چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی - راهنمای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی

در این مقاله می‌خواهیم در مورد نحوه ارسال اس ام اس انبوه با شما صحبت کنیم، ارسال پیامک انبوه چیست؟ و چگونه اس ام اس تبلیغاتی انبوه بفرستیم؟ آیا ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیاز به دستگاه مخابراتی دارد؟ هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟و راهنمای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی .

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

بدون شک همه شما با نحوه کارکرد پیامک آشنا هستید: یک متن کوتاه و جذاب آماده می‌کنید و آن را برای مخاطب‌تان ارسال می‌کنید. حالا فرض کنید همین پیامک را می‌خواهید به بیش از یک مخاطب بفرستید تا از طریق آن، تبلیغات انجام بدهید یا محصولات و خدمات خودتان را معرفی کنید. این همان پیامک تبلیغاتیِ انبوه است که از طریق پنل پیامکی به مخاطبان زیادی ارسال می‌شود.

مزایا و کاربردهای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه :

اگر شما بخواهید فروشتان را به سرعت افزایش دهید، یا یک اطلاعیه مهم تبلیغاتی و انتخاباتی را به سریعترین شکل ممکن اطلاع رسانی کنید، بدون شک ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از گزینه های شما خواهد بود.

شما می‌توانید کاملاً به‌صورت هدفمند مشتری جذب کنید؛ مثلا از نظر پیش‌شماره (فقط به شماره‌های خاصی پیام می‌دهید)، یا از نظر جغرافیایی (فقط به یک محدوده خاصی پیام می‌دهید).

دفترچه تلفن پنل پیامکی از دفتر تلفن استفاده کنید!

بعضی از فعالیت‌ها و خدمات نیازمند اطلاعاتی بیش از شماره موبایل مشتری‌ها هستند. مثلا افتتاح حساب بانکی نیازمند ارائه مشخصات فردی از جمله تاریخ تولد است. در صدور بیمه‌نامه تاریخ انقضای آن مهم است. با داشتن این اطلاعات و ثبت آنها در دفتر تلفن سامانه پیامک می‌توان از گزینه های متنوع و هوشمندی در ارسال پیامک استفاده کرد؛ مثل پیامک تبریک تولد ، یادآوری پرداخت اقساط ، اخطار اتمام مدت بیمه‌نامه و …

ارسال پیامک زنده از طریق دکل همراه اول LBS
مشاهده

کاربرد و مزایای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی

به پیش‌شماره‌های خاص پیامک بفرستید!

در این روش شما با دانستن اینکه یک پیش‌شماره مربوط به کدام شهر است، می‌توانید به تمام یا تعداد خاصی از شماره‌ها، ارسال پیامک انبوه داشته باشید؛ مثلاً پیش شماره ۰۹۱۲۴۹۱ مربوط به مشترکین ورامین است. می توان به تمام یا تعدادی از شماره‌های بازه ۰۹۱۲۴۹۱۰۰۰۰ تا ۰۹۱۲۴۹۱۹۹۹۹ پیامک انبوه ارسال کرد.

شهر یا استان خاصی را مورد هدف قرار بدهید!

یکی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد سامانه پیام کوتاه، بانک شماره موبایل شهرهای مختلف است. شما با استفاده رایگان از این بانک می توانید به مشترکین استان یا شهر مورد نظرتان ارسال انبوه پیامک داشته باشید. از این امکانات می توان در تبلیغات شهری، اعلام سوانح طبیعی، تبلیغات انتخاباتی و … استفاده کرد.

به یک صنف خاص پیامک بفرستید!

ممکن است شما سرویس یا محصولی را داشته باشید که فقط به درد صنف خاصی از مردم بخورد: مثلاً اساتید دانشگاه، پزشکان، دبیران، فعالان ساختمانی ، سهامداران، طلا‌فروشان، مدیران شرکت‌های خصوصی و صنعتی، وکلا، مولفین و … .

دسترسی به همه افراد

امروزه همه حداقل یک گوشی موبایل در جیب خود دارد! شاید همه این افراد به فضای مجازی و سایر شبکه های اجتماعی دسترسی نداشته باشند، اما میتوان به آنها پیامک ارسال کرد.

ارتباطی بی واسطه با مشتری :

یکی از برتری های بازاریابی پیامکی نسبت به دیگر وسایل ارتباطی این است، که شما به صورت مستقیم و شخصا با مشتری ارتباط برقرار می کنید.

برای ارسال پیامک انبوه به کجا مراجعه کنیم؟

بعضی از مشتریان ما فکر می‌کنند که برای ارسال پیامک انبوه باید به مخابرات یا پیشخوان دولت مراجعه کنند، تا بتوانند پیامک انبوه ارسال کنند، حتی خیلی افراد در اینترنت به دنبال پنل اس ام اس مخابرات هستند و تصور می‌کنند که مخابرات پنل پیامکی ارائه می‌دهد.

چگونه با تلفن ثابت پیامک انبوه ارسال کنیم؟
مشاهده

این مقاله یک راهنمای ارسال اس ام اس انبوه است .پس نگران نباشید!! برای ارسال پیامک انبوه نیازی به مراجعه به مخابرات و دفتر پیشخوان دولت نیست و همچنین شما به سخت افزار مخابراتی یا مودم سیمکارتی (GSM MODEM) برای ارسال اس ام اس انبوه نیاز ندارید. شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید پیامک انبوه تبلیغاتی را ارسال کنید.

پنل اس ام اس یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب است ،که به شما قابلیت ارسال اس ام اس را فراهم میکند، تا بتوانید پیامک انبوه بفرستید. همچنین با استفاده از پنل اس ام اس میتوانید به بانک شماره های سراسر کشور دسترسی داشته باشید.

بانک شماره موبایل را از کجا تهیه کنم؟

بانک شماره موبایل استان و شهرها به صورت طبقه‌بندی شده در سامانه پیامکی وجود دارد، اگر شما می‌خواهید به افرادی که در تهران و پیش شماره موبایل آنها ۰۹۱۲۱xxx (اصطلاحا کد ۱) هستند پیامک ارسال کنید، نیازی نیست که شما شماره موبایل این افراد را جداگانه تهیه کنید.

زیرا اکثر سامانه های پیام کوتاه خودشان بانک شماره موبایل را به صورت تفکیک شده و طبقه‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌دهند. تا شما بتوانید به سادگی بازاریابی پیامکی را انجام دهید، در واقع یکی از مهمترین ویژگی های سامانه پیامک بانک شماره موبایل بروز است که شما بتوانید به مخاطبان پیامک ارسال کنید و درگیر پیداکردن شماره موبایل نباشید.

پس برای اینکه بتوانید پیامک انبوه بفرستید با خرید سامانه پیامکی میتوانید به تمام استان‌ها و شهرهای ایران و حتی با قابلیت ارسال پیامک به خارج کشور نیز پیامک ارسال کنید.

پنل پیامک برای تبریز
مشاهده

نحوه ارسال اس ام اس انبوه

چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستیم؟

حال که متوجه شدید، نحوه ارسال اس ام اس انبوه چگونه است ، لازم است با روش‌های مختلف ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا باشید و بدانید برای کسب و کار شما کدام روش بهتر جواب میدهد.

ارسال پیامک منطقه‌ای :

زمانی که قصد دارید پیامک تبلیغاتی را به افراد یک شهر، استان یا حتی سراسر کشور ارسال کنید. ( نامزدهای انتخاباتی و برندها و فروشگاه های محبوب برای برندسازی و جذب مشتری از این روش برای تبلیغات و برند سازی استفاده می کنند.)

ارسال پیامک براساس کد پستی :

در روش ارسال پیامک کدپستی شما میتوانید به افرادی که در مکان مورد نظر شما ساکن هستند پیامک ارسال کنید و این مورد برای حذب مشتری و افزایش فروش و جلب توجه ساکانان یک محله بسیار کاربردی است.

ارسال پیامک از طریق فایل اکسل :

در روش ارسال پیامک از طریق فایل اکسل شما می‌توانید به افرادی که شماره موبایل‌های آن‌ها را در فایل اکسل دارید، یا شماره موبایل آنها را در دفترچه تلفن پنل اس ام اس ذخیره کرده اید پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS :

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS برای اپراتور ایرانسل است . از طریق این سرویس شما میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس میگیرند، پیامک ارسال کنید.با سرویس دکل مخابراتی BTS شما قادر هستید ،به افرادی که همین الان در مکان کسب و کار شما هستند پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس محله :

این روش ارسال پیامک برای تهران امکان پذیر بوده و برای ارسال پیامک تبلیغاتی به محله های تهران قابل استفاده می‌باشد.

کاربرد پنل پیامک برای فرهنگسرا ها
مشاهده

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت :

در روش ارسال پیامک سن و جنسیت شما میتوانید به مخاطب هدفتان اگر در یک بازه سنی خاص باشد ،یا اگر مخاطب شما فقط بانوان یا آقایان هستند، میتوانید از این روش تبلیغات استفاده نمایید.

حالا شما فکر می‌کنید با این راهنمای ارسال اس ام اس انبوه ، برای شما و با توجه به مخاطب و کسب و کارتان کدام نحوه ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی مناسبترین گزینه است؟!!!!

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه محاسبه می شود؟

در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه بسیار مقرون به صرفه است. مثلا اگر بخواهید برای یک جمع ۱۰۰ نفره تراکت پخش کنید احتمالا برای شما (و چاپخانه) چاپ ۱۰۰ تراکت مقرون به صرفه نباشد.

اما پیامک تبلیغاتی انعطاف پذیر است، شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی را حتی برای یک نفر هم ارسال کنید و هزینه ارسال پیامک براساس افرادی که پیامک شما را دریافت می‌کنند ، محاسبه شده و هزینه پیامک افرادی که پیامک تبلیغاتی شما را دریافت نمی‌کنند عودت داده می‌شود.

 چگونه پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟

حال که با شیوه‌های مختلف ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا شدید و متوجه شدید ارسال اس ام اس انبوه تنها با داشتن یک پنل اس ام اس امکان پذیر است، برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی دو راهکار وجود دارد، می‌توانید ارسال پیامک انبوه را به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی (مانند بازدید ایده ) بسپارید .

یا اینکه می‌توانید از سایت ما یک پنل پیامکی تهیه کنید و خودتان به بانک شماره موبایل دسترسی داشته باشید و پیامک انبوه ارسال نمایید.همانطور که متوجه شدید خوشبختانه با خرید پنل اس ام اس شما مشکل بانک شماره موبایل ندارید. چرا که ما به صورت رایگان بانک شماره موبایل های طبقه بندی شده را در اختیار شما قرار میدهیم.

پنل پیامک برای دانشگاه ها
مشاهده
, , , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *