پنل پیامک برای شرکت های خدمات پزشکی

کاربرد پنل پیامک برای شرکت های خدمات پزشکی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر شیوه تبلیغات ، ارائه خدمات و فروش کالاها ، پنل پیامک برای تمامی مشاغل بسیار کاربردی است.در این مقاله به بررسی کاربرد پنل پیامک برای شرکت های خدمات پزشکی می پردازیم.

همانطور که اشاره شد ، امروزه دیگر تبلیغات به شکل سنتی مثل چاپ تراکت و…خیلی به کار نمی آید. اما با خرید پنل پیامک علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، میتوانید به بانک شماره های کل کشور بصورت رایگان دسترسی داشته باشید.

حتی گاهی نیاز است شما با مشاغل دیگری که با شغل شما مرتبط هستند یا مشاغلی که خواهان خدمات ارائه شده توسط شما هستند بطور هدفمند ، پیامک ارسال کنید .در این صورت میتوانید از بانک شماره موبایل مشاغل که بصورت تفکیک شده و رایگان به شما ارائه می شود استفاده کنید.

بعلاوه اینکه با تهیه پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، میتوانید پیامک های تبلیغاتی خود را بصورت انبوه و هدفمند به سراسر کشور ویا منطقه مورد نظر خود ، حتی به شماره های مسدود (بلک لیست) ارسال نمایید.

برای ارسال انبوه روش های متفاوتی وجود دارد که از جمله آن میتوان به ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت ، ارسال پیامک بر اساس نقشه ، ارسال پیامک بر اساس دکل BTS و ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و کد و…

ارتباط موثر و دوطرفه با مشتریان یا کاربران و بطور کلی استفاده کنندگان از خدمات ارائه شده از طرف شما ، به شدت در افزایش فروش و جذب مشتری موثر است.برای داشتن این ارتباط و اطلاع رسانی های مورد نیاز مشتریان شما یک پنل پیامک حرفه ای بسیار ضروری است.

پنل پیامک برای نمایشگاه های مبل
مشاهده

شرکت های خدمات پزشکی :

شرکت های خدماتی پزشکی با ارائه خدمات در حوزه پزشکی مانند ارسال پرستار، ارسال دکتر، ارائه تجهیزات، خدمات تزریق و …. شناخته می شوند. کاربرد پیامک برای شرکت های خدمات پزشکی می تواند راهکار خوبی برای ارائه تبلیغات و ارتباط با مشتری و یا ارباب رجوع باشد.در ادامه به کاربرد پنل اس ام اس برای شرکت های خدمات پزشکی می پردازیم.

کاربرد پیامک برای شرکت های خدمات پزشکی در حوزه تبلیغات  :

برای ارائه خدمات نیاز به مشتریان و گروه های هدف دارید. به راحتی می توانید از طریق بانک شماره موبایل های موجود در سامانه اس ام اس، به دسته بندی های متفاوت گروه های هدف دسترسی داشته باشید.

می توانید به بخش های متفاوت منطقه ای و محله ای از طریق نقشه گوگل دسترسی داشته باشید. ارسال بر اساس شهر و کدپستی نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا خدمات خود را در شهرهای موردنظرتان تبلیغ نمایید.

یکی از گزینه های مورد استفاده شما بانک شماره موبایل اصناف است. با دسته بندی خدمات پزشکی به صورت کشوری و استانی، به راحتی اقدام به جذب نیروی متخصص نمایید و خدمات خود را افزایش دهید.

در مقابل می توانید به برخی از مشاغل ارائه دهنده خدمات باشید. مانند مهدکودک ها ، خانه سالمندان ، مشاغل سخت و ….

مزایای پنل پیامک شرکت خدمات پزشکی

کاربرد پیامک برای شرکت های خدمات پزشکی در حوزه ارتباط با مشتریان :

ارتباط دو طرفه با مشتریان، تضمینی برای هزینه های انجام شده در تبلیغات است. می توانید از طریق ماژول هایی مانند نظرسنجی ، نظرات مشتریان را در مورد خدمات دهی و سرویس دهی بدانید.

اپراتور پیامک 1000
مشاهده

برای نمونه اگر پرستار و یا پزشک متخصصی برای مشتری اعزام می شود، اطلاعات پزشک، هزینه ، روند درمانی و هزینه درمانی و … را برایشان پیامک نمایید و نظر آنها را هم جویا شوید.

با خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده علاوه بر مزایایی که گفته شد ، میتوانید از امکانات متعدد این سامانه مثل: نوبت دهی پیامکی ، قرعه کشی ، ماژول پاسخگوی خودکار و… بهره ببرید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *