دلایل عدم موفقیت در بازاریابی پیامکی

دلایل بازاریابی پیامکی ناموفق برای کسب و کار ها

بازاریابی پیامکی (اس ام اس مارکتینگ) یکی از روش های جدید بازاریابی و تبلیغات اینترنتی است.اینکه دلایل بازاریابی پیامکی ناموفق مشاغل مختلف چیست؟ و رعایت نکردن چه اصول و مواردی باعث زیان مالی و آسیب به یک برند معروف در پنل پیامک می شود؟ موضوع این مقاله است.

بازاریابی پیامکی در سالهای اخیر به شدت مورد استقبال واقع شده و برای اجرای سریع،دقیق و اقتصادی آن از سامانه های پیام کوتاه استفاده می شود.با خرید سامانه پیامکی میتوانید به ارسال پیامک در ابعاد گسترده و با هزینه و زمان کم بپردازید.اما همیشه برای استفاده از هر ابزاری باید به اصول و مواردی مهم در جهت استفاده هوشمندانه از آن توجه نمایید.

دلایل بازاریابی پیامکی ناموفق

با رعایت اصول و قواعد درست،میتوانید بازاریابی خود را در جهت پیشبرد اهداف و در نهایت افزایش فروش بهبود ببخشید.

دلایل شکست بازاریابی پیامکی

عدم انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک

یکی از عوامل کلیدی و بسیار مهم در بازاریابی پیامکی ، زمانبندی در ارسال پیامک است.اینکه برای ارسال پیامک های خود زمان مناسبی را انتخاب کنیم بسیار مهم است.اگر در زمان خواب و استراحت مشتریان دائما با ارسال پیامک های خود ایجاد مزاحمت برایشان داشته باشیم،قطعا دیگر علاوه بر بی توجهی به پیامهایمان،مشتری کالا وخدماتمان نخواهند بود.

ارسال پیامک های بی وقفه و تکراری

متاسفانه برخی تصور میکنندکه با فرستادن پیام های پی در پی،مخاطبان بیشتری را جذب می کنند.اما اغلب علاوه بر هدر دادن هزینه و وقت خود،مشتریانی که جذب کرده بودند را هم از دست می دهند.در واقع بدون کسب نتیجه مطلوب،زحمات خود را نیز هدر می دهند.

راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی
مشاهده

ارسال پیامک های پی در پی یکی از دلایل بازاریابی پیامکی ناموفق مشاغل مختلف است که باعث می شود شما به یک مخاطب اسپم تبدیل شوید!

پرهیز از ارسال پیشنهادات بیهوده

متن های تبلیغاتی شما باید جذاب باشند تا خواننده دست کم از خواندن آن صرف نظر نکند. شما اگر در جلب نظر مشتریان خود موفق نباشید در قدم اول شکست خواهید خورد.برای اینکه پیامک های جذاب طراحی و ارسال کنید،می توانید مقاله اصول نوشتن متن پیامک تاثیرگذار را در راستای اس ام اس مارکتینگ موفق مطالعه کنید.

عدم ارائه روش خروج از خبرنامه

باید به این نکته توجه داشته باشید که بالاخره روزی فرا می رسد تا مشتریان شما چه دیر یا زود قصد انصراف از خبرنامه شما را داشته باشند . در صورتیکه شما روش خروج از خبرنامه را به آنها ارائه ندهید ، عضو خبرنامه پیامکی شما نخواهند شد. در ضمن عدم انجام اینکار می تواند به اقدامات قانونی منجر شود.

اما برای افزایش تعداد اعضای خبرنامه پیامکی خود به مقاله ” چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهیم؟ ” مراجعه کنید.

با توجه به اصول بازاریابی موفق و پرهیز از این دلایل بازاریابی پیامکی ناموفق می توانید به تبلیغات انبوه برای کسب و کار خود ادامه دهید.

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *