ارسال پیامک به تفکیک سن وجنسیت و منطقه کدپستی

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه کد پستی

یکی از قابلیت‌های مهم سامانه پیامک ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد. اما قابلیت جدیدی بنام قابلیت ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه کدپستی به طور همزمان نیز در سامانه فراهم شده است.در این مقاله به بررسی مزایای این ارسال می پردازیم.

شما از بوجه‌ای که برای تبلیغات کنار گذاشته‌اید چگونه استفاده می‌کنید؟ به تمام افراد یک شهر پیامک ارسال می‌کنید یا به صورت هدفمند از بوجه تبلیغاتی استفاده می کنید؟

در گذشته ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت یا ارسال پیامک بر اساس کدپستی خود نوعی ارسال هدفمند بود، اما با افزایش جمعیت مخاطبین تلفن همراه، برای استفاده صحیح از بودجه تبلیغاتی بهتر است ،که ارسال پیامک بر اساس کدپستی و ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت ترکیب شود تا بتوانید به صورت کاملا هدفمند پیامک را ارسال کنید.

کاربردها و مزایای ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه کدپستی :

این روزها آرایشگاه‌های زنانه به جای ارسال پیامک تبلیغاتی به تمام افراد که در بازه سنی مشتریانشان هستند و در کل شهر پراکنده شده‌اند، از ماژول جدید سامانه پیام کوتاه بازدید ایده که قابلیت فیلتر همزمان بانک شماره موبایل به تفکیک منطقه، سن و جنسیت دارد، استفاده می‌کنند تا بتوانند در هزینه تبلیغات خود صرفه جویی کنند.

آموزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و … که مخاطب و بازار هدف آن ها فقط خانم‌ها و یا آقایان هستند، با قابلیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تفکیک سن و جسنیت و منطقه کدپستی می‌توانند از از این ویژگی استفاده می‌کنند.

همانطور که در مقالات قبل توضیح دادیم، قبل از خرید سامانه پیامک قابلیت‌ها و ماژول های ارسال پیامک را بررسی کنید، که بعد از خرید سامانه پیامک از انتخاب خود پشتیبان نشوید و لازم است بدانیدکه اکثر سامانه پیامک ها قابلیت ارسال پیامک براساس فیلتر سن و جنسیت را دارند، اما قابلیت فیلتر همزمان با انتخاب سن و جنسیت و منطقه کدپستی وجود ندارد.

کاربرد پنل پیامک برای فرهنگسرا ها
مشاهده

بنابراین شما می‌بایست یا به تمام افرادی که در بازه سنی مورد نظر شما هستند و در شهر پراکنده شده اند پیامک خود را ارسال نمایید یا به افرادی که در منطقه مورد نظر شما هستند، پیامک را ارسال نموده و از انتخاب سن و جنسیت صرف نظر کنید.

مشکل عدم انتخاب همزمان سه فیلتر سن و جنسیت و منطقه کدپستی تا حد زیادی ارسال پیامک براساس سن و جنسیت را ناکارآمد کرده بود ،زیرا شما به مخاطبینی نیاز دارید که ساکن منطقه مورد نظر شما هستند یا در نزدیکی محل کار شما خواهند بود. علاوه بر موراد گفته شده ارسال پیامک براساس سن و جنسیت که در پنل پیامک وجود دارد دارای محدودیت‌هایی است که در ادامه مطرح می شود.

– ارسال اس ام اس بر اساس رده سنی و جنسیت به طور مستقیم به پردیس همراه اول متصل بوده و فقط از ساعت ۸ الی ۱۹ امکان ارسال وجود دارد.
– در ارسال پیام کوتاه بر اساس رده سنی و جنسیت شما فقط می توانید به شماره های همراه اول پیامک ارسال کنید.
– ارسال پیامک با فیلتر سن و جنسیت فقط با خط ۵۰۰۰ امکان پذیر است.
– ارسال پیامک به تفکیک رده سنی و جنسیت به هیچ عنوان گزارش دلیوری و بازگشت هزینه بلک لیست وجود ندارد.

سامانه پیامکی بازدید ایده با ایجاد و برنامه نویسی ماژول ارسال پیامک براساس سن و جنسیت و منطقه کدپستی تمامی محدودیت های ارسال پیامک به تفکیک رده سنی و جنسیت را برطرف کرده است و این امکان را ایجاد کرده است که کاربران بتوانند هر سه فیلتر رده سنی و جنسیت و منطقه کدپستی را همزمان اعمال نمایید.

پنل پیامک برای نمایشگاه های مبل
مشاهده

با استفاده از این ماژول (قابلیت‌های سامانه پیامک )به راحتی می‌توانید به مخاطبین با جنسیت و رده سنی مشخص در یک منطقه پیامک ارسال کنید.

نحوه ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و کدپستی :

در پنل پیامکی بازدید ایده از منو سمت راست ارسال > ارسال پیامک > افزودن گیرندگان > ارسال براساس کدپستی جدید را انتخاب کنید.

سپس در کادر باز شده ۴ رقم اول کدپستی منطقه مورد نظر را وارد نمایید و بازه سنی و جنسیت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزایای ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه کدپستی

در پایین صفحه تعداد شماره هایی که با اعمال فیلترهای انجام شده در منطقه مورد نظر وجود دارد نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید انتخاب کنید که به چه تعداد از این شماره ها پیامک ارسال کنید.

اگر فقط یک بار نیاز به ارسال پیامک دارید و نیازی به خرید پنل اس ام اس ندارید، می توانید ارسال پیامک انبوه خود را به سامانه پیامکی بازدید ایده بسپارید و بعد از ارسال پیامک گزارشات ارسال دقیق را دریافت نمایید.

, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *