ارسال کنیم؟

نحوه ارسال پیامک با تلفن ثابت - ارسال اس ام اس از خط تلفن

در این مقاله قصد داریم شما را با روش ارسال اس ام اس با خط تلفن ثابت آشنا کنیم !!! پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال پیامک با تلفن ثابت وچگونگی بهرمندی از مزایای خط ثابت برای ارسال پیامک با ما همراه باشید.

یکی از کاربردهای سامانه پیامک ارسال پیامک با تلفن ثابت است. خیلی از کاربران فکر می‌کنند که امکان ارسال پیامک از طریق شماره تلفن ثابت امکان پذیر نیست. اما جالب است بدانید که می‌توانید بدون خرید یا استفاده از هیچ سخت افزاری از شماره تلفن ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده کنید.

استفاده از خط ثابت ۰۲۱ برای ارسال پیامک حس اعتماد بیشتری را در مخاطب ایجاد می‌کند و این احساس را به مخاطب می‌دهد، که از سمت یک مجموعه معتبر پیامک را دریافت کرده است. در نتیجه احتمال خوانده شدن پیامک شما و تاثیر آن به شدت افزایش می یابد.

برای ارسال پیامک با تلفن ثابت باید چه کار کنیم؟

برای این کار سه راه وجود دارد:

  • استفاده از تلفن ثابت بدون نیاز به اینترنت
  • استفاده از نرم‌افزار شرکت مخابرات با نام پیاثا
  • استفاده از سامانه پیامک با خط ۰۲۱

در ادامه این ۳ مورد را با هم بررسی می‌کنیم.

ارسال SMS از تلفن ثابت (بدون اینترنت)

در این روش قبل از همه چیز تلفن ثابت شما باید قابلیت دریافت و ارسال SMS را داشته باشد. با تهیه این تلفن‌ها و واردکردن شماره ۹۷۱۷۰۰۰ در قسمت SMS CENTER می‌توانید از سرویس ارسال پیامک تلفن ثابت استفاده کنید.

پیاثا چیست؟

پیاثا (مخفف پیامک تلفن ثابت) از نرم‌افزارهای شرکت مخابرات است. برای ارسال پیامک با استفاده از پیاثا ابتدا باید آن را از سایت www.tct.ir دانلود و روی کامپیوتر نصب کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید از طریق مودم (حتی بدون نیاز به اینترنت) به تلفن ثابت یا همراه مخاطبانتان پیامک ارسال کنید.

نحوه استعلام سرشماره پیامکی
مشاهده

ارسال پیام با خط ثابت ۰۲۱

دو مورد قبلی که بررسی کردیم به غیر از اینکه به سهولت در دسترس نیستند، بیشتر به درد ارسال پیامک در تعداد بسیار محدود می‌خورند و کارایی در کسب‌و‌کار ندارند. اما ناامید نشوید؛ روش سوم نه تنها به سهولت در دسترس است، بلکه برای ارسال هزاران پیامک انبوه هم کاربرد دارد.

مثلاً فرض کنید که یک مغازه موبایل‌فروشی دارید و می‌خواهید تخفیف‌ها و فروش ویژه مدل‌های جدید گوشی را به اطلاع مشتریان برسانید. اینجا دیگر شاید ارسال چند اس‌ام‌اس محدود جواب ندهد و بخواهید صدها پیامک ارسال کنید.

روش دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک

روش دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک :

ابتدا ،قبل از هر چیز می‌بایست یک پنل پیامک تهیه نمایید. بعد از خرید سامانه پیامک می‌توانید نسبت به ثبت درخواست برای فعال سازی شماره ثابت برای ارسال پیامک با تلفن ثابت اقدام نمایید. می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید پنل پیامک مقاله راهنمای  پنل اس ام اس را مطالعه نمایید.

خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقیقی با جواز کسب یا اسکرین شات از اینماد و برای افراد حقوقی با ارائه آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و معرفی نامه امکان پذیر است.
لازم به ذکر است که ارسال اس ام اس با خط ثابت هزینه‌ای برای قبض تلفن شرکت شما ندارد. فقط کافی است پنل پیامکی خود را شارژ نمایید و از مزایای خط ثابت برای ارسال پیامک نهایت بهره را ببرید.

هزینه ثبت خط اختصاصی برای ارسال پیامک با خط تلفن ثابت :

برای اینکه بتوانید با تلفن ثابت شرکت پیامک انبوه ارسال نمایید ،می بایست بعد از ارسال مدارک خواسته شده و تایید درخواست نسبت به پرداخت هزینه خط ثابت برای ارسال اس ام اس اقدام نمایید ،تا بتوانید از این خط برای ارسال و دریافت پیامک استفاده نمایید.

ارسال پیامک براساس کد پستی
مشاهده

تعرفه ثبت خط تلفن ثابت برای ارسال پیامک مبلغ ۵۰ هزار تومان می باشد، که شما با پرداخت این مبلغ و ارائه مدارک می توانید، از خط ثابت برای ارسال پیامک با تلفن ثابت استفاده نمایید.

مدارک لازم متقاضیان حقیقی خط ثابت پیامکی :

تصویر کارت ملی
تصویر جواز کسب یا عکس (اسکرین شات) از صفحه اینماد

مدارک لازم برای متقاضیان مستاجر :

در صورتی که مایل به ثبت خط اختصاصی هستید، که مالک خط فرد دیگری است و شما به عنوان مستاجر در آن محل ساکن هستید، می بایست اجاره نامه ملک که نام شما به عنوان مستاجر و نام صاحب خط به عنوان مالک در آن ذکر شده باشد را جهت ثبت خط اختصاصی ثابت ارایه دهید.

مدارک لازم متقاضیان حقوقی خط ثابت پیامکی :

تصویر کارت ملی شخص نماینده از سمت شرکت
تصویر معرفی نامه نماینده در سربرگ شرکت
آگهی تاسیس، روزنامه رسمی
توجه داشته باشید که فقط ارسال تصویر مدارک گفته شده در بالا کافی است و نیازی به ارسال پستی ندارد.

خط ثابت ۰۲۱ مجازی برای ارسال پیامک :

متاسفانه امکان دریافت خط پیامکی متناظر با تلفن ثابت برای پیش شماره‌های شهرستان امکان پذیر نمی‌باشد. اما این امکان وجود دارد که همه افراد (حتی افراد حقیقی) بتوانند خط مجازی با پیش شماره ۰۲۱۰۰۰ را دریافت کنند.

این خط نیز مانند سایر خطوط اختصاصی پیامکی قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارد. فایده استفاده از این خط تمایز میان پیامک های ارسالی توسط شما با پیامک های تبلیغاتی ارسالی با پیش شماره‌های اپراتورهای ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و … است و این تمایز به برند شما اعتبار و هویت می‌دهد.

پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی
مشاهده

مزایای استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک :

  • امکان دریافت پیامک از سمت مخاطب
  • امکان برقراری راحت‌تر تماس برای کاربر و ایجاد حس اعتماد
  • تعرفه پایین ارسال پیامک
  • عدم نیاز به نوشتن شماره تماس در متن پیام
  • امکان خدماتی کردن خط ثابت

معایب ارسال پیامک با خط ثابت :

  • عدم ارائه به افراد حقیقی بدون جواز کسب
  • محدودیت ارسال اس ام اس حاوی لینک
  • عدم پشتیبانی پیش شماره‌های شهرستان

هر چند امکان ارسال پیامک لینک دار برای خط ۰۲۱ وجود ندارد. اما اپراتورهای ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ به راحتی قابلیت ارسال لینک را در اختیار شما قرار می‌دهند. در سامانه پیامکی بازدید ایده تمامی پیش شماره‌های مخابراتی برای ارسال پیامک با تلفن ثابت  به طور پیش فرض وجود دارد و شما می‌توانید به دلخواه از این خطوط استفاده نمایید.

شرایط خدماتی کردن خط تلفن ثابت :

خطوط پیامکی ۰۲۱ به صورت پیش فرض تبلیغاتی هستند و به این معنی است که شما فقط می‌توانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی آنها فعال است پیامک ارسال نمایید. در صورتی که قصد ارسال پیامک اطلاع رسانی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند را دارید باید خط ثابت خود را خدماتی کنید.

مدارک لازم برای خدماتی شدن خط تلفن ثابت :

جهت خدماتی کردن خط تلفن ثابت باید ،خط حتما در مخابرات به صورت حقوقی ثبت شده باشد و همراه با ارائه سفته به مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا به آدرس پستی ارسال شود.

مدارک لازم برای خدماتی شدن خط تلفن ثابت

فرم تعهدنامه خدماتی ۰۲۱ (اپراتور خط ثابت ارسال پیامک) :

ارسال پیامک با تلفن ثابت شرکت می‌تواند باعث شود که نام برند و شماره تماس شما در ذهن مخاطب ماندگار شود. از آنجایی که دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک هزینه زیادی ندارد می‌توانید در کنار سایر خطوط پیامکی این خط را نیز دریافت کنید.

خط دلیوربیس چیست ؟
مشاهده

مروری بر مزایای خط ثابت برای ارسال پیامک :

  • ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت و با شماره تلفن ثابت خودتان
  • هویت دار بودن پیامک های ارسالی با شماره تلفن ثابتی که متعلق به خود شماست در مقایسه با پیامک هایی که با شماره های مجازی۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و … ارسال می شوند.
  • ارزانترین خدمات ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت
  • سرعت بالای ارسال و دریافت
  • فعالسازی سریع
  • امکان فعالسازی و مدیریت چند خط به صورت همزمان روی یک پنل
  • فعالسازی رایگان سرویس برای کاربران عادی
  • عدم نیاز به نوشتن شماره تماس شما در متن پیامک و صرفه جویی در تعداد کاراکترها
  • بهبود مشتری مداری و ایجاد اطمینان بین شما و کاربران از طریق ارسال شماره تماس به مخاطبین
  • امکان برقراری تماس (call) و یا پاسخ پیامکی(reply) توسط دریافت کننده پیام با شماره تلفن ثابت شما پس از ارسال پیامک
  • فعالسازی سرویس با پیش شماره ۰۲۱ و ۰۲۶ برای مشترکین تلفن ثابت در تهران و کرج و پیش شماره ۰۲۱۰۰۰ و ۰۲۶۰۰۰ برای متقاضیان شهرستانی (***۰۲۱۰۰۰) و یا افرادی که می خواهند ، خطی غیراز تلفن ثابت خود برای ارسال پیامک با تلفن ثابت فعال کنند .(۰۲۱۰۰۰۱۳۹۷)
, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *