تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری

تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری + معرفی ابزارهای کمکی مثل پنل اس ام اس

امروزه پیشرفت در کسب و کار وابسته به اینترنت شده است. با پدید آمدن اینترنت، نحوه جذب مخاطب و مشتری تغییر بزرگی یافته است.در این مقاله استراتژی ویا تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری ، ابزارهای کاربردی که در این راستا تاثیر چشمگیر دارند؛ مثل پنل اس ام اس را معرفی میکنیم.

امروزه اکثر کسانی که قصد خرید محصولی را دارند، ابتدا در مورد آن محصول جستجوی اینترنتی انجام می دهند. اما کسب و کارها برای اینکه در جذب مخاطب یا مشتری و فروش بیشتر موفق باشند، باید با برخی از روش های افزایش فروش و مشتری آشنا بوده و آنها را پیاده سازی کنند.

تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری :

به مشتریان قدیمی ایمیل ارسال کنید

مشتریان مهم ترین قسمت کسب و کار شما می باشند. آن ها را خوشحال کنید تا کسب و کار شما رونق بگیرد! هر هفته می توانید چند ساعت را به این امر اختصاص دهید که از آن ها بابت خرید از فروشگاه شما تشکر کنید یا پیشنهادهای جدیدی که دارید را برای آن ها ارسال کنید. به یاد داشته باشید که مشتریان وفادار بهترین تبلیغات برای کسب و کار شما به شمار می روند.

به مشتریان بالقوه خود ایمیل ارسال کنید

ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه از تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری می باشد.مشتریان بالقوه مانند مشتریان قبلی حائز اهمیت می باشند. رسیدن به مشتریانی که علاقمند به کسب و کار و یا محصول شما می باشند؛ ولی هنوز خریدی نداشته اند. توجه داشته باشید که برای رسیدن به این مشتریان باید کمی وقت صرف کنید و شخصیت جامعه هدف خود را شناسایی نمایید تا مشتریان بالقوه را تحریک به خرید از کسب و کار خود کنید.

یک وبلاگ راه اندازی کنید

در دنیای محتوا محور امروز، وبلاگ نویسی یکی از راه هایی است که برای گسترش کسب و کار می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. بازاریاب های B2B که از وبلاگ استفاده می کنند، ۶۷% بیشتر از کسانی که این کار را انجام نمی دهند، موفقیت کسب کرده اند.

علاوه بر این، مشتریانی که قصد خرید خدمات یا محصولاتی را دارند، معمولا سه بار در مورد وسیله ای که می خواهند خریداری کنند، اطلاعات کسب می کنند. برای شروع به کار ،یک وبلاگ برای کسب و کار شما هیچ هزینه ای را در بر نخواهد داشت.

در شبکه های مجازی فعال باشید

با توجه به دنیای امروزی، امیدواریم که کسب و کار شما در حال حاضر حداقل در یک شبکه مجازی فعال باشد و اگر نباشد، شما باید در حداقل یکی از پلت فرم هایی که موجود می باشند ثبت نام خود را انجام دهید.

این مسئله دیگر یک امر دل به خواه نبوده و به یکی از تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری و ضروری به شمار می رود. اگر نمی توانید در هر ۱۵ شبکه اجتماعی که امروزه فعالیت در آن ها بسیار رایج است حداقل در دو یا سه شبکه اجتماعی فعال باشید.

نیازهای مشتریان خود را بررسی کنید

بهترین راهی که برای خوشحال کردن و ایجاد رضایت در مشتریان خود سراغ دارید چیست؟ بهترین راه برای ایجاد رضایت در مشتری این است که به مشتری آن چیزی را بدهید، که او می خواهد.

گزارش‌گیری از پیامک‌های ارسالی پنل اس‌ام‌اس
مشاهده

بررسی کنید که مشتریان فعلی و قدیمی شما از چه چیزی در کسب و کار شما خوششان می آمده و دوست داشته اند چه چیزی در کسب و کار شما تغییر کند. به مشتریان خود این شانس را بدهید که با شما صحبت کنند و از نظرات آن ها مطلع شده تا بهتر بتوانید برای آینده کسب و کار خود نتیجه بگیرید.

نیازهای کارمندان خود را بررسی کنید

مانند روش پیشین برای کارمندان خود نیز ارزش قائل شوید. مشتریان راضی، خدمات خود را از کارمندان راضی دریافت می کنند. با کارمندان خود صحبت کنید و نیازهای آن ها را بررسی نمایید. همچنین می توانید یک جلسه پرسش و پاسخ را با کارمندان خود داشته باشید تا خیال آن ها بابت سوال های پیرامون کسب و کار را راحت کنید.

طرح های پیشنهادی و تخفیفی ارائه دهید

یکی از راه های بسیار خوب برای افزایش تعامل شما با مشتریان در اینترنت و فروشگاه های سنتی می باشد. تخفیف بدهید، کد های تخفیف برای خرید آنلاین ارائه دهید و یا برای تشویق مشتریان، آن ها را دعوت کنید تا از کسب و کار اینترنتی شما دیدن کنند.

شما می توانید برای این کار از شبکه های اجتماعی نیز کمک بگیرید. ایمیل های تبلیغاتی یا ایمیل به صورت مستقیم داشته باشید. ارائه پیامک تبلیغاتی نیز می تواند برای شما مناسب باشد؛ این کارها گرچه هزینه برای شما در پی خواهند داشت ولی خیالتان راحت باشد که تمامی مبالغی که هزینه کرده اید، به زودی به کسب و کار شما باز میگردند.

تبلیغات اینترنتی داشته باشید

داشتن تبلیغات اینترنتی یکی از روش هایی است که می تواند برای جذب مشتریان جدید بسیار تاثیرگذار باشد. به این منظور می توانید تبلیغات مستقیم داشته باشید و یا رپورتاژ خبری ایجاد کنید.

بهتر است اگر کسب و کار شما به صورت سنتی اداره می شود، به فکر راه اندازی یک وب سایت یا یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار خود باشید. رپورتاژ خبری یا تبلیغات اینترنتی خود را در وب سایت هایی منتشر کنید،که بازدید کننده زیادی دارند و در مورد موضوعی در حوزه کاری شما در حال فعالیت می باشند.

با مالکین سایر کسب و کارها همکاری داشته باشید

اگر نمی خواهید تبلیغات و یا رپورتاژ اینترنتی داشته باشید، می توانید با مالکین سایر کسب و کارهای اینترنتی همکاری کنید و به مشتریان کسب و کار دیگر اینترنتی، یک بسته هدیه و یا کد تخفیف ارائه دهید.

فقط باید اطمینان کسب کنید که کسب و کار شما تصمیم به همکاری با مشتریان مشابه را دارد، ولی رقبای مستقیم شما با شرکت هدف در حال همکاری نیستند. باید مراقب باشید که زمانی که می خواهید بهترین گزینه ها را برای افزایش مشتریان انجام دهید، رقبای مستقیم خود را از دست نمی دهید.

کتاب بخوانید

برای بهبود کسب و کار خود، می توانید یک کتاب در حوزه کسب و کارتان مطالعه نمایید یا زندگی نامه شخصی کارآفرینی که همیشه او را تحسین می کرده اید را تهیه کنید. خواندن یکی از بهترین راه های برای یادگیری چیزهای جدید و آموزش خود با راهنمایی از رهبران کسب و کار در دنیا به شمار می رود که قطعا باید از آن استفاده نمایید.

پنل پیامک برای کردستان
مشاهده

در یک رویداد شرکت کنید

از تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری ، تلاش، برای ورود به یک رویداد محلی در زمینه کسب و کار است. این یک راه ایده آل برای برقراری ارتباط با صاحبان کسب و کارهای دیگر و یافتن مشتریان جدید به شمار می رود. همچنین شما به احتمال زیاد چیزهای جدیدی را در این فرآیند یاد خواهید گرفت که در ادامه می تواند به کسب و کار شما کمک شایانی نماید.

کارگاه آموزشی برگزار کنید

پس از اینکه یادگیری را به اتمام رساندید و دانش مورد نیاز خود را به دست آوردید، آن را به اشتراک بگذارید. می توانید برای به اشتراک گذاشتن دانش خود از فروشگاه یا حتی میز کاری شخصی خود در منزل برای برگزاری یک کارگاه آموزشی استفاده کنید.

در شبکه های مجازی لایو بگیرید

شاید همه دوست نداشته باشند که پشت دوربین قرار بگیرند یا نتوانند از پس این کار بر بیایند. ولی در صورتی که در کسب و کار خود کسی را دارید که بتواند این کار را انجام دهد، از او استفاده کنید.

یک دوربین را راه اندازی کنید (می توانید از کامپیوتر و یا موبایل هم استفاده کنید) و در شبکه های مجازی مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب لایو بگذارید و هر آن چیزی که می خواهید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید را به آن ها نشان دهید. این کار تنها یک تولید محتوا نیست و به مشتریان شما این شانس را می دهد تا با افراد پشت کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند. می توانید از رویدادهای آموزشی و کنفرانس ها هم لایو تهیه کنید.

اسپانسر یک رویداد باشید

آیا یک نمایشگاه محلی در شهر شما در حال برگزاری است و یا نیاز به کمک مالی در اجرای یک رویداد حس می شود؟ کسب و کار خود را با حمایت از رخدادها و شرکت در این رویدادها درگیرد کنید. این کار به شما در بهبود تولید محتوا کمک می کند و همچنین برخی از شرکت ها و روابط بسیار جذاب را برای شرکت شما پیش خواهد آورد.

از مشتریان بخواهید نظرات خود را بدهند

نظرات مشتریان می تواند برای خرید یک محصول تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. تقریبا ۴۰ درصد از خریداران، تصمیم خود را به خرید پس از مطالعه یک تا سه نظر در بخش نظرات یک محصول انجام می دهند.

پس ضروری است که حداقل در وب سایت، صفحه فروش آمازون و یا هر کجا که محصولات خود را می فروشید، از مصرف کنندگان بخواهید، که نظرات خود را اعلام کنند. ارسال ایمیل پس از خرید هر مشتری و یا انتشار بازخورد از خرید در صفحات اجتماعی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین می توانید از مشتریان خود بخواهید که صفحه خرید خود را برای دوستان، آشنایان و یا کسانی که فکر می کند از محصول شما خوششان خواهد آمد ارسال نمایند.

ارسال پیامک حاوی لینک
مشاهده

با تولید محتوا به انتشار مطالب بپردازید

نام بردن از این روش بسیار آسان تر از انجام دادن آن می باشد، ولی انجام آن غیر ممکن نیست. ابزاری انتخاب کنید که بتواند پوشش مناسبی روی محتوای مالتی مدیای شما داشته باشد و این محتوا را در شبکه های مجازی و سایت های مختلف منتشر کنید.

یکی دیگر از راه های انجام این کار ارسال مطالب مربوط به کسب و کار شما به روزنامه های محلی، مجله ها و وبلاگ ها می باشد. شما باید همیشه تلاش داشته باشید که محتوای خودتان را بنویسید یا کتاب خود را داشته باشید، اگر چه که این روش ها شاید وقت زیادی بگیرد ولی ارزشش را دارد.

اطلاعات قدیمی خود را به روز رسانی کنید

از تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری می توان به به روز بودن و ارائه اطلاعات صحیح در مورد کسب و کارتان به مشتریان است. این که دسترسی به شماره تلفن های شما چقدر آسان است و چند دقیقه به طول خواهد انجامید، تا مشتریان به آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی و وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

همچنین وب سایت شما باید به روز بوده و تمامی اطلاعات تماس در آن به درستی وارد شده باشد. اگر خریداران برای دسترسی به اطلاعات شما مجبور باشند ،که زیاد در وب سایت شما جستجو کنند، ممکن است از خرید خود منصرف شوند.

ابزار های کاربردی برای افزایش فروش و جذب مشتری

ابزار های کاربردی برای افزایش فروش و جذب مشتری

بهترین راهکارهایی که برای افزایش فروش، فروشگاه های اینترنتی و مغازه ها می توانند مناسب باشند را در این بخش به شما معرفی کردیم .ولی گاها متوجه می شویم که ما برای ورود و ماندن در عرصه رقابت یا پیروزی قطعی در رقابتی که آغاز کرده ایم، نیازمند ابزارهای کاربردی و کمکی هستیم که تضمین کننده پیروزی ما باشند.

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ( پنل اس ام اس )

دیده شدن از طریق وب سایت، ارسال ایمیل و درخواست از مشتری برای بازدید از فروشگاه اینترنتی می تواند جوابگو باشد. سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ابزاری است که می تواند راه ارتباطی خوبی مابین شما و مشتریان فعلی و بالقوه ایجاد نماید.البته از ابزارهای کاربردی و مهم برای کمک به تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری است.

پنل اس ام اس به شما یاری خواهد کرد تا در شناخته شدن توسط بازار هدف موفق تر باشید و بتوانید کسب و کار خود را متحول کنید. خرید یک اکانت از سامانه پیامکی بازدید ایده و کار کردن با این سیستم شاید هزینه چندانی برای کسب و کار شما در پی نداشته باشد، ولی قطعا می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

امکانات مختلفی که این پنل پیامکی در اختیار شما قرار می دهد، می تواند در افزایش تعامل شما نیز تاثیر داشته باشد.در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را متحول کنید یا میزان بازدید از سایت و فروشگاه اینترنتی شما در طول مدت زمان گذشته چندان زیاد نبوده است؛ می خواهید طرح های تخفیفی را به اطلاع مشتریان قدیمی خود برسانید و باشگاه مشتریان راه اندازی کنید که همه این طرح ها می تواند در متحول کردن کسب و کار شما تاثیر داشته باشد و انقلابی در افزایش فروش شما به شمار رود، استفاده از پنل اس ام اس بازدید ایده را در دستور کار خود قرار دهید.

پنل پیامک کرمانشاه
مشاهده

پرتال

اگر فروشگاه اینترنتی ندارید، قصد دارید وب سایت راه اندازی کنید ،ولی دانش خاصی در این مورد ندارید و یا اگر هم دارید می خواهید این کار را به بهترین نحو انجام دهید، پرتال می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود.

شما در پرتال قادر خواهید بود که یک وب سایت راه اندازی کنید، امکانات مربوط به فروشگاه اینترنتی را به وب سایت خود بیفزایید، وب سایت خود را با موبایل همگام سازی کنید، از خدمات مربوط به افزایش مشتری استفاده کنید، در بهینه سازی وب سایت خود از پرتال کمک بگیرید و هر آن چه که بتواند به سادگی در افزایش مشتری و فروش شما تاثیر مثبت داشته باشد را می توانید از وب سایت پرتال دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که در کسب و کارهای امروزی، جایی برای کسب و کار محلی و قدیمی وجود ندارد و فروشگاه های سنتی نیز برای افزایش فروش و مشتری خود باید به دیجیتال مارکتینگ روی بیاورند و پرتال، دقیقا می تواند نقطه ای برای شروع پیشرفت شما باشد. از دیگر امکانات پرتال می توان به پشتیبانی رایگان و دائم به صورت شبانه روزی اشاره نمود که در کمک کردن به شما دارای تاثیر بسیار زیادی می باشد.

ربات اینستاگرام دیدوگرام

اگر دقت کرده باشید، به شما در مورد ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی و نقش آن ها در افزایش رونق کسب و کار، پیدا کردن مشتریان بالقوه و افزایش فروش گفتیم و حالا وقت آن رسیده است که شما را با ابزاری آشنا کنیم که می تواند در افزایش بازدید از کسب و کار شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک شایانی نماید. حتما از خود پرسیده اید که چرا ابزار کاربردی و کمکی معرفی شده از طرف ما برای شبکه اجتماعی اینستاگرام کار می کند؟

جواب ساده است! اینستاگرام یکی از بزرگترین جامعه های دیجیتالی ایرانی به شمار می رود و مشتریان بالقوه بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی منتظر شما هستند تا بتوانید با رونق کسب و کار، سهم خود را از افزایش بازدید از طریق اینستاگرام افزایش دهید.

تبلیغات گوگل نوین

گوگل را می توان به عنوان بهترین ابزار برای ایجاد ارتباط با مخاطب معرفی نمود. این موتور جستجو که امروزه تقریبا بدون رقیب در حال واکاوی اطلاعات درون وب سایت ها می باشد، ابزاری را در اختیار مدیران سایت ها و کسب و کارها قرار می دهد که بتوانند با استفاده از آن، تبلیغات خود را انجام دهند. به همین منظور شرکت نوین در ایران نیز می تواند به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی کمک کند تا تبلیغات خود را در گوگل انجام دهند.

از مهم ترین مزایای استفاده از این خدمات می توان به افزایش بازدید وب سایت اشاره نمود و افزایش میزان بازدید از صفحات به معنای جذب مشتری و افزایش فروش خواهد بود. همچنین شما در کلمات کلیدی مهمی که در موتور جستجوی گوگل وجود دارد به عنوان اولین و بهترین سایت نمایش داده می شوید و می توانید بیشترین بازده را داشته باشید. تجربه بسیاری از کسانی که در حال حاضر با استفاده از تبلیغات گوگل نوین به کسب و کار خود را رونق بخشیده اند، مثبت ارزیابی شده است.

خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس چیست؟
مشاهده

تبلیغات بنری

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که با ورود به وب سایت خاصی، تعدادی تبلیغات را به عنوان بنر در وب سایت مشاهده کنید که با کلیک بر روی بنر، به وب سایت خاصی ارجاع داده شوید. این روش از تبلیغات در صورتی که به صورت حرفه ای انجام داده شود می تواند نتیجه بخش باشد و به گسترش کسب و کار اینترنتی شما، پیدا کردن مشتریان بالقوه و ایجاد اطمینان در میان مشتریان شما کمک شایانی خواهد نمود.

” داشتن مشتریان وفاداری که مایلند باز هم از شما خرید کنند“ این دقیقا همان چیزی است که موجب جهشی بزرگ در کسب و کارتان می شود.

اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید، آیا مشتریانتان را پس از خرید به حال خود رها میکنید ؟ چرا شما به صورت خودکار و با نصب یک افزونه به مشتریانتان پیامک ارسال نمی کنید تا انها را شگفت زده کنید ؟

در این مقاله تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری را بررسی کردیم .با بکار بستن این استراتژی ها و استمرار در این امر مشتریانی را جذب میکنیم که به واسطه خدمات یا محصولات با کیفیت قصد ماندگاری در فروشگاهمان را دارند .پس در ادامه به معرفی ابزارهایی برای سهولت در این امر پرداختیم.

کاربردی ترین ابزار که امکانات بی نظیری را هم در اختیار ما قرار می دهد، پنل اس ام اس است. علاوه بر ارائه امکانات کاربردی برای تبلیغات و اطلاع رسانی ، برای پشتیبانی و تعامل دو طرفه با مشتری که منجر به حفظ مشتری می شود هم بسیار مفید واقع می شود.

این پنل پیامک با در اختیار قرار دادن خط خدماتی ، به ما این امکان را می دهد تا به کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند نیز پیامک ارسال کنیم.

روزانه میلیون ها پیامک تبلیغاتی از سوی کسب و کارهای مختلف در سرتاسر دنیا ارسال می شود . با این کار در این دنیای شلوغ و پر هیاهو نام و برندتان همواره در ذهن مشتریان می ماند.. واضح است،که پول نسبتا ناچیزی که صرف خرید پنل پیامک و ارسال پیامک انبوه میکنید نه تنها هزینه نیست ،بلکه بزودی موجب افزایش قابل توجه فروشتان می شود. آیا شما یک فرصت تبلیغاتی با ضریب نفوذ بالا و درعین حال کم هزینه را نادیده میگیرید؟

پنل اس ام اس بازدید ایده به کمک قابلیت های مختلف ارسال مانند ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت یا ارسال پیامک به بانک مشاغل می تواند پیامتان را دقیقا به مخاطب هدف شما ارسال کند.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *