پنل پیامک نرم افزار حسابداری هلو

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک - holoo

نرم افزار حسابداری هلو یکی از نرم افزارهای حسابداری میباشد. ایننر‌م‌افزار برای ارتباط با مشتری و انتقال اطلاعات مالی و… باید به پنل پیام کوتاه مجهز شود. کسانی که با نر‌م‌افزارهلو سر و کار دارند، براحتی متوانند با اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک  درموقعیت های مختلف پیامک موردنظر خود را به مشتریان و طرف حساب های خود بفرستند.

پنل پیامک بازدید ایده قابلیت اتصال به اکثر نرم افزارهای حسابداری برای ارسال اس ام اس را دارد، شما با خرید پنل پیام کوتاه بازدید ایده  می‌توانید به مشتریانتان در نرم افزار حسابداری هلو به صورت خودکار پیامک ارسال نمایید. درادامه قابلیت‌ها و کاربردهایی که پنل پیامک برای نرم افزار حسابداری هلو ارائه می‌دهد و سپس نحوه اتصال نر‌م‌افزارهلو به پنل اس ام اس برای ارسال پیامک خودکار را آموزش می دهیم.

نحوه اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک چگونه است؟

قبل از هر چیز، برای ارسال پیامک از طریق نر‌م‌افزار هلو باید نسخه ای از این نرم افزار را که قابلیت ارسال اس ام اس داشته باشد را نصب و فعال نماییم چرا که نسخه های قدیمی این نرم افزار قابلیت ارسال پیامک را ندارند.

برای اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک  ابتدا باید به منوی تنظیمات مدیریتی رفته و جستجو کنیم. اگر در زیر منوی این قسمت گزینه ای با عنوان “تنظیمات سرویس دهنده” مشاهده کردید، اطمینان حاصل کنید که نسخه نرم افزار هلو شما قابلیت ارسال پیامک و همچنین اتصال به پنل اس ام اس را دارا میباشد و شما میتوانید به مشتریان پیامک ارسال کنید. آموزش اتصال پنل پیامک به حسابداری :

پنل پیامکی هتل ها
مشاهده

در بخش تنظیمات مدیریتی حسابداری هلو، بروی دکمه تنظیمات سرویس دهنده کلیک نمایید.

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک - holoo

اتصال حسابداری به پنل پیامک

در نرم افزار حسابداری هلو با کلیک روی دکمه تنظمات سرویس دهنده، صفحه زیر برای شما باز می شود که می توانید تنظیمات مربوط به سرویس دهنده ارسال پیامک را انجام دهید.

در نرم افزار حسابداری هلو به دو صورت قابلیت ارسال پیامک وجود دارد :

استفاده از مودم GSM :

استفاده از مودم برای ارسال پیامک از طریق نرم افزار هلو کار نسبتا پیچیده و سختی است. در نتیجه افرادی که به دنبال ارسال پیامک از این نرم افزار هستند به دنبال پنل اس ام اس میروند! این روش بدین گونه است که یک سیم کارت داخل مودم قرار می گیرد و به کامپیوتر متصل می شود. شارژ ماهیانه آن سیمکارت نیز به اپراتور پرداخت میشود.

استفاده از سامانه پیامک

همانطور که اشاره شد مودم GSM دردسرهای خاص خودش را دارد و به سخت افزار و دانش فنی نیاز دارد در صورتی که با خرید پنل اس ام اس شما تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز می توانید پیامک ارسال کنید.

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک

با کلیک روی دکمه به علاوه که در تصویر زیر نیز مشخص شده است، شما قادر هستید تا تنظیمات اتصال پنل پیامک به نر‌م‌افزار حسابداری هلو را انجام دهید.

در صفحه بازشده نام پنل پیامک را bazdidideh  قرار دهید.

آدرس سایت  : http://sms.bazdidideh.com/service/holo

نام کاربری : نام کاربری ورود به سامانه پیامک

رمز عبور : رمز ورود به پنل اس ام اس

شماره فرستنده : خط ارسال پیامک را ۹۸۳۰۰۵۰۵+ قرار دهید، البته شما می‌توانید از خط اختصاصی نیز استفاده نمایید اما شماره فرستنده  ۹۸۳۰۰۰۵۰۵+ شماره خدماتی بوده و قابلیت عبور از بلک لیست و ارسال پیامک به شماره های مسدود را دارد. نحوه ارسال پیامک  کامپیوتر متصل به اینترنت را انتخاب نمایید.

پنل پیامک برای باربری
مشاهده

آموزش متصل کردن سامانه پیام کوتاه به نرم افزار

تبریک میگوییم اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک  به درستی برقرار شده است و حال می توانید از طریق حسابداری هلو به مشتریان خود پیامک ارسال نمایید.

در صورتی که پیامک از طریق حسابداری هلو ارسال نشد این قسمت را بررسی نمایید.

holoo

نام کاربری => UserName
پسورد => Password
پیام => Message
ارسال از شماره => From
گیرنده => To

از اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک چه بهره ای میتوان برد؟

ارسال پیامک از طریق نرم افزارحسابداری هلوعلاوه بر کمک به حسابداران، که با مشتریان در ارتباط بوده و گزارش های مالی را برای آنان ارسال می کنند، در مواقع دیگری نیز میتواند به کار آید! با اتصال نر‌م‌افزار حسابداری هلو به پنل پیامک  میتوان به صورت خودکار به مشتریان مدنظر پیامک ارسال کرد. همچنین ارسال پیامک در زمینه یادآوری اقساط ، ارسال اس ام اس تسویه حساب ، ارسال پیامک تسویه فاکتور، ارسال پیامک مربوط به چک ، ارسال پیامک تبریک تولد و مناسبت ها و… از مواردی است که با اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلوممکن خواهد شد.

نرم‌افزارهلو، یکی ازپرطرفدارترین نرم‌افزارها دربین مشاغل واصناف است. این نرم‌افزار که در زمره نرم‌افزارهای حسابداری گنجانده شده است .بیشترین ارتباط را با غیرحسابدارن دارد. این نر‌م‌افزار مدل‌های گوناگونی دارد که مدل فروشگاهی آن توانسته بین افراد غیرحسابدار جا بیفتد.

اتصال حسابداری هلو به پنل اس ام اس، می‌تواند در جهت تبلیغات فروش نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این ‌رو امروزه تمامی کسانی که از نرم‌افزارهلو استفاده می‌کنند ،چه در زمینه حسابداری و چه در زمینه فروش و دیگر موارد، نر‌م‌افزار خود را به پنل پیامک برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی از طریق اس ام اس، متصل می‌کنند.

پنل پیامک برای مساجد
مشاهده
, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *