پنل پیامک آموزشگاه ها

ارسال پیامک برای آموزشگاه ها - پنل اس ام اس آموزشگاه

 در این مطلب سعی داریم شما را با مزایای استفاده از پنل ارسال پیامک برای آموزشگاه ها ، کاربرد پنل پیامک موسسات آموزشی ، امکانات پنل پیامکی برای موسسات آموزشی و…آشنا کنیم.

آموزشگاه ها ( موسسات آموزشی ) یکی از نهاد های مورد توجه و اصلی کشور می باشد و نحوه ارائه خدمات در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است ارائه خدمات مطلوب از سمت آموزشگاه جذب دانشجو را افزایش داده وعلاوه بر رضایت دانشجویان روی عملکرد دو طرف تاثیر گذار است مثل ارسال پیامک برای آموزشگاه ها.

از سوی دیگر تبلیغات در هر دوره‌‌ای از زمان یکی از موثرترین شیوه های جذب مخاطب بوده است. کسب و کارهای زیادی هزینه زیادی را صرف تبلیغات و بازاریابی می‌کنند که بسیاری از این روش‌های هزینه بر بازخورد مناسبی ندارند. امروزه تبلیغات پیامکی با توجه به هزینه پایین و بازخورد مناسب یکی از بهترین روش‌های تبلیغات به حساب می‌آید. آموزشگاه ها نیزبرای تبلیغات موسسه آموزشی خود نیاز به پنل اس ام اس آموزشگاه  دارند. حتی بعضی اشخاص با داشتن یک سامانه پیامک توانسته اند که آموزشگاه های مجازی بسازند . مساله مهم این است که برای یک آموزشگاه باید پنل پیامکی تهیه کرد که امکانات مورد نیاز را داشته باشد.

امکانات پنل پیامک برای موسسات آموزشی :

ارسال پیامک انبوه

هرچه آموزشگاه  شما در سطح بالایی باشد و اساتید مجربی داشته باشد تا زمانی که افراد آموزشگاه  شما را نشناسند، بازخورد مناسبی دریافت نخواهید کرد. به همین دلیل تبلیغات یکی از اصول مهم در جذب مشتری می‌باشد. روش‌های تبلیغات قدیمی مانند پخش تراکت، تبلیغ در روزنامه و … نمی‌توانند برای تبلیغ آموزشگاه  شما موثر و مفید باشند، زیرا ممکن است اکثر مخاطبین شما در رده سنی قرار داشته باشند که تمایل چندانی به خواندن روزنامه و تراکت ندارند ، این در حالی است که رده سنی بازار هدف شما مطمئنا پیامک‌های دریافتی خود را می‌خوانند. پس می توان نتیجه گرفت که میزان خوانده شدن تبلیغ پیامکی آموزشگاه  شما به مراتب بیشتر از روش‌های دیگر تبلیغات است.

پنل پیامک فروشگاه های لوازم خانگی
مشاهده

ممکن است با خود فکر کنید که امکان ارسال پیامک انبوه در تمامی پنل ها موجود می باشد. شاید این گونه باشد ولی ارسال پیامک انبوه باید المان هایی را داشته باشد تا بتوان از تبلیغات خود حداکثر استفاده را کرد. در زیر به بعضی از این المان‌ها اشاره خواهیم کرد.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

همه ما می دانیم که معمولا اکثر داوطلبان آموزشگاه‌ها در رده سنی مشخصی قرار دارند. با استفاده از قابلیت تفکیک رده سنی و جنسیت این امکان وجود دارد که فقط به رده سنی که بازار هدف شما هستند، پیامک ارسال کنید و هزینه تبلیغاتی خود را برای ارسال پیامک به کسانی که بازار هدف شما نیستند، هدر ندهید. قابلیت ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت یکی از مواردی است که در هنگام تهیه پنل اس ام اس آموزشگاه  باید به آن توجه کرد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

معمولا افراد ترجیح می‌دهند که به آموزشگاه هایی بروند که در نزدیکی محل سکونت آن‌ها باشد تا حمل و نقل برای آن‌ها راحت باشد. احتمال اینکه افرادی که در اطراف آموزشگاه  شما هستند ، بیایند ، به مراتب بالاتر از افرادی است که محل سکونت آن‌ها فاصله زیادی تا موسسه آموزشی شما دارد .به همین دلیل از ارسال پیامک براساس کد پستی استفاده میکنیم.

در این نوع ارسال با وارد کردن ۵ رقم ابتدای کدپستی ، پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود که دراطراف محل سکونت شما هستند.

همچنین امکاناتی مانند ارسال پیامک از روی نقشه ، ارسال پیامک براساس محله  و… نیز می‌تواند از موارد قابل توجه در تهیه پنل اس ام اس برای آموزشگاه  باشد.

پنل پیامک گیلان
مشاهده

خط خدماتی رایگان ( به منظور ارسال پیامک اطلاع رسانی به شماره های مسدود شده)

زمانی که شما بخواهید ساعات تشکیل کلاس، نمرات دانشجویان و … را به دانشجویان موسسه آموزشی خود اطلاع رسانی کنید بهترین روش ارسال پیامک می‌باشد، زیرا نسبت به تماس تلفنی هزینه کمتری خواهد داشت و همچنین وقت کمتری را صرف خود می‌کند. از آنجایی که پنل اس ام اس بازدید ایده  قابلیت ارسال پیامک برای آموزشگاه ها با خط خدماتی رایگان را دارد مطمئن خواهید بود که پیامک شما حتی به افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند خواهد رسید. در نتیجه داشتن خط خدماتی رایگان یکی از مواردی است  موسسات آموزشی در هنگام خرید پنل پیامک باید به آن توجه نمایند.

ارسال پیامک خودکار (تبریک تولد، یادآوری پرداخت شهریه و …)

یکی دیگر از روش‌های بازاریابی این است که شما کارهایی متفاوت تر نسبت به دیگر رقیبان خود انجام دهید. در سامانه پیامکی که برای موسسه  خود تهیه می‌کنید به این نکته توجه کنید که امکان ارسال پیامک خودکار تبریک تولد را نیز داشته باشد. با استفاده از این قابلیت با وارد کردن فایل اکسل شماره دانشجویان خود و تاریخ تولد آن‌ها، به صورت خودکار در روز تولد آن‌ها پیامک تبریک تولد ارسال می‌شود. در این روش نیازی نیست که شما به صورت دستی پیام تبریک تولد را ارسال نمایید.

علاوه بر این با استفاده از قابلیت ارسال پیامک خودکار می توانید پرداخت شهریه در موعد مقرر و دیگر پیامک های اطلاع‌ رسانی را به صورت خودکار ارسال نمایید.

شما می توانید سامانه پیام کوتاه بازدید ایده را به نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه متصل کرده و در شرایط مختلف از طریق نرم افزار مدیریت اموزشگاه  نسبت به ارسال پیامک اقدام کنید.

پنل پیامک برای باربری
مشاهده

بسیاری از موسسات و آموزشگاه ها از پنل پیامک بازدید ایده استفاده می کنند ، زیرا :

دارا بودن قابلیت ها و امکانات پنل پیامک برای موسسات آموزشی
پشتیبانی ۲۴ ساعته
وبلاگ آموزشی کار با سامانه پیامک
بازگشت هزینه پیامک‌های ارسال نشده
گزارشات واضح و شفاف بعد از ارسال پیامک

کاربرد سامانه پیامکی برای آموزشگاه ها :

ارسال پیامک شروع ثبت نام ترم جدید ،شروع کلاسها
ارسال پیامک تعطیلی کلاسها یا زمان توزیع کارنامه
ارسال پیامک نمرات دانشجویان
ارسال پیامک امتیازدهی روزانه به دانشجویان
آموزش با پیامک
ارسال پیامک در صورت تغییر ساعت یا کنسل شدن کلاس
تبلیغات آموزشگاه  با پیامک

بهترین راهکار و نوع  تبلیغات ، ارسال پیامک به صاحبان مشاغل هدف است ( ارسال پیامک برای آموزشگاه ها ). همان طور که میدانید تبلیغات پیامکی ارزانترین و سریع ترین تبلیغ است ولی شماره موبایل های آنها را از کجا پیدا کنیم؟

ما برای شما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل صاحبان مشاغل را آماده کرده ایم که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر میشود. بانک اطلاعاتی برای :

امور ساختمانی / ابزار فروشی ها / پزشکان / پرستاران / اتلیه ها و عکاسی ها / رستوران ها / اتحادیه ها / مشاوران املاک / دانشجویان برخی دانشگاه ها / بیمه ها / نمایندگی ها / امور تبلیغاتی / برگزاری مجالس / انجمن ها / پوشاک / موبایل / موسسات آموزشی / آموزشگاه های زبان و سایر / صنایع / خدمات مسافرتی / هیئت ها / رانندگان / حمل و نقل و…

, ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

۲ دیدگاه‌ها

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *