پنل پیامک کابینت فروشان

پنل پیامک کابینت فروشان - کاربرد اس ام اس در کابینت فروشی ها

کاربرد پیامک در کابینت فروشی شاید در نگاه ابتدایی غیر معمول و یا بدون استفاده جلوه کند.اما با مطالعه این مقاله به اهمیت پنل پیامک کابینت فروشان ، مزایا و کاربرد اس ام اس در کابینت فروشی ها پی می برید.

کابینت سازی و فروش کابینت و دکور آشپزخانه، یکی از مشاغل پر مصرف می باشد. بازاریابی سنتی دیگر پاسخ گوی نیاز اغلب صنوف نمی باشد.با خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده علاوه بر بازاریابی هدفمند و انبوه که در سطح گستر ده تری هم قابل انجام است،در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

پنل پیامک کابینت فروشان امکانات و قابلیت های فراوانی را در اختیارتان قرار میدهد.که هم در حوزه تبلیغات برای برند،یا محصولات جدید خود و هم در حوزه  ارتباط با مشتری پیشگام باشید.در ادامه به شرح این امکانات می پردازیم.

کاربرد پنل پیامک در کابینت فروشی در حوزه تبلیغات :

برای گسترش کسب و کار نیاز دارید تا خودتان را معرفی نمایید. ارسال پیامک انبوه  به محدوده کاری خودتان، از طریق ارسال با نقشه گوگل راهکار اقتصادی و به صرفه ای است. می توانید با کمک بانک شماره اصناف ، با مشاغل مرتبط با کابینت وارد مذاکره و همکاری شوید.

برای مثال انبوه سازان و ساختمان سازان می توانند شرکای کاری مناسبی برای شما باشند. با ارسال پیام همکاری می توانید بازخورد آن ها را دریافت نمایید و یا با آنان بابت تامین کابینت ها و یا دکور آشپزخانه های جدیدشان، وارد قرارداد شوید.

اگر گستره کاری شما بالا باشد، می توانید با اصناف شهرهای دیگر نیز همکاری نمایید. بانک اصناف خاص، شماره موبایل افرادی که در آن صنف مشغول به کار هستند را در اختیار شما قرار می دهد.

پنل پیامک برای فست فودها
مشاهده

ارسال پیامک انبوه یکی از امکانات پنل پیامک کابینت فروشان است که شیوه های مختلفی را برای ارسال اس ام اس در اختیارتان قرار می دهد.شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود،روش ارسال پیامک خود را انتخاب کنید.برای آشنایی با انواع روش های ارسال پیامک انبوه مقاله ” چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنیم؟ ” را مطالعه نمایید.

کاربرد پنل پیامک کابینت فروشی

کاربرد پیامک در کابینت فروشی در حوزه ارتباط با مشتریان :

برقراری ارتباط مناسب با مشتریان و ارائه اطلاعات روند انجام کاریشان، علاوه بر ایجاد حس اعتماد در آنان، برای شما و برندتان اعتبار می آورد.

ارسال پیامک یکی از راهکارهای آسان و قابل اعتماد و در دسترس برای ارتباط با مشتریان است. مشکل عدم ارسال پیامک به شماره موبایل هایی که مسدود هستند، از طریق پیامک سفید و باشگاه مشتریان قابل رفع است.

ارسال پیامک اطلاع رسانی زمان تحویل سفارش،اعلام هزینه های تمام شده،ارسال اطلاعات نگه داری از کابینت و خدمات پس از فروش از جمله پیامک های هستند که،برای تعامل بهتر با مشتری میتوانید از طریق پنل پیامک ارسال نمایید.

اگر ساخت کابینت یا فروش آن را بصورت اقساطی انجام میدهید،میتوانید از ماژول ارسال پیامک یادآوری استفاده نمایید.در این صورت می توانید علاوه بر یادآوری موعد اقساط مشتریان، برای ارتباط موثر با آنها در روز تولدشان پیامک تبریک تولد ارسال نمایید.حتی میتوانید با ارائه تخفیفات بطور ویژه تولدشان را تبریک بگویید.

سامانه پیامک کابینت فروشی دارای بانک شماره موبایل رایگان سراسر کشور می باشد.شما میتوانید با استفاده از آن ،در استان ها و یا شهر هایی که طراحی و تولید کابینت شما را می پسندند، تبلیغات انبوه خود را ارائه دهید.

پنل پیامک فروشگاه های لوازم خانگی
مشاهده

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ،علاوه بر ارائه پنل پیامک کابینت فروشی برای اصناف مختلف امکان ارائه پنل پیامک را دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.

سامانه پیامک کارخانه ها و کارگاه های تولیدی
سامانه پیامک فروشگاه های لوازم خانگی
سامانه پیامک نمایشگاه های مبل
سامانه پیامک شرکت های خدمات پزشکی

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *